Komunikaty PR

Najsmaczniejsze inspiracje na lato z Violife!

2022-06-15  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania 37 ( 1.74 MB )

Poznaj najsmaczniejsze inspiracje na lato z Violife!

Ciepło, cieplej… czas na piknik i spotkania przy grillu! To znakomita okazja, by zaskoczyć gości
i zaserwować dania „na zielono”. Pomoże w tym marka Violife, proponująca doskonałe w smaku alternatywy dla serów – m.in. goudy, cheddara, greckiego czy kremowego serka do smarowania. Dań z produktami Violife będzie można spróbować także podczas wyjątkowego tournée po Polsce.
W czerwcu Szef Kuchni Violife odwiedzi kilkadziesiąt lokalizacji, serwując przekąski z roślinnymi produktami marki.

Uwielbiana przez wegan, wegetarian i fleksitarian na całym świecie marka, proponuje wegańskie alternatywy dla serów, które doskonale sprawdzą się do przygotowania m.in. dań z grilla i przekąsek na piknik.

Violife Greek White Blok, będący wegańską alternatywą dla sera feta, idealnie pasować będzie do sałatki greckiej, która podawana jako dodatek do wegańskiego burgera, będzie prawdziwą ucztą dla podniebienia. W burgerze nie może zabraknąć perfekcyjnie topiącego się „sera”. W zależności od preferencji smakowych, można użyć jednego z Violife w plastrach – o smaku cheddara lub edama. Idealny do kanapek będzie natomiast jeden z Violife Creamy do smarowania. Śmietankowy lub ziołowo-czosnkowy smak nada wyrazistości świeżej lub grillowanej bagietce.

Produkty Violife są polecane również wszystkim wielbicielom pysznego jedzenia, którzy chcą uzupełnić swoją dietę o składniki pochodzenia roślinnego. Są wolne m.in. od laktozy, glutenu, orzechów, soi
i konserwantów, dzięki czemu mogą być spożywane przez osoby, u których występują alergie
i nietolerancje pokarmowe.
 

Odkryj smak roślinnych alternatyw serów

Violife Cheddar Flavour Slices – wegańska alternatywa dla sera cheddar, którą pokocha cała rodzina. Doskonale sprawdzi się w zapiekance, pokrojony w cienkie słupki nada pyszny smak pastom
i makaronom.  Ponieważ „ser” jest w plastrach można serwować go na kanapce lub zapiec z ziemniakami. Można go wykorzystywać na wiele sposobów, i do tego jest przepyszny!

 

Violife Edam Flavour Slices – klasyczny holenderski smak
w wegańskim wydaniu. To nowa, pyszna propozycja od Violife. Delikatny w smaku. Można jeść prosto
z opakowania lub na kanapce. Wspaniale się topi w toście czy zapiekance.

 

Violife Greek White Blok  – inspirowana greckimi tradycjami kulinarnymi, wegańska alternatywa dla sera feta. Użyj go do przygotowania sałatki
z oliwkami i pomidorkami koktajlowymi albo dodaj do farszu zapiekanych pieczarek Portobello. Będzie pysznie!

Violife Creamy Original Flavour – wegańska alternatywa dla serków do smarowania. Cechuje go wspaniała, kremowa konsystencja
i smak. Doskonale sprawdzi się na kanapce
z pomidorkiem. Na przyjęciu można zaserwować go na krakersie lub jako dodatek do warzyw pokrojonych w słupki.

 

Violife Creamy do smarowania z czosnkiem i ziołami – wegańska alternatywa dla serów kremowych. To połączenie kremowej konsystencji
z drobno posiekanym czosnkiem, szczypiorkiem i natką pietruszki. Ten delikatny i świeży smak podkreśli charakter piknikowych przekąsek – krakersów z warzywami czy tortilli ze szpinakiem – zamiast masła na pieczone ziemniaki, dip

iolife Creamy do smarowania z czosnkiem i ziołami – wegańska alternatywa dla serów kremowych. To połączenie kremowej konsystencji z drobno posiekanym czosnkiem, szczypiorkiem i natką pietruszki. Ten delikatny i świeży smak podkreśli charakter piknikowych przekąsek – krakersów z warzywami czy tortilli ze szpinakiem – zamiast masła na pieczone ziemniaki, dip

 

Na stronie https://violifefoods.com/pl/przepisy/ dostępne są inspirujące przepisy, z wykorzystaniem produktów z bogatego portfolio marki.

W drogę, czyli zasmakuj przekąsek z wyjątkowego food trucka Violife

18 czerwca wyrusza w trasę food truck marki, w którym Szef Kuchni będzie serwował przekąski
z produktami marki. Będzie to idealna okazja do poznania i spróbowania doskonałej jakości produktów. Trasa food trucka przebiega przez Wybrzeże, Mazowsze, Dolny Śląsk, Wielkopolskę i Małopolskę. Aktualności na temat wybranych lokalizacji można śledzić w mediach społecznościowych Violife.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------

 

O Violife

Marka Violife powstała w 1990 r. w Grecji. Jej nazwa pochodzi od greckiego słowa „vios” oznaczającego życie i dobrobyt. To ulubiona marka wegan, wegetarian i fleksitarian na całym świecie. Równocześnie jej produkty są polecane wszystkim wielbicielom pysznego jedzenia, którzy swoją dietę chcą uzupełnić o produkty pochodzenia roślinnego. Produkty Violife są wolne m.in. od laktozy, glutenu, orzechów, soi i konserwantów, dzięki czemu są odpowiednie także dla osób, u których występują alergie
i nietolerancje pokarmowe. W asortymencie marki znajdziemy wiele różnorodnych wegańskich produktów, które będą smakować wyśmienicie na surowo, a także grillowane czy zapiekane.

-------------------------------

Kontakt prasowy:

Anna Piotrowska

PR Manager

anna@yellowcups.pl

tel.: 575 327 111

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.