Komunikaty PR

Mini bezy Pavlova z kremem mascarpone i frużeliną wiśniową

2021-02-03  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP DKK ( 0.01 MB )

 

Czas: 3 godziny

Ilość szt. 6

 

BEZA

SKŁADNIKI:

6 białek

300g cukru drobnego

1 płaska łyżka mąki ziemniaczanej

1 łyżka soku z cytryny

Szczypta soli

BEZA WYKONANIE:

Białka ubijamy na sztywną pianę ze szczyptą soli.

Pod koniec powoli po łyżce dodajemy rozdrobniony cukier.

Na samym końcu dosypujemy mąkę ziemniaczaną oraz sok z cytryny i dokładnie mieszamy.

Blaszkę ścielimy papierem do pieczenia.

Bezę wykładamy w odstępach minimum 5 cm od siebie. Przygotowujemy 12 krążków o  krążki średnicy 5 cm i wysokości 2cm.

Piekarnik rozgrzewamy do 150 °C i w tej temperaturze suszymy bezę przez 10 min, później zmniejszamy temperaturę na 110 °C i suszymy następne 2,5 godziny  .

Wyłączamy piekarnik i w zamkniętym pozwalamy bezie ostygnąć.

W trakcie całego procesu suszenia ani razu nie otwieramy piekarnika!

 

FRUŻELINA WIŚNIOWA:

SKŁADNIKI:

500g Wiśnie drylowane (mogą być mrożone)

50g cukru pudru

1 łyżka skrobi ziemniaczanej

WYKONANIE:

Wiśnie zasypujemy cukrem w rondelku i zagotowujemy na małym ogniu. Ze skrobi ziemniaczanej i odrobiny wody sporządzamy zawiesinę, którą zagęszczamy gotujące się wiśnie. Frużelinę odstawiamy do wystygnięcia.

 

KREM MASCARPONE

SKŁADNIKI:

500g sera mascarpone (min. 82% tłuszczu)

600g śmietanki 36%

15g cukru waniliowego

WYKONANIE:

Mocno schłodzoną śmietanę ubijamy i dodajemy cukier waniliowy. Do bitej śmietany dodajemy mascarpone i dokładnie, ale krótko mieszamy wszystkie składniki.

Jeden blat bezowy układamy na talerzu i obficie smarujemy kremem. Nakładamy frużelinę wiśniową i przykrywamy drugim blatem.

Tak postępujemy ze wszystkimi krążkami bezy.

Krem i frużelinę najlepiej nakładać na bezę tuż przed samym podaniem, w przeciwnym razie beza namoknie i straci swoją chrupkość

 

Opracowanie: www.dwor-korona.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.