Najlepsze rozgrzewające napoje tylko w Costa Coffee

Nie ma chyba nic lepszego w chłodny jesienno-zimowy wieczór od pysznego, aromatycznego i przyjemnie rozgrzewającego napoju. W tym okresie szczególnie często myślimy o tym, by po prostu położyć się pod kocem i odpocząć z kubkiem gorącej herbaty. Swoje ulubione propozycje znajdziesz w Costa Coffee! Odkryj kultowe, rozgrzewające napoje – Herbatę Zimową i Cydrowy czar, dostępne w kawiarniach. Zamów je na wynos lub poprzez aplikację Uber Eats prosto do Twojego domu i rozsmakuj się w zimowych przyjemnościach już dziś.
Kuszące bogactwo smaków
Zafunduj sobie chwilę wytchnienia po całym dniu i zanurz się w smakowej uczcie dla zmysłów. Poznaj propozycje, które podgrzeją atmosferę w mroźne dni i pozwolą zapomnieć o codziennych troskach. Właśnie teraz do oferty Costa Coffee powróciły uwielbiane przez wielu rozgrzewające napoje w sam raz na popołudniowy relaks. Herbata zimowa z suszoną żurawiną, imbirem, rozmarynem, miodem, pomarańczą lub grejpfrutem to wysublimowane połączenie smaków, które zachwyci wszystkich koneserów delikatnym charakterem ziołowo-owocowych dodatków przeplatanym egzotyczną nutą imbiru i orzeźwiającym aromatem cytrusów. To propozycja, która od razu poprawia humor!
Na spróbowanie czeka również wyczekiwany, rozgrzewający hit - Cydrowy czar, czyli jedyna w swoim rodzaju kompozycja rozgrzewającego jabłkowego napoju, doprawiona korzenną nutą cynamonu i anyżu oraz przystrojona plasterkiem pomarańczy. Głębia owocowego smaku, podkreślona intrygującym aromatem orientalnych przypraw tworzy intrygujące połączenie, któremu naprawdę trudno się oprzeć!
Czas na relaks
Pozwól sobie na chwilę słodkiego odpoczynku, który doładuje Twoje baterie na czekające Cię nowe wyzwania. Odkryj smaki, które inspirują i daj się uwieść wyjątkowym rozgrzewającym napojom ze Świątecznej Kampanii Costa Coffee. Zapraszamy do naszych kawiarni już dziś! Wszystkie propozycje czekają na Ciebie na wynos w oryginalnych kubeczkach z zimowym motywem. Dodatkowo, możesz je zamówić w aplikacji Uber Eats.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić
Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.
Farmacja
E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.
Inwestycje
Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.