Komunikaty PR

MINIczekoladowa chwila przyjemności

2021-02-15  |  12:34
Biuro prasowe

MINIczekolady z Wawelu na dobre zagościły w sercach Polaków. To wyjątkowe połączenie wyśmienitej czekolady Wawel i pysznego nadzienia w wygodnych kieszonkowych wersjach opakowań. Teraz możesz delektować się ulubionym smakiem zarówno podczas górskiej wędrówki, jak i w domowym zaciszu - gdzie chcesz i kiedy chcesz.

Dobrze nadziane MINIczekolady

MINIczekolady to szeroka gama produktów, którą proponuje konsumentom marka Wawel. To chwila przyjemności z oryginalną czekoladą w wersji MINI o delikatnych, rozpływających się w ustach aromatycznych nadzieniach. W portfolio marki Wawel dostępne są: MINIczekolada Advocat (47g), Choco (48g), Krówkowa (48g), Toffi (49g), Danusia klasyczna oraz Big Milk (45g) i M!ocno Orzechowa (44g).

MINIczekolada Advocat to mała przekąska wypełniona kremowym nadzieniem o smaku likieru advokat. Z kolei Choco to propozycja dla prawdziwych fanów intensywnie czekoladowych smaków. MINIczekolada Krówkowa po brzegi wypełniona jest delikatnym, krówkowym nadzieniem, zaś Toffi łączy kruchość mlecznej czekolady oraz delikatnego karmelkowego wnętrza. MINIczekolada z Wawelu Big Milk to idealne połączenie mleczno-śmietankowego nadzienia o smaku inspirowanym lodami Big Milk i delikatnie gorzkiej czekolady. W Mocno orzechowej znajdziemy natomiast wyraziste nadzienie orzechowe z solonymi orzeszkami. Słynna nadziewana MINIczekoladka Danusia, niezmienna w smaku od 100 lat, skrywa w sobie czekoladowo-orzechowe wnętrze otulone wykwintną kruchą i delikatną czekoladą Wawel.

Każda z MINIczekolad składa się z łatwych do podzielenia kostek, dzięki czemu możesz ją zjeść na raz, odłożyć na później lub podzielić się ze znajomymi. Dodatkowo atrakcyjny, nowoczesny design opakowania, eksponuje najważniejsze cechy produktu

W sam raz na… Słodkie chwile

Linia MINIczekolad marki Wawel to cały wachlarz najwyższej jakości produktów idealnych w każdej sytuacji i dla każdego. Do ich produkcji wykorzystywane jest ziarno z najlepszych odmian kakaowca, a receptury zostały opracowane z Radą Ekspertów w ramach programu “Dobre Składniki”. To oznacza, że nie ma w nich barwników, sztucznych aromatów czy emulgatora E476.

Podaruj sobie wyjątkową porcję pozytywnej energii i dobrego nastroju na cały dzień! Masz ochotę na słodką przekąskę w przerwie od pracy? Chcesz nagrodzić się za swój mały sukces? A może pragniesz się oddać błogiej chwili relaksu w domowym zaciszu? Spraw, aby wszystkie te momenty stały się jeszcze przyjemniejsze. Sięgnij po subtelne w smaku, rozpływające się w ustach o pysznym nadzieniu MINIczekolady z Wawelu. Dzięki łatwemu dzieleniu kostek możesz poczęstować też MINIczekoladą znajomych lub rodzinę i wspólnie delektować się ich pysznym smakiem. Stwórz swój własny moment słodkiego relaksu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.