„Misja dla 4 łap”, czyli charytatywny zlot moto klasyków
Nie od dziś wiadomo, że łodzianie mają wielkie serca – także w stosunku do czworonogów! W sobotę, 27 kwietnia, na rynku Manufaktury odbędzie się wyjątkowy, charytatywny Zlot Samochodów Klasycznych „Misja dla 4 Łap”. Właściciele klasyków, ale też moto symboli rodem z PRL-u pojawią się ze swoimi brykami w Manufakturze, by wspierać Przytulisko dla Zwierząt w Głownie i OTOZ Animals Łódź.
„Misja dla 4 łap”
27.04, godz. 10-20, rynek Manufaktury
Na rynku Manufaktury pojawią się 4 tematyczne strefy, pełne atrakcji dla najmłodszych i tych starszych. W strefie PRL zobaczycie, jak wyglądały różne aspekty codziennego życia w PRL – wnętrze szkolnej klasy, mieszkanie typowego Kowalskiego, bar mleczny czy salon mody. W strefie weterynaryjnej będzie można zasięgnąć fachowych porad dotyczących życia z czworonogiem, np. pielęgnacji pupili, behawiorystyki czy opieki nad zwierzętami z adopcji. Pojawi się też strefa dedykowana dzieciom – tam będzie miejsce do zabawy dla najmłodszych, a animatorzy poprowadzą warsztaty – maluchy będą mogły np. wykonać własną zabawkę dla swojego czworonoga. Poza tym, nie zabraknie oczywiście wolontariuszy, którzy będą zbierać datki do puszek, a także sprzedawać różne datki i przedmioty w strefie charytatywnej.
Właściciele moto klasyków chcą w ten sposób zachęcić do pomagania czworonogom. Akcja jest poświęcona podopiecznym Przytuliska dla Zwierząt w Głownie i OTOZ Animals Łódź. Obie instytucje na co dzień zajmują się pomocą i opieką nad zwierzętami porzuconymi, odebranymi w ramach interwencji lub bezdomnymi. W Przytulisku w Głownie przebywa około 80 psów i 20 kotów, a w opiece nad nimi pomagają zaangażowani wolontariusze. To dzięki ich codziennemu wysiłkowi i bezwarunkowej miłości, psiaki odzyskują równowagę psychiczną, uczą się podstawowych komend i zachowań, a także często wychodzą ze stanów lękowych i uczą się ponownie ufać ludziom.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.