Komunikaty PR

Mio Cyclo Discover - nowa seria nawigacji dla miłośników turystyki rowerowej

2020-06-30  |  23:00
Biuro prasowe

Polacy coraz chętniej przesiadają się na rower. Jeździmy nim do pracy, na zakupy, a ostatnio coraz większym zainteresowaniem cieszy się weekendowa turystyka. Dlatego firma Mio przygotowała serię dedykowanych nawigacji rowerowych Mio Cyclo Discover.

Nawigacja nie tylko na rower.

 

Infrastruktura rowerowa w Polsce  bardzo szybko się rozwija, Świadczy o tym chociażby rosnąca popularność bikepackingu, czyli krótkich wycieczek rowerowych. Zmęczeni miejskim zgiełkiem Polacy coraz chętniej decydują się, by zabrać kilka najpotrzebniejszych rzeczy i spędzić wolny czas aktywnie na rowerze. Rosnące zainteresowanie bikepackingiem powoduje, że Polacy szukają rozwiązań, które ułatwią taką formę relaksu. Dowodem na to jest rosnąca popularność rowerów Gravelowych, trekkingowych, turystycznych oraz rowerów elektrycznych.

Firma Mio postanowiła stworzyć serię nawigacji rowerowych ,,Discover”, dedykowanej wszystkim miłośnikom  turystyki rowerowej, bikepackingu oraz hikkingu. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom użytkownicy serii Discover zaplanują, zarchiwizują i udostępnią trasę dla przyjaciół. Na uwagę zasługuję również fakt, że na użytkowników serii ,,Discover” czekają preinstalowane mapy całej Europy. W wyższych modelach producent zadbał, by  urządzenie łączyło się  bezprzewodowo i wyposażył je w WiFi oraz Bluetooth.  Dodatkowo seria jako pierwsza jest w pełni zsynchronizowana z najpopularniejszymi aplikacjami dedykowanymi turystyce rowerowej - Komoot i RoteYou. Połączenie z autorskim oprogramowaniem Mio Share sprawia, iż rowerzyści w końcu mogą schować swój smartfon do kiszeni. Dzięki RoteYou, użytkownicy uzyskają dostęp do ponad 2 milionów gotowych tras z całej Europy. Wśród nich znajdują się szlaki miejskie, górskie, motorowe, czy te dedykowane miłośnikom pieszych wędrówek, a nawet przeznaczone do jazdy konnej. Dzięki Komoot. użytkownik planując trasę może dostosować ją do posiadanego roweru, preferowanej nawierzchni, kąta nachylenia trasy, czy czasu jaki ma przeznaczony na dany przejazd. W serii Discover można również samemu wgrywać posiadane mapy i trasy. Jest to możliwe dzięki obsłudze przez urządzenie plików GPX oraz aplikacji Mio Share.

 

Daj się zaskoczyć

 

To, co wyróżnia nową serię nawigacji rowerowych Mio Cyclo Discover to nowe podejście do tego typu urządzeń. Wyposażenie ich w nowe funkcję sprawia, że wycieczki rowerowe nabierają innego wymiaru. Jedną z nich jest funkcja ,,Surprise Me”, dzięki której odkryjemy nieznane wcześniej zakątki swojej okolicy. Za jej pomocą możemy pozbyć się poczucia rutyny, które zazwyczaj narasta w trakcie sezonu rowerowego. Jest ona najczęściej spowodowana przez pokonywanie ciągle tej samej trasy. Wystarczy, że za pomocą „Surprise Me” określisz odległość jaką chcesz przebyć lub czas jaki masz przeznaczony na daną wycieczkę, a Mio Cyclo Discover wyznaczy 3 różne trasy, które pozwolą na nowo odkryć na pozór znane przez Ciebie miejsca.

 

Nie zapomnij

 

Jednym ze zdań, których już nigdy nie wypowiesz w trakcie użycia swojego Mio Cyclo Discover jest ,,To było chyba gdzieś tutaj”. Jest to możliwe dzięki funkcji „NeverMiss”, która czyni produkty z serii Discover idealnymi urządzeniami dla wszystkich miłośników rowerowych wypraw. Bardzo często podczas przejażdżek lubimy odwiedzać miejsca, w których już kiedyś byliśmy. Nie jest ważne czy to mały przydrożny sklep, lokalna atrakcja turystyczna, punkt POI - wystarczy, że przed wyjazdem współrzędne tych punktów wprowadzimy do naszego urządzenia, a za sprawą „NeverMiss” nasze Mio Cyclo uwzględni je w planowaniu trasy.

 

Dwa modele.

 

 W lipcu w ramach serii Cyclo Discover firma Mio zaprezentuje dwa modele Mio Cyclo Discover oraz Mio Cyclo Discover Plus.

Nawigacja Mio Cyclo Discover to niewielkie, wodoodporne urządzenie, które dzięki wbudowanej baterii może nam towarzyszyć w podróży przez niemal 10 godzin. Nawigacja posiada czytelny, 3,5” kolorowy wyświetlacz o rozdzielczości 320x480pix Urządzenie ma wbudowaną bazę punktów POI, lokalizacji oraz możliwość personalizacji ekranu. Kolejnym urządzeniem z rodziny Cyclo Discover jest Mio Cyclo Discover Plus, który jest rozbudowaną wersją powyższego modelu. Charakteryzuje się większym 4” wyświetlaczem o rozdzielczości 360*600pix, zaś bateria pozwala pracować urządzeniu nawet do 15 godzin. Dodatkowo Mio Cyclo Discover Plus posiada system informacji o utrudnieniach na drodze, przekaże nam informacje o tym, na jakiej wysokości nad poziomem morza się znajdujemy. Dzięki wbudowanemu modułowi Bluetooth na swoim ekranie poinformuje nas o przychodzących na nasz smartfon połączeniach, wiadomościach SMS, czy komunikatów z portali społecznościowych jak Facebook, Tweeter lub komunikator Whats APP. Natomiast wbudowany moduł WiFi zagwarantuje bezproblemowe przeglądanie i planowanie swoich tras za pomocą tabletu czy komputera. Mio Discover można znaleźć u partnerów handlowych w cenie 1049, natomiast model Mio Discover Plus jest dostępny w cenie 1499 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia #Dobrze jest wiedzieć Biuro prasowe
2020-07-10 | 10:25

#Dobrze jest wiedzieć

Z początkiem lipca ruszyła akcja społeczna „newsme.pl – żebyś wiedziała!” realizowana przez Omenaa Foundation i inicjatywę newsme.pl. Kobiety znane,  cenione i
Styl życia Jak zacząć trenować by osiągnąć sukces? Po pierwsze: zbuduj solidny fundament
2020-07-09 | 14:10

Jak zacząć trenować by osiągnąć sukces? Po pierwsze: zbuduj solidny fundament

64% Polaków[1] jest aktywnych fizycznie, choć procent ten stale wzrasta, to nadal pozostajemy poniżej europejskiej średniej. Mając świadomość konieczności codziennego ruchu,
Styl życia Od szkolnej ławki do wspólnego stołu – finał programu Akademia Uwielbiam
2020-07-07 | 17:00

Od szkolnej ławki do wspólnego stołu – finał programu Akademia Uwielbiam

Dobiegła końca kolejna edycja ogólnopolskiego programu edukacyjnego Akademia Uwielbiam. Ponad 185 tysięcy uczniów klas VI-VIII poznało w niej zasady prawidłowego komponowania

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Daria Widawska: 31 lipca po raz pierwszy od siedmiu miesięcy zagram w spektaklu. Większość teatrów ruszy dopiero we wrześniu

Aktorka od pięciu miesięcy jest na przymusowym urlopie. Nie gra w teatrze, w najbliższym czasie nie ma także zaplanowanych żadnych dni zdjęciowych. Wierzy jednak, że za kilka tygodni powróci do swojej aktywności zawodowej i że nic już nie zakłóci nowego sezonu teatralnego.  Czeka też na wznowienie projektów filmowych i serialowych.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Branża fashion umacnia swoją pozycję w internecie. Firmy wciąż spodziewają się wyższej sprzedaży w sieci niż przed pandemią

Po marcowym zamrożeniu wydatków w sieci i kwietniowym boomie zakupowym sytuacja w branży fashion powoli wraca do normy. Na ponad połowę firm sprzedających na platformie Domodi.pl koronawirus miał negatywny wpływ, ale na 26 proc. miał korzystne przełożenie. Zdecydowana większość firm spodziewa się, że popyt w sieci utrzyma się większy niż przed pandemią. Sprzyja temu model pracy zdalnej. Badanie Domodi.pl pokazało, że 60 proc. osób pracujących w domu pozostaje w sieci po pracy i wykazuje aktywność zakupową – kupuje odzież, obuwie i dodatki.

Media

Paulina Drażba: Świat show-biznesu idealnie odnalazł się w sieci podczas pandemii. Poznaliśmy gwiazdy bez masek i okazało się, że są zupełnie normalne

Prezenterka podkreśla, że wiele gwiazd doskonale poradziło sobie w czasie obostrzeń związanych z sytuacją epidemiologiczną i nie straciło kontaktu z fanami, między innymi dzięki instagramowym relacjom na żywo. W ten sposób aktorzy, muzycy i celebryci dzielili się ze swoimi odbiorcami nowymi pomysłami, nagrywali miniseriale, aranżowali wspólne utwory, czytali bajki, gotowali czy ćwiczyli. Zdaniem dziennikarki w ten sposób powstały ciekawe inicjatywy, które warto kontynuować w kolejnych miesiącach.