Komunikaty PR

Monda ViVo i Mobile Institute łączą siły! Zaczynają od walki o klimat.

2021-04-27  |  09:20
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.87 MB )

Monda ViVo i Mobile Institute łączą siły! Zaczynają od walki o klimat.

 

Współpraca Monda ViVo – World Women Club oraz Instytutu Badawczego Mobile Institute jest wyrazem potrzeby łączenia sił na wielu poziomach budowania świadomości potrzeb oraz problemów współczesnego świata. Planowana z  początkiem maja wspólna akcja jest wyrazem troski o zasoby Ziemi, oraz zrozumienia, że konieczne jest natychmiastowe połączenie wszelkich sił na rzecz walki z zagrażającą nam katastrofą ekologiczną.

„Nasza współpraca rozpoczęła się właściwie już 8 marca, kiedy organizując wydarzenie 8 kobiet na 8 marca, przyglądałyśmy się wspólnie ze społecznością Monda ViVo , nam Kobietom, aby zrozumieć, gdzie tkwi nasza siła a, co przeszkadza nam nadal w realizacji naszych celów. Teraz czas na debatę związaną z premierą najnowszego raportu Mobile Institute „Green Generation 2021” – mówi Dorota Milczarczyk, założycielka ruchu Monda ViVo.

 

Celem partnerstwa Monda ViVo i Mobile Institute ma być propagowanie działań zmierzających do wzmacniania świadomych postaw wśród kobiet.

 

„Wiele decyzji zakupowych podejmowanych jest przez kobiety. Dodatkowo kobiety są bardziej świadome problemów środowiska. Dlatego współpraca z Monda ViVo - organizacją kobiecą, pozwoli na wspólne uwrażliwianie na aspekty ekologiczne, poprzez dzielenie się obserwacjami i praktykami proekologicznymi kobiet, konsumentek i mam, od których tak wiele zależy, jeśli chodzi o zieloną przyszłość.” - wyjaśnia Katarzyna Człuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute.

 

Podejmowanie konkretnych działań, które są jedyną drogą, aby zapobiec jednemu z największych zagrożeń, jakim jest katastrofa ekologiczna, wpisuje się w ideę ruchu Monda ViVo, który łączy międzynarodową społeczność kobiet, zamieszkujących Polskę. „Problem dotyczy przecież nas wszystkich – mieszkańców Polski, Europy i Świata” – wyjaśnia Agnieszka Wojtkowiak, współzałożycielka Monda ViVo.

 

Partnerzy – Monda ViVo oraz Mobile Institute zapowiadają pierwszą wspólną akcję jaką będzie #EcoMajkowkaChallenge już 6 maja 2021 roku. „Obserwujcie nasze profile. Już wkrótce podzielimy się szczegółami nadchodzących wydarzeń”- namawia Dorota Milczarczyk.

 

 

www.facebook.com/MondaViVo

www.instagram.com/monda_vivo/

 

www.facebook.com/mobileinstitute.eu

www.linkedin.com/company/mobile-institute/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Zmęczeni, zestresowani z nosem w ekranach – jak to się dla nas skończy? Biuro prasowe
2024-05-15 | 01:00

Zmęczeni, zestresowani z nosem w ekranach – jak to się dla nas skończy?

Niekończąca się lista „to do” w głowie i w kalendarzu. Deadline’y, plany, zakupy, zajęcia dzieci. Brak czasu na cokolwiek. Paliwo się kończy i w pewnym momencie nigdy nie
Styl życia Opakowanie, które nie śmieci, czyli 20 żyć szklanej butelki
2024-05-14 | 10:00

Opakowanie, które nie śmieci, czyli 20 żyć szklanej butelki

Wciąż uczymy się dokonywać ekologicznych wyborów. Z jednej strony kluczowa staje się dla nas troska o klimat, z drugiej ważą względy ekonomiczne. Segregowanie odpadów,
Styl życia Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?
2024-05-14 | 09:20

Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?

30. kwietnia br. w Paryżu odbyło się spotkanie, będące jednocześnie inauguracją kampanii GOOD MOVE, którego jednym z organizatorów było Stowarzyszenie Polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Zdrowie

Jan Kliment i Lenka Klimentová: Po tym, jak niespodziewanie zmarł nasz przyjaciel, zrobiliśmy serię badań kontrolnych. Trzeba się badać, zanim choroba daje o sobie znać

Tancerze mają świadomość, że nawet groźna choroba przez długi czas może nie dawać żadnych objawów, dlatego też, by wykryć każdą nieprawidłowość już na wczesnym etapie, warto przeprowadzać regularne badania kontrolne. Jakiś czas temu Lenka i Jan Kliment bardzo boleśnie przeżyli nagłą śmierć swojego przyjaciela i jak zaznaczają, ta tragedia dała im wiele do myślenia. Od tego czasu diametralnie zmienili swoje podejście do profilaktyki.