Modna suszarka na pranie
Modna suszarka na pranie
Instagram jest nie tylko inspiracją pięknych wnętrz, mody, jedzenia czy zdrowego trybu życia. Influencerki pokazują nie tylko jak pięknie żyć, ale także jak zagospodarować swoją przestrzeń i ułatwić sobie prace domowe. Marka Leifheit zaprosiła do testów kilka znanych influencerek, aby wypróbowały suszarki Pegasus. Sprawdź czy przeszły ich próbę!
Suszarka jako niezbędny sprzęt w domu
Suszarki tradycyjne to rozwiązanie dla osób ceniących sobie ekologiczne sposoby suszenia
i wygodę. W przeciwieństwie do urządzeń mechanicznych nie zużywają prądu, nie niszczą ubrań, dzięki czemu domowe wydatki są zdecydowanie mniejsze. Niewątpliwie jedną z większych zalet suszarki tradycyjnej jest możliwość postawienia jej w dowolnym miejscu. To kwintesencja wygody i funkcjonalności.Kolejnym plusem suszarek tradycyjnych jest to, że w przeciwieństwie do tych bębnowych niwelują ryzyko powstawania nieestetycznych zagnieceń i zaciągnięć na materiale.
Influencerki zaproszone do testów zdradziły, czym się kieruję przy wyborze odpowiedniej suszarki na pranie. Suszarka Pegasus 200 Solid Deluxe Mobile to model, który wybrała mrs_edithh.Podkreśla ona fakt, że nie ważne co robimy w życiu - czy zajmujemy się domem, czy jesteśmy bizneswoman - każda z nas musi zaprzyjaźnić się z domowymi obowiązkami. Dlatego zachęca do korzystania z najlepszego i najpraktyczniejszego sprzętu na rynku – suszarki Pegasus, gdyż zapewnia ona wygodę suszenia charakterystyczną dla wszystkich modeli tej serii, dzięki składanym bocznym skrzydłom, które zwiększają powierzchnię suszenia. Stabilne nóżki i pręty nie uginają się nawet pod ciężarem mokrego prania – co zapewnia trwałość na lata. Suszarka ta posiada pięć sprytnych dodatków do wyjątkowo delikatnego i wygodnego suszenia, np. dwa uchwyty na drobną garderobę, na których można łatwo wpiąć skarpetki, chusteczki i bieliznę. Dwa zewnętrzne pręty bocznych skrzydeł są faliste i idealne do zawieszania pięciu odpornych na wiatr wieszaków na ubrania, znajdujących się w zestawie akcesoriów. Dzięki równoległym nóżkom Pegasus 200 Deluxe Mobile stoi bardzo stabilnie i pewnie, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz (na balkonie czy ogrodzie). Dodatkowo suszarka posiada dwa ruchome kółka, dzięki czemu łatwo ją przesunąć – nawet przez małe przeszkody.
Z kolei dla @pattihome ważną rolę odgrywa pojemność suszarki. Do tej pory miała duży dylemat, gdzie zmieścić kilka tur prania. Test Pagasusa marki Leifheit rozwiązał jej problem. Już koniec tego dylematu ponieważ suszarka ta mieści min. dwa wsady prania. ,,Super rozwiązaniem jest możliwość oddzielnego suszenia 26 par skarpetek. W komplecie wieszaki na ubrania ze specjalnymi rowkami, które powieszone na odpowiednim drążku nie przesuwają się, dodatkowo pojemnik na spinacze ułatwia wieszanie prania, zawsze mamy go pod ręką. A co najważniejsze suszarka jest mobilna – ma kółecza, lekka, stabilna i odporna na promieniowane słoneczne. Od dzisiaj nie ma problemu z wieszaniem czarnego i białego prania na jednej suszarce! Zmieści się wszystko”.
Z podobnym problemem borykała się także influencerka @do-laskowska, której suszarka nie mieściła wystarczającej ilości ubrań. Od niedawna suszarka Pegasus 200 solid Delux Mobile stała się jej nieodłącznym przyjacielem, który pomaga jej w codziennych obowiązkach.
Efektywne suszenie w domowych warunkach
Jak widać rynek oferuje nam pomysłowe suszarki, dzięki którym komfortowo wysuszymy pranie nawet w najbardziej niesprzyjających warunkach. Ułatwmy sobie życie i wybierajmy sprzęty praktyczne i dobrej jakości – będą nam służyć przez lata. Nie czekaj, ruszaj na łowy i upoluj swoją wymarzoną, suszarkę już dziś! Więcej na: www.leifheitsklep.pl
Międzynarodowy Dzień Hummusu 2024
Majowe przyjemności w Promenadzie!
Główka Pracuje! Port Łódź uruchamia interaktywne przestrzenie umysłowej siłki.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca
Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.
Prawo
Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia
Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.
Handel
Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa
Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.