Komunikaty PR

Mniej znaczy więcej! Royal Robbins z wiosenno-letnią kolekcją

2022-03-17  |  07:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP_RR ( 2.35 MB )

Głównym celem amerykańskiej marki Royal Robbins jest tworzenie wszechstronnej odzieży outdoorowo-podróżniczej, która wyróżnia się casualowym stylem, komfortem noszenia i doskonałą jakością. Liz i Royal, założyciele marki wierzyli, że ubrania wykonane z zachowaniem szacunku do planety mogą potęgować doznania płynące z przebywania na świeżym powietrzu. Kolekcja wiosna-lato 2022 udowadnia to założenie m.in. flagową kolekcją Spotless. To trwała, oddychająca i szybkoschnąca odzież, w której zastosowano specjalny rodzaj przędzy umożliwiający swobodne przenikanie wody, a tym samym łatwe usuwanie plam. Technologia Stain Away sprawia, że żadne zabrudzenie na szlaku czy plama z czerwonego wina podczas obiadu nie są w stanie zrujnować wakacyjnych wrażeń.

 

Natura na wyciągnięcie ręki

Prym w kolekcji wiodą barwy zaczerpnięte z krajobrazów charakterystycznych dla Karoliny Północnej, domu rodzinnego marki Royal Robbins. W ofercie znajdziemy m.in. całą paletę kolorów ziemi, beże, brązy i zielenie, jak również wszystkie odcienie nieba, poczynając od letniego bezchmurnego, kończąc na intensywnym, ciemnym, naznaczonym jedynie jasnymi punktami światła granacie. Kolorystyka wspólna z naturą to nie wszystko, marka nie zwalnia tempa i z każdą kolejną produkcją podnosi poprzeczkę. Aż 43% wzorów w linii na sezon wiosna-lato 2022 spełnia najwyższe, narzucone sobie przez markę, kryteria zrównoważonego rozwoju. Materiały użyte w najnowszej kolekcji to przede wszystkim organiczna bawełna, poliester otrzymany z recyklingu oraz konopie i tkaniny pozyskiwane z materiałów leśnych. Zostały one starannie opracowane pod kątem zmniejszania liczby odpadów, zużycia chemikaliów i emisji CO2, które zagrażają naszym ekosystemom.

Gwarancję użytkowania przez lata zapewniają jakościowe materiały, dodatkowo wzbogacone przez nowoczesne technologie wydłużające ich żywotność. Każdy, kto lubi wycisnąć z przygody jak najwięcej, będzie zadowolony z zastosowania niezwykle lekkich materiałów umożliwiających rozciąganie w czterech kierunkach, czy wspomnianej technologii Stain Away, ułatwiającej zmywanie plam i zabrudzeń. Ubrania w większości nie wymagają prasowania, a ich suszenie to prawdziwa wisienka na torcie. Wystarczą dwie godziny, żeby doprowadzić bieliznę oraz ubrania stanowiące pierwszą warstwę do ponownego użycia.

 

Na szlaku i przy wystawnym stole

Zestaw ubrań na górski trekking, inny na wyprawę kajakiem, a jeszcze inny na wieczorną kolację? Z Royal Robbins, mniej znaczy więcej, a walizki wypełnione po brzegi to przeszłość. Znakiem rozpoznawczym marki jest tworzenie uniwersalnej odzieży outdoorowej, która pozwala na większą swobodę w podążaniu za przygodą, przy jednoczesnym wykorzystaniu podczas miejskich aktywności pojawiających się na trasie wakacyjnej wędrówki. Inspiracją dla najnowszej kolekcji, jest wolność i różnorodność przy zachowaniu prostych form i ponadczasowego stylu. Produkt, który wpisuje się w tę myśl, a przy tym nie ma sobie równych, to np. Multi-Way Knit Tank, dwustronny top z możliwością noszenia go na cztery różne sposoby.

Komfort użytkowania to nie tylko uniwersalne ubrania na różne okazje w podróży. To przede wszystkim zastosowanie oddychających materiałów i ergonomiczna konstrukcja zapewniająca swobodę ruchów zarówno w drodze, jak i w domu. Projektanci Royal Robbins w trosce o wygodę swoich klientów pomyśleli o najdrobniejszych szczegółach. W technicznych koszulkach, także w tych z rodziny produktów Bug Barrier, szwy poprowadzono z przodu i z tyłu, tak aby nie obcierały skóry przy założonym na ramiona plecaku. Koszulka jest kompresyjna i ultra lekka, a zastosowana technologia Insect Shield chroni przed owadami.

Niemal każda część garderoby począwszy od koszuli, na spodniach kończąc, zaopatrzona jest w kieszenie. Te zaś oddychające, wkomponowane w materiał i zasuwane na dyskretne suwaki, pozwolą  bezpiecznie przechować dokumenty, czy inne drobiazgi na każdej, nawet najbardziej wymagającej, wędrówce.

 

Otwórz się na odkrywanie

Ubrania z nowej kolekcji Royal Robins, jak i flagowe modele, które przechodzą z sezonu na sezon kryją w sobie małe tajemnice. Odkrywanie ich za każdym razem zabiera użytkownika w podróż, w której człowiek i natura mówią tym samym głosem. Jedną z perełek w kolekcji są koszule Cool Mesh Eco S/S. Elementem wyróżniającym je są naturalne, trwałe guziki zrobione z kokosa. Nie zawierają ropy naftowej, przez co są w pełni bezpieczne dla człowieka i środowiska naturalnego. Z ubraniami Royal Robbins w swojej szafie przygotowanie na wakacje jeszcze nigdy nie było tak proste. Pozostaje już tylko powiedzieć „tak” przygodzie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.