Komunikaty PR

Najsmaczniejsze Oreo ever, czyli kultowe ciastka zachwycają nową recepturą

2024-11-14  |  16:00
Biuro prasowe

Warszawa, 01.10.2024 r. – Ciastka Oreo posiadają nową formułę, która od teraz zawiera jeszcze więcej kakao oraz mniejszą ilość cukru. Znana przekąska zachwyca nowym składem, zachowując przy tym charakterystyczną, uwielbianą przez konsumentów chrupkość. To idealny wybór na chwilę słodkiej przyjemności!

Nowa receptura Oreo

Kultowe ciastka Oreo to uwielbiana przez konsumentów słodka przekąska, która od 2018 r. posiadała stałą recepturę. Ze względu na zmieniające się gusta fanów marki oraz panujące trendy, producenci postanowili ulepszyć ich skład, aby sprostać oczekiwaniom rynkowym. Od teraz ciastka Oreo mają większą zawartość kakao oraz obniżoną ilość cukru, co idealnie współgra z delikatnym kremem waniliowym, gwarantując jeszcze pyszniejsze doznania smakowe. Konsumenci będą mogli cieszyć się nowym, ulepszonym smakiem ciastek Oreo wyłącznie na terenie Europy.

Dodatkowo, odmieniona została także szata graficzna opakowań Oreo, która nabrała bardziej nowoczesnego charakteru. Od teraz na przedzie widoczny jest odświeżony logotyp ze zdjęciem ciastka oraz informacja o zrównoważonym pozyskiwaniu kakao.

„Z wielką ekscytacją przedstawiamy nasze najsmaczniejsze Oreo ever. Fani Oreo zawsze są w centrum wszystkiego co robimy, dlatego nowa receptura pokazuje nasze zaangażowanie w udoskonalanie naszych produktów, aby sprostać zmieniającym się gustom konsumentów, pozostając jednocześnie wiernym dziedzictwu naszej marki. Mamy nadzieję, że konsumenci będą zadowoleni z tej zmiany.” – mówi Violaine Menard, Innovation Manager Oreo w Mondelēz International.

Wsparcie kampanii

W ramach komunikacji „Najsmaczniejsze Oreo ever” marka Oreo kontynuuje współpracę z artystą Vito Bambino, który będzie obecny w materiale FOOH promującym kampanię. Co więcej, od 7 października przez 2 tygodnie odwiedzający będą mieli okazję zobaczyć na pasażu Wiecha wyjątkowy pomnik Oreo, informujący o nowej recepturze ciastek, celebrując tym samym kampanię „Najsmaczniejsze Oreo ever”.  

Aby dotrzeć z informacją o nowościach do jak największej liczby konsumentów, marka zorganizuje także największy w historii sampling. Ciastek Oreo będzie można skosztować przy wspomnianym pomniku Oreo w centrum miasta, ale także w salonach Empik, kinach Helios oraz na stacjach benzynowych i poprzez e-commerce. To jednak wciąż nie koniec niespodzianek! Najsmaczniejszy ever zapach kakao unosić się będzie w tunelu pod warszawską Rotundą, a także na przystankach w Łodzi/GOP.

O Mondelez Polska

Mondelez Polska jest wiodącą firmą branży spożywczej w Polsce, obecną na naszym rynku od 32 lat. Zatrudnia około 5100 pracowników i jest liderem na rynku ciastek markowych, tabliczek czekoladowych i rogalików w Polsce[1]. Bogata oferta firmy obejmuje marki takie jak: czekolady Milka, Toblerone i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka Milka, OREO, belVita, Lubisie, Delicje, San, Łakotki, rogaliki i przekąski 7 Days oraz cukierki Halls. Mondelez posiada w Polsce siedem zakładów produkcyjnych w: Jarosławiu, Cieszynie, Płońsku, Jankowicach, Bielanach Wrocławskich, Skarbimierzu i Tomaszowie Mazowieckim. Jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod nazwą Mondelez funkcjonuje w Polsce od 2013 r.

O Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest globalnym liderem w kategorii czekolady, ciastek i wypiekanych przekąsek. Firma z przychodami w wysokości około 36 miliardów USD w 2023 r., zachęca ludzi w 150 krajach na całym świecie do spożywania przekąsek w sposób odpowiedzialny. Jako właściciel kultowych marek, takich jak ciastka Oreo, belVita, LU i Delicje, czekolady Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone oraz wafelki Prince Polo i wypiekane przekąski 7Days, odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu rynku przekąsek na świecie. Mondelēz International jest członkiem Standard and Poor's 500, Nasdaq 100 i Dow Jones Sustainability Index. Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.mondelezinternational.com oraz profilach firmy w mediach społecznościowych: LinkedIn, Facebook, Instagram, X (Twitter).

 


[1]. Źródło: Nielsen, Total Polska, kategoria ciastka (z włączeniem ciastek miękkich) + rogaliki oraz tabliczki czekoladowe, udziały wartościowe (z wyłączeniem marek własnych), MAT listopad 2023 r.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.