Moc ziół z serca Szwajcarii
Nadejście jesieni to zazwyczaj spore wyzwanie dla naszego organizmu. Chłodniejsze dni, częste opady deszczu i spore różnice temperatur w ciągu doby to najczęstsze przyczyny złego samopoczucia. O tej porze roku warto o siebie zadbać i zaopatrzyć się w funkcjonalne produkty, które w tym pomogą. Cukierki ziołowe Ricola Original, dzięki zawartemu w nich mentolowi, ukoją gardło i głos i idealnie sprawdzą się w chłodne jesienne dni.
Wyprodukowane w Szwajcarii, pastylki Ricola bazują na starannie opracowanej recepturze. Marka znana jest na całym świecie i od ponad osiemdziesięciu lat oferuje konsumentom produkty oparte na unikalnej kompozycji ziołowej opracowanej w 1940 roku przez Emila Richtericha. Owoc pracy założyciela firmy to jedna z jej najpilniej strzeżonych tajemnic.
W chłodnym i deszczowym okresie jesiennym oraz zimowym często odczuwamy dyskomfort i podrażnienie gardła. - Warto mieć wtedy pod ręką pastylki Ricola Oryginalne Ziołowe, zawierające unikalną kompozycję trzynastu dziewiczych szwajcarskich ziół alpejskich. Wśród nich są babka, szałwia, tymianek, czarny bez, pierwiosnek i mięta pieprzowa. Dodatkowym składnikiem jest mentol, który działa kojąco na głos i gardło - mówi Michał Bonecki Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska. - Produkty dostępne są w charakterystycznym żółtym, poręcznym pudełku, które zmieści się w torebce, plecaku czy nawet kieszeni. Dzięki temu cukierki Ricola możemy mieć zawsze przy sobie i korzystać z nich w każdej sytuacji, np. przed spotkaniem biznesowym - dodaje.
Bezcukrowe cukierki Ricola Oryginalne Ziołowe nie zawierają glutenu ani laktozy, dzięki czemu są one odpowiednie dla konsumentów z nietolerancjami pokarmowymi. Receptura pysznych szwajcarskich dropsów oparta jest na starannie dobranej mieszance naturalnych ziół. Liczne badania pokazują, że w trosce o zdrowy tryb życia Polacy chętniej sięgają właśnie po produkty o prostym składzie bez konserwantów i sztucznych barwników, zwłaszcza jeśli oprócz doskonałego smaku oferują dodatkowe korzyści.
Gdy wraz z nadejściem jesiennej aury poczujemy więc pierwsze mroźniejsze i bardziej deszczowe dni pamiętajmy o cukierkach Ricola Oryginalne Ziołowe. Pastylki działają kojąco na głos i gardło.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.