Komunikaty PR

Miłosne historie w Westfield Arkadia

2024-02-12  |  11:20
Biuro prasowe

Zastanawiasz się jak spędzić tegoroczne Walentynki? Westfield Arkadia ma na to pomysł! Bez względu na to, czy spędzasz ten romantyczny czas z ukochaną osobą, w gronie przyjaciół czy masz ochotę na chwile we własnym towarzystwie, warto wpaść do Westfield Arkadia między 13 a 14 lutego. Na wszystkich spragnionych niespodzianek czekać będzie czerwona, walentynkowa strefa i wraz z nagrodami dla fanów dobrego jedzenia, amatorów romantycznych (i nie tylko) zdjęć z fotobudek, kinomanów oraz tych, którzy kochają zakupy!

Jak można okazywać miłość? Można kupić kwiaty lub biżuterię, można podarować własnoręcznie przygotowaną laurkę, można po prostu spontanicznie zadzwonić, pytając o samopoczucie i życząc dobrego dnia. Pomysłów może być tyle, ile jest świętujących osób. Można też pójść na randkę do kina lub spotkać się przy restauracyjnym stole. A najlepiej, jeśli oba te miejsca znajdują się pod jednym dachem, np. w Westfield Arkadia. Bez względu na to, czy święto zakochanych chcesz spędzić z drugą połówką, z paczką przyjaciół czy sam, przychodząc do Westfield Arkadia nie tylko będziesz mieć możliwość spędzić miło czas, ale też zdobyć ciekawe walentynkowe upominki.

Kupuj i korzystaj!

Za każde 200 złotych wydanych na maksymalnie dwóch paragonach będzie można odebrać kartę podarunkową Westfield o wartości 50 PLN. Klienci, którzy skorzystają z oferty kawiarni lub restauracji za minimum 100 złotych na maksymalnie dwóch paragonach, będą mogli odebrać bilet do kina dla dwóch osób do wykorzystania w ciągu miesiąca. Każde 50 złotych wydanych w sklepach lub restauracjach zlokalizowanych na terenie centrum handlowego uprawni z kolei do odbioru popcornu lub voucheru do strefy gastronomicznej. Liczba nagród jest ograniczona, więc warto się pospieszyć!

Zachowaj wspomnienia!

Sposobów na okazywanie uczucia jest nieskończenie wiele. Jednym z najpopularniejszych są wspólne zdjęcia, pokazujące, że ten pan i pani są w sobie zakochani! Na wszystkich chętnych – pary, singli, grupy znajomych – którzy będą chcieli uwiecznić wspólne radosne chwile, w Westfield Arkadia będzie czekać również klimatyczna, czerwona fotobudka, która ułatwi powrót do dobrych wspomnień po upływie czasu.  Odwiedź walentynkową, czerwoną strefę zlokalizowaną w Theatrum i daj się ponieść fotograficznej fantazji.

Lutowa akcja będzie pierwszą tego typu tegoroczną aktywnością kierowaną do klientów Westfield Arkadia. Ci, którzy z różnych względów nie będą w stanie z niej skorzystać, otrzymają kolejne szanse na Karty Podarunkowe Westfield i inne nagrody w kolejnych miesiącach. Warto śledzić stronę internetową oraz profile Social Media Westfield Arkadia, aby być na bieżąco ze wszystkimi proponowanymi atrakcjami!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.