Komunikaty PR

Monda ViVo i Mobile Institute łączą siły! Zaczynają od walki o klimat.

2021-04-27  |  09:20
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.87 MB )

Monda ViVo i Mobile Institute łączą siły! Zaczynają od walki o klimat.

 

Współpraca Monda ViVo – World Women Club oraz Instytutu Badawczego Mobile Institute jest wyrazem potrzeby łączenia sił na wielu poziomach budowania świadomości potrzeb oraz problemów współczesnego świata. Planowana z  początkiem maja wspólna akcja jest wyrazem troski o zasoby Ziemi, oraz zrozumienia, że konieczne jest natychmiastowe połączenie wszelkich sił na rzecz walki z zagrażającą nam katastrofą ekologiczną.

„Nasza współpraca rozpoczęła się właściwie już 8 marca, kiedy organizując wydarzenie 8 kobiet na 8 marca, przyglądałyśmy się wspólnie ze społecznością Monda ViVo , nam Kobietom, aby zrozumieć, gdzie tkwi nasza siła a, co przeszkadza nam nadal w realizacji naszych celów. Teraz czas na debatę związaną z premierą najnowszego raportu Mobile Institute „Green Generation 2021” – mówi Dorota Milczarczyk, założycielka ruchu Monda ViVo.

 

Celem partnerstwa Monda ViVo i Mobile Institute ma być propagowanie działań zmierzających do wzmacniania świadomych postaw wśród kobiet.

 

„Wiele decyzji zakupowych podejmowanych jest przez kobiety. Dodatkowo kobiety są bardziej świadome problemów środowiska. Dlatego współpraca z Monda ViVo - organizacją kobiecą, pozwoli na wspólne uwrażliwianie na aspekty ekologiczne, poprzez dzielenie się obserwacjami i praktykami proekologicznymi kobiet, konsumentek i mam, od których tak wiele zależy, jeśli chodzi o zieloną przyszłość.” - wyjaśnia Katarzyna Człuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute.

 

Podejmowanie konkretnych działań, które są jedyną drogą, aby zapobiec jednemu z największych zagrożeń, jakim jest katastrofa ekologiczna, wpisuje się w ideę ruchu Monda ViVo, który łączy międzynarodową społeczność kobiet, zamieszkujących Polskę. „Problem dotyczy przecież nas wszystkich – mieszkańców Polski, Europy i Świata” – wyjaśnia Agnieszka Wojtkowiak, współzałożycielka Monda ViVo.

 

Partnerzy – Monda ViVo oraz Mobile Institute zapowiadają pierwszą wspólną akcję jaką będzie #EcoMajkowkaChallenge już 6 maja 2021 roku. „Obserwujcie nasze profile. Już wkrótce podzielimy się szczegółami nadchodzących wydarzeń”- namawia Dorota Milczarczyk.

 

 

www.facebook.com/MondaViVo

www.instagram.com/monda_vivo/

 

www.facebook.com/mobileinstitute.eu

www.linkedin.com/company/mobile-institute/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.