Komunikaty PR

MOXO zaprasza – Fabryka Norblina z nowym wyjątkowym konceptem

2023-02-02  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania doc ( 0.08 MB )

Długo wyczekiwane otwarcie restauracji i klubu muzycznego MOXO za nami. Wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy powstało w niezwykłych wnętrzach zrewitalizowanej XIX-wiecznej Hali Odlewni Fabryki Norblina. Na gości przez 7 dni w tygodniu czeka tu wyjątkowe menu i muzyka na żywo. Filozofia Nikkei przeniknęła stare mury dawnej fabryki tworząc miejsce jakiego w stolicy jeszcze nie było.

MOXO w Fabryce Norblina to 1.200 mkw. połączenia nowoczesnego designu z industrialnym klimatem, które stworzyli architekci z biura PRC Architekci i PRC Design. Projekt wnętrza podkreśla zarówno wyjątkowość konceptu, jak i miejsca – Hali Odlewni z 1882 roku. Naturalną surowość pofabrycznej przestrzeni równoważy wystrój wnętrza - miękkie welurowe kanapy, butelkowa zieleń oraz ciepłe światło, podkreślające urok zabytkowych ścian. Charakter miejsca podkreśla zachowane pofabryczne wyposażenie obiektu - trójstanowiskowy piec kotlinowy wraz ze wspomagającym jego pracę przyściennym żurawiem oraz indukcyjne piece odlewnicze. Zwieńczeniem tej imponującej przestrzeni na parterze jest najwyższy w Polsce (wysoki na 8 m i szeroki na 12 m) bar, obok którego nie da się przejść obojętnie. We wschodniej części zabytkowej hali zaprojektowano natomiast antresolę, na którą prowadzą wachlarzowe schody, a na niej znajduje się drugi, już nieco mniejszy bar.

Sercem MOXO jest otwarta restauracja, bijąca w rytmie Nikkei – niepowtarzalnej fuzji kulinarnej dwóch światów - Japonii i Peru. Szefem kuchni i twórcą menu jest Radosław Pelc, pasjonat z wieloletnim stażem, który doświadczenie zdobywał w wielu restauracjach w Polsce i na świecie, m.in. w Fort Village na Sardynii czy w restauracji warszawskiego Hotelu Sheraton. Na koncie ma liczne nagrody i wyróżnienia, jak choćby I miejsce na VII Kulinarnym Rajdzie Mistrzów. W stworzonej przez niego karcie znajdziemy m.in. sushi, peruwiańskie ceviche, owoce morza, a także ryby i dania mięsne. Prawdziwi smakosze przeżyją tu wyjątkowe doznania kulinarne, które uzupełni autorska karta koktajli, również inspirowana filozofią przenikania się tych dwóch potężnych kultur, serwowana w obydwu barach.

Przestrzeń dla gości to łącznie 900 mkw. (parter plus antresola), na której znajduje się 210 miejsc siedzących. Przy układzie koktajlowym lokal pomieści nawet 600 osób. O ich komfort i obsługę dba obecnie 60 pracowników.

MOXO to autorski projekt Tomika Grewińskiego - jednej z najbardziej znanych i wpływowych osób w polskiej branży muzycznej i rozrywkowej oraz Bertranda Jasińskiego, twórcy takich marek, jak Centrum Podróży, GO!Internet, Sale Zabaw Fikołki, Kuźnia Kulturalna, The Beer Store, Cook Story, Scena Kulturalna, Museum Store, czy Cucina Wilanów. 

- MOXO to miejsce spotkań z wyśmienitym jedzeniem, muzyką i dobrą energią. Szukaliśmy idealnej przestrzeni do realizacji naszego konceptu, w którym będziemy mogli stworzyć niepowtarzalny klimat i takie znaleźliśmy. Piękna, XIX–wieczna Hala Odlewni urządzona na nowo zapiera dech w piersiach – mówią Grewiński i Jasiński, inwestorzy z Amvox International, właściciela MOXO.

MOXO to połączenie smaków i dźwięków, dlatego po kolacji restauracja zamienia się w oryginalny klub muzyczny, przystosowany nie tylko do regularnych imprez klubowych, ale także dużych koncertów.

- Jesteśmy niezwykle dumni, że w naszym kompleksie powstało tak wyjątkowe miejsce. MOXO to restauracja i klub muzyczny na miarę Nowego Jorku czy Londynu. Niesamowity design pofabrycznej hali zachwyca już od progu, do tego świetne jedzenie, dobra muzyka w wykonaniu najpopularniejszych artystów w Polsce i na świecie. Jestem pewna, że Warszawa pokocha MOXO – mówi Kinga Nowakowska, członkini zarządu i dyrektor operacyjna Grupy Capital Park.

Nowe oblicze starej Odlewni tętni życiem przez 7 dni w tygodniu. Obok Piano Baru i Food Town, to kolejne miejsce w Fabryce Norblina, w którym codziennie można posłuchać muzyki na żywo. Dominować tu będą imprezy cykliczne, podczas których usłyszymy najlepsze brzmienia od muzyki klubowej, po jazz, funk i soul. Poniedziałek to dzień przeznaczony w MOXO na eventy, jeśli jednak akurat nie będzie zaplanowana impreza zamknięta, wieczór upłynie pod hasłem „Move On”. To propozycja dla tych, którzy lubią wychodzić z domu niezależnie od dnia tygodnia. O ich dobry nastrój zadbają znani DJ-e. Wtorek to mix funk&soul w najlepszym wydaniu, czyli w wydaniu MOXO Band, a środa to dzień, w którym stery przejmują kobiety. Warto sprawdzić, jak płeć piękna radzi sobie za konsolą. Czwartki to dzień, w którym znane twarze zabierać będą gości w swoją indywidualną podróż muzyczną. Muzyczne piątki dedykowane są miłośnikom funk, disco, boogie, którzy przy tych rytmach chcą idealnie rozpoczną weekend. Sobota to dźwięki house w przeróżnych odmianach. Sunday chill pozwoli łagodnie zakończyć weekend i nastroić się odpowiednio przed nowym tygodniem.

Szczegółowe informacje o MOXO: https://moxo.pl/

Fabryka Norblina to wielofunkcyjny kompleks w sercu warszawskiej Woli. Po wieloletnim procesie rewitalizacji dawnych zakładów Norblin, Bracia Buch i T. Werner przeprowadzonej przez Grupę Capital Park ponownie otworzył się na miasto zachwycając historyczną zabudową, w którą wkomponowana została nowoczesna architektura. Łączna powierzchnia kompleksu wnosi ponad 65.000 mkw., z czego 41.000 mkw. stanowi powierzchnia biurowa. Dla gości Fabryki Norblina dostępne są koncepty kulturalne, rozrywkowe i gastronomiczne, w tym m.in.: autorskie, butikowe kino KinoGram, ekologiczny targ – BioBazar, największa w stolicy strefa gastronomiczna z Food Town i restauracjami z obsługą kelnerską, Piano Bar z muzyką na żywo, Muzeum Fabryki Norblina, galeria Art Box Experience, Apple Muzeum Polska, centrum mądrej rozrywki Smart Kids Planet, a także sklepy, lokale usługowe oraz strefa zdrowia i urody. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.

Ochrona środowiska

Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.

Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.