Komunikaty PR

Miłosne historie w Westfield Arkadia

2024-02-12  |  11:20
Biuro prasowe

Zastanawiasz się jak spędzić tegoroczne Walentynki? Westfield Arkadia ma na to pomysł! Bez względu na to, czy spędzasz ten romantyczny czas z ukochaną osobą, w gronie przyjaciół czy masz ochotę na chwile we własnym towarzystwie, warto wpaść do Westfield Arkadia między 13 a 14 lutego. Na wszystkich spragnionych niespodzianek czekać będzie czerwona, walentynkowa strefa i wraz z nagrodami dla fanów dobrego jedzenia, amatorów romantycznych (i nie tylko) zdjęć z fotobudek, kinomanów oraz tych, którzy kochają zakupy!

Jak można okazywać miłość? Można kupić kwiaty lub biżuterię, można podarować własnoręcznie przygotowaną laurkę, można po prostu spontanicznie zadzwonić, pytając o samopoczucie i życząc dobrego dnia. Pomysłów może być tyle, ile jest świętujących osób. Można też pójść na randkę do kina lub spotkać się przy restauracyjnym stole. A najlepiej, jeśli oba te miejsca znajdują się pod jednym dachem, np. w Westfield Arkadia. Bez względu na to, czy święto zakochanych chcesz spędzić z drugą połówką, z paczką przyjaciół czy sam, przychodząc do Westfield Arkadia nie tylko będziesz mieć możliwość spędzić miło czas, ale też zdobyć ciekawe walentynkowe upominki.

Kupuj i korzystaj!

Za każde 200 złotych wydanych na maksymalnie dwóch paragonach będzie można odebrać kartę podarunkową Westfield o wartości 50 PLN. Klienci, którzy skorzystają z oferty kawiarni lub restauracji za minimum 100 złotych na maksymalnie dwóch paragonach, będą mogli odebrać bilet do kina dla dwóch osób do wykorzystania w ciągu miesiąca. Każde 50 złotych wydanych w sklepach lub restauracjach zlokalizowanych na terenie centrum handlowego uprawni z kolei do odbioru popcornu lub voucheru do strefy gastronomicznej. Liczba nagród jest ograniczona, więc warto się pospieszyć!

Zachowaj wspomnienia!

Sposobów na okazywanie uczucia jest nieskończenie wiele. Jednym z najpopularniejszych są wspólne zdjęcia, pokazujące, że ten pan i pani są w sobie zakochani! Na wszystkich chętnych – pary, singli, grupy znajomych – którzy będą chcieli uwiecznić wspólne radosne chwile, w Westfield Arkadia będzie czekać również klimatyczna, czerwona fotobudka, która ułatwi powrót do dobrych wspomnień po upływie czasu.  Odwiedź walentynkową, czerwoną strefę zlokalizowaną w Theatrum i daj się ponieść fotograficznej fantazji.

Lutowa akcja będzie pierwszą tego typu tegoroczną aktywnością kierowaną do klientów Westfield Arkadia. Ci, którzy z różnych względów nie będą w stanie z niej skorzystać, otrzymają kolejne szanse na Karty Podarunkowe Westfield i inne nagrody w kolejnych miesiącach. Warto śledzić stronę internetową oraz profile Social Media Westfield Arkadia, aby być na bieżąco ze wszystkimi proponowanymi atrakcjami!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Edukacja

Poznanie osobowości kota kluczem do prawidłowej opieki nad nim. Wsparciem może być spotkanie z behawiorystą

Z ogólnopolskiego badania „Zachowanie, osobowość i codzienność kotów” przeprowadzonego przez WHISKAS wynika, że aż 85 proc. opiekunów traktuje koty jako pełnoprawnych członków rodziny, 65 proc. uważa je za swoich najlepszych przyjaciół, a 61 proc. – za powierników codziennych myśli i emocji. Koty potrzebują jednak odpowiedzialnej opieki. Podobnie jak ludzie, mają różne typy osobowości i potrzeby behawioralne, których zaspokajanie jest kluczem do osiągnięcia kociego dobrostanu. W przypadku zauważenia niepokojących objawów u swojego pupila pomocna może być rozmowa z behawiorystą.

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą

Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.