Najsmaczniejsze inspiracje na lato z Violife!
Poznaj najsmaczniejsze inspiracje na lato z Violife!
Ciepło, cieplej… czas na piknik i spotkania przy grillu! To znakomita okazja, by zaskoczyć gości
i zaserwować dania „na zielono”. Pomoże w tym marka Violife, proponująca doskonałe w smaku alternatywy dla serów – m.in. goudy, cheddara, greckiego czy kremowego serka do smarowania. Dań z produktami Violife będzie można spróbować także podczas wyjątkowego tournée po Polsce. W czerwcu Szef Kuchni Violife odwiedzi kilkadziesiąt lokalizacji, serwując przekąski z roślinnymi produktami marki.
Uwielbiana przez wegan, wegetarian i fleksitarian na całym świecie marka, proponuje wegańskie alternatywy dla serów, które doskonale sprawdzą się do przygotowania m.in. dań z grilla i przekąsek na piknik.
Violife Greek White Blok, będący wegańską alternatywą dla sera feta, idealnie pasować będzie do sałatki greckiej, która podawana jako dodatek do wegańskiego burgera, będzie prawdziwą ucztą dla podniebienia. W burgerze nie może zabraknąć perfekcyjnie topiącego się „sera”. W zależności od preferencji smakowych, można użyć jednego z Violife w plastrach – o smaku cheddara lub edama. Idealny do kanapek będzie natomiast jeden z Violife Creamy do smarowania. Śmietankowy lub ziołowo-czosnkowy smak nada wyrazistości świeżej lub grillowanej bagietce.
Produkty Violife są polecane również wszystkim wielbicielom pysznego jedzenia, którzy chcą uzupełnić swoją dietę o składniki pochodzenia roślinnego. Są wolne m.in. od laktozy, glutenu, orzechów, soi
i konserwantów, dzięki czemu mogą być spożywane przez osoby, u których występują alergie
i nietolerancje pokarmowe.
Odkryj smak roślinnych alternatyw serów
Violife Cheddar Flavour Slices – wegańska alternatywa dla sera cheddar, którą pokocha cała rodzina. Doskonale sprawdzi się w zapiekance, pokrojony w cienkie słupki nada pyszny smak pastom
|
Violife Edam Flavour Slices – klasyczny holenderski smak
|
Violife Greek White Blok – inspirowana greckimi tradycjami kulinarnymi, wegańska alternatywa dla sera feta. Użyj go do przygotowania sałatki
z oliwkami i pomidorkami koktajlowymi albo dodaj do farszu zapiekanych pieczarek Portobello. Będzie pysznie!
Violife Creamy Original Flavour – wegańska alternatywa dla serków do smarowania. Cechuje go wspaniała, kremowa konsystencja
|
Violife Creamy do smarowania z czosnkiem i ziołami – wegańska alternatywa dla serów kremowych. To połączenie kremowej konsystencji iolife Creamy do smarowania z czosnkiem i ziołami – wegańska alternatywa dla serów kremowych. To połączenie kremowej konsystencji z drobno posiekanym czosnkiem, szczypiorkiem i natką pietruszki. Ten delikatny i świeży smak podkreśli charakter piknikowych przekąsek – krakersów z warzywami czy tortilli ze szpinakiem – zamiast masła na pieczone ziemniaki, dip
|
Na stronie https://violifefoods.com/pl/przepisy/ dostępne są inspirujące przepisy, z wykorzystaniem produktów z bogatego portfolio marki.
W drogę, czyli zasmakuj przekąsek z wyjątkowego food trucka Violife
18 czerwca wyrusza w trasę food truck marki, w którym Szef Kuchni będzie serwował przekąski
z produktami marki. Będzie to idealna okazja do poznania i spróbowania doskonałej jakości produktów. Trasa food trucka przebiega przez Wybrzeże, Mazowsze, Dolny Śląsk, Wielkopolskę i Małopolskę. Aktualności na temat wybranych lokalizacji można śledzić w mediach społecznościowych Violife.
-----------------------------------------------------------------------------------------
O Violife
Marka Violife powstała w 1990 r. w Grecji. Jej nazwa pochodzi od greckiego słowa „vios” oznaczającego życie i dobrobyt. To ulubiona marka wegan, wegetarian i fleksitarian na całym świecie. Równocześnie jej produkty są polecane wszystkim wielbicielom pysznego jedzenia, którzy swoją dietę chcą uzupełnić o produkty pochodzenia roślinnego. Produkty Violife są wolne m.in. od laktozy, glutenu, orzechów, soi i konserwantów, dzięki czemu są odpowiednie także dla osób, u których występują alergie
i nietolerancje pokarmowe. W asortymencie marki znajdziemy wiele różnorodnych wegańskich produktów, które będą smakować wyśmienicie na surowo, a także grillowane czy zapiekane.
-------------------------------
Kontakt prasowy:
Anna Piotrowska PR Manager anna@yellowcups.pl tel.: 575 327 111 |

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.