Najsmaczniejsze inspiracje na lato z Violife!
Poznaj najsmaczniejsze inspiracje na lato z Violife!
Ciepło, cieplej… czas na piknik i spotkania przy grillu! To znakomita okazja, by zaskoczyć gości
i zaserwować dania „na zielono”. Pomoże w tym marka Violife, proponująca doskonałe w smaku alternatywy dla serów – m.in. goudy, cheddara, greckiego czy kremowego serka do smarowania. Dań z produktami Violife będzie można spróbować także podczas wyjątkowego tournée po Polsce. W czerwcu Szef Kuchni Violife odwiedzi kilkadziesiąt lokalizacji, serwując przekąski z roślinnymi produktami marki.
Uwielbiana przez wegan, wegetarian i fleksitarian na całym świecie marka, proponuje wegańskie alternatywy dla serów, które doskonale sprawdzą się do przygotowania m.in. dań z grilla i przekąsek na piknik.
Violife Greek White Blok, będący wegańską alternatywą dla sera feta, idealnie pasować będzie do sałatki greckiej, która podawana jako dodatek do wegańskiego burgera, będzie prawdziwą ucztą dla podniebienia. W burgerze nie może zabraknąć perfekcyjnie topiącego się „sera”. W zależności od preferencji smakowych, można użyć jednego z Violife w plastrach – o smaku cheddara lub edama. Idealny do kanapek będzie natomiast jeden z Violife Creamy do smarowania. Śmietankowy lub ziołowo-czosnkowy smak nada wyrazistości świeżej lub grillowanej bagietce.
Produkty Violife są polecane również wszystkim wielbicielom pysznego jedzenia, którzy chcą uzupełnić swoją dietę o składniki pochodzenia roślinnego. Są wolne m.in. od laktozy, glutenu, orzechów, soi
i konserwantów, dzięki czemu mogą być spożywane przez osoby, u których występują alergie
i nietolerancje pokarmowe.
Odkryj smak roślinnych alternatyw serów
Violife Cheddar Flavour Slices – wegańska alternatywa dla sera cheddar, którą pokocha cała rodzina. Doskonale sprawdzi się w zapiekance, pokrojony w cienkie słupki nada pyszny smak pastom
|
Violife Edam Flavour Slices – klasyczny holenderski smak
|
Violife Greek White Blok – inspirowana greckimi tradycjami kulinarnymi, wegańska alternatywa dla sera feta. Użyj go do przygotowania sałatki
z oliwkami i pomidorkami koktajlowymi albo dodaj do farszu zapiekanych pieczarek Portobello. Będzie pysznie!
Violife Creamy Original Flavour – wegańska alternatywa dla serków do smarowania. Cechuje go wspaniała, kremowa konsystencja
|
Violife Creamy do smarowania z czosnkiem i ziołami – wegańska alternatywa dla serów kremowych. To połączenie kremowej konsystencji iolife Creamy do smarowania z czosnkiem i ziołami – wegańska alternatywa dla serów kremowych. To połączenie kremowej konsystencji z drobno posiekanym czosnkiem, szczypiorkiem i natką pietruszki. Ten delikatny i świeży smak podkreśli charakter piknikowych przekąsek – krakersów z warzywami czy tortilli ze szpinakiem – zamiast masła na pieczone ziemniaki, dip
|
Na stronie https://violifefoods.com/pl/przepisy/ dostępne są inspirujące przepisy, z wykorzystaniem produktów z bogatego portfolio marki.
W drogę, czyli zasmakuj przekąsek z wyjątkowego food trucka Violife
18 czerwca wyrusza w trasę food truck marki, w którym Szef Kuchni będzie serwował przekąski
z produktami marki. Będzie to idealna okazja do poznania i spróbowania doskonałej jakości produktów. Trasa food trucka przebiega przez Wybrzeże, Mazowsze, Dolny Śląsk, Wielkopolskę i Małopolskę. Aktualności na temat wybranych lokalizacji można śledzić w mediach społecznościowych Violife.
-----------------------------------------------------------------------------------------
O Violife
Marka Violife powstała w 1990 r. w Grecji. Jej nazwa pochodzi od greckiego słowa „vios” oznaczającego życie i dobrobyt. To ulubiona marka wegan, wegetarian i fleksitarian na całym świecie. Równocześnie jej produkty są polecane wszystkim wielbicielom pysznego jedzenia, którzy swoją dietę chcą uzupełnić o produkty pochodzenia roślinnego. Produkty Violife są wolne m.in. od laktozy, glutenu, orzechów, soi i konserwantów, dzięki czemu są odpowiednie także dla osób, u których występują alergie
i nietolerancje pokarmowe. W asortymencie marki znajdziemy wiele różnorodnych wegańskich produktów, które będą smakować wyśmienicie na surowo, a także grillowane czy zapiekane.
-------------------------------
Kontakt prasowy:
Anna Piotrowska PR Manager anna@yellowcups.pl tel.: 575 327 111 |

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.