Mniej cukru, więcej soku – pełne smaku nowe napoje Hellena

Napoje niegazowane Hellena mają udoskonalone receptury. Wszystkie produkty z nowej linii Napoje Niegazowane 20% soku Hellena mają mniej cukru, więcej soku i bazują na naturalnej wodzie mineralnej oraz polskich owocach. Nowości są dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji.
W odpowiedzi na preferencje konsumentów i realia rynkowe Hellena udoskonaliła receptury produktów. Efektem jest nowa linia Napojów Niegazowanych 20% soku Hellena. Nowości kuszą smakiem, wysoką 20% zawartością soku owocowego i mniejszą ilością cukru w składzie. Są wytwarzane w technologii aseptycznej, nie mają chemicznych dodatków - sztucznych konserwantów czy barwników.
Nowa linia Napojów Niegazowanych 20% soku Hellena to szeroka gama 7 ponadczasowych, uwielbianych przez konsumentów polskich smaków, bazująca na naturalnej wodzie. Tworzą ją produkty: Jabłko z Brzoskwinią i Morelą, Jabłko z Truskawką i Maliną, Jabłko z Gruszką, Jabłko z Winogronem, Jabłko, Jabłko z Pomarańczą, Jabłko z Czarną Porzeczką. Nowości są dostępne w rodzinnym formacie o pojemności 1,75 l.
Benefity produktów zostały zakomunikowane na wyróżniających się soczystych etykietach. Estetyczne ikony podkreślają kluczowe wyróżniki i atrybuty napojów oraz ich polskie pochodzenie.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.