Moc letnich smaków w Costa Coffee
W Costa Coffee wraz z coraz cieplejszymi dniami na wszystkich Gości kawiarni czeka mnóstwo niespodzianek! Na odkrycie czeka odświeżone menu, które jest częścią nowej Kampanii Letniej Costa Coffee. Wśród pyszności przygotowanych specjalnie na nadchodzące gorące dni znajdziemy m.in. kawy mrożone i Cold Brew, orzeźwiające Desery Lodowe, a także pożywne Jogurty z owocowymi dodatkami. Marka kontynuuje także świętowanie swoich 50. Urodzin i tym samym startuje ze specjalną Loterią Urodzinową, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody!
Kawowe orzeźwienie
Na wszystkich fanów kawy spragnionych orzeźwienia, w Costa Coffee czeka szeroki wybór kaw mrożonych oraz tych na zimno. W letnim menu znajdziemy Karmelowe Frostino, które przyciąga do siebie kojącym aromatem kawy podkreślonym przez słodki i kuszący sos karmelowy. Wszystko to schłodzone lodem i zwieńczone puszystą bitą śmietaną z posypką czekoladową. Iced Caramel Macchiato to natomiast klasyk w nowym, orzeźwiającym wydaniu. Idealnie zaparzone espresso ze spienionym mlekiem i polewą karmelową to prosta receptura, oferująca niezwykle złożony smak. Latte Mrożona to wariacja dobrze znanego klasycznego latte, do którego dodano gałkę lodów śmietankowych, która nadaje całości bardzo przyjemnej konsystencji i niepowtarzalnego smaku. Dla osób poszukujących mniej deserowych opcji, Costa Coffee przygotowała kawy Cold Brew, czyli „parzone” na zimno. Dzięki takiemu sposobowi przygotowania napój zaskakuje delikatnością, a konsystencja jest bardziej kremowa. Do skosztowania czeka mleczna wersja Cold Brew Latte oraz jej słodsza siostra Cold Brew Latte o smaku słonego karmelu.
Słodkie smaki lata
Do menu Costa Coffee wracają również wyśmienite Desery Lodowe, które w gorące i słoneczne dni będą doskonałym sposobem na pyszną ochłodę. Cztery dostępne smaki już czekają, aby stać się kompanami naszych spacerów i przez następne miesiące dostarczać nam chwil słodkiej przyjemności. Zupełną nowością, która czeka na odkrycie jest Słony karmel z gruszką, czyli niepowtarzalna kombinacja maślanego karmelu z orzeźwiającymi i soczystymi owocami oraz Mango z czarną porzeczką i kokosem, które łączy tropikalne nuty ze swojską porzeczką w intensywną, lekko kwaśną całość, zaskakującą z każdym kolejnym gryzem. Dobrze znanymi i lubianymi smakami są natomiast Truskawka z bezą, czyli połączenie soczystych i dojrzałych owoców z kruchym wypiekiem oraz Tiramisu z czekoladą – eleganckie, lekko wytrawne połączenie biszkoptów, intensywnego espresso oraz lodów śmietankowych. Dla poszukujących lekkich przekąsek czekają też trzy warianty Jogurtów – z sosem czekoladowym, puree z mango lub z truskawek.
Urodzinowe nagrody dla każdego!
Costa Coffee kontynuuje swoją całoroczną celebrację swoich 50. Urodzin. Wraz ze startem Letniej Kampanii rozpoczyna się więc specjalna, Urodzinowa Loteria. Każdy Gość kawiarni, do zakupionej kawy otrzyma kartę zdrapkę, pod którą może kryć się kolejna, darmowa kawa. Dodatkowo, po zarejestrowaniu specjalnego kodu ze zdrapki na stronie www.loteriacosta.pl weźmiemy udział w losowaniu atrakcyjnych nagród tygodniowych oraz nagrody głównej – 50 tys. zł.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.