Najsmaczniejsze Oreo ever, czyli kultowe ciastka zachwycają nową recepturą
Warszawa, 01.10.2024 r. – Ciastka Oreo posiadają nową formułę, która od teraz zawiera jeszcze więcej kakao oraz mniejszą ilość cukru. Znana przekąska zachwyca nowym składem, zachowując przy tym charakterystyczną, uwielbianą przez konsumentów chrupkość. To idealny wybór na chwilę słodkiej przyjemności!
Nowa receptura Oreo
Kultowe ciastka Oreo to uwielbiana przez konsumentów słodka przekąska, która od 2018 r. posiadała stałą recepturę. Ze względu na zmieniające się gusta fanów marki oraz panujące trendy, producenci postanowili ulepszyć ich skład, aby sprostać oczekiwaniom rynkowym. Od teraz ciastka Oreo mają większą zawartość kakao oraz obniżoną ilość cukru, co idealnie współgra z delikatnym kremem waniliowym, gwarantując jeszcze pyszniejsze doznania smakowe. Konsumenci będą mogli cieszyć się nowym, ulepszonym smakiem ciastek Oreo wyłącznie na terenie Europy.
Dodatkowo, odmieniona została także szata graficzna opakowań Oreo, która nabrała bardziej nowoczesnego charakteru. Od teraz na przedzie widoczny jest odświeżony logotyp ze zdjęciem ciastka oraz informacja o zrównoważonym pozyskiwaniu kakao.
„Z wielką ekscytacją przedstawiamy nasze najsmaczniejsze Oreo ever. Fani Oreo zawsze są w centrum wszystkiego co robimy, dlatego nowa receptura pokazuje nasze zaangażowanie w udoskonalanie naszych produktów, aby sprostać zmieniającym się gustom konsumentów, pozostając jednocześnie wiernym dziedzictwu naszej marki. Mamy nadzieję, że konsumenci będą zadowoleni z tej zmiany.” – mówi Violaine Menard, Innovation Manager Oreo w Mondelēz International.
Wsparcie kampanii
W ramach komunikacji „Najsmaczniejsze Oreo ever” marka Oreo kontynuuje współpracę z artystą Vito Bambino, który będzie obecny w materiale FOOH promującym kampanię. Co więcej, od 7 października przez 2 tygodnie odwiedzający będą mieli okazję zobaczyć na pasażu Wiecha wyjątkowy pomnik Oreo, informujący o nowej recepturze ciastek, celebrując tym samym kampanię „Najsmaczniejsze Oreo ever”.
Aby dotrzeć z informacją o nowościach do jak największej liczby konsumentów, marka zorganizuje także największy w historii sampling. Ciastek Oreo będzie można skosztować przy wspomnianym pomniku Oreo w centrum miasta, ale także w salonach Empik, kinach Helios oraz na stacjach benzynowych i poprzez e-commerce. To jednak wciąż nie koniec niespodzianek! Najsmaczniejszy ever zapach kakao unosić się będzie w tunelu pod warszawską Rotundą, a także na przystankach w Łodzi/GOP.
O Mondelez Polska
Mondelez Polska jest wiodącą firmą branży spożywczej w Polsce, obecną na naszym rynku od 32 lat. Zatrudnia około 5100 pracowników i jest liderem na rynku ciastek markowych, tabliczek czekoladowych i rogalików w Polsce[1]. Bogata oferta firmy obejmuje marki takie jak: czekolady Milka, Toblerone i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka Milka, OREO, belVita, Lubisie, Delicje, San, Łakotki, rogaliki i przekąski 7 Days oraz cukierki Halls. Mondelez posiada w Polsce siedem zakładów produkcyjnych w: Jarosławiu, Cieszynie, Płońsku, Jankowicach, Bielanach Wrocławskich, Skarbimierzu i Tomaszowie Mazowieckim. Jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod nazwą Mondelez funkcjonuje w Polsce od 2013 r.
O Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest globalnym liderem w kategorii czekolady, ciastek i wypiekanych przekąsek. Firma z przychodami w wysokości około 36 miliardów USD w 2023 r., zachęca ludzi w 150 krajach na całym świecie do spożywania przekąsek w sposób odpowiedzialny. Jako właściciel kultowych marek, takich jak ciastka Oreo, belVita, LU i Delicje, czekolady Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone oraz wafelki Prince Polo i wypiekane przekąski 7Days, odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu rynku przekąsek na świecie. Mondelēz International jest członkiem Standard and Poor's 500, Nasdaq 100 i Dow Jones Sustainability Index. Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.mondelezinternational.com oraz profilach firmy w mediach społecznościowych: LinkedIn, Facebook, Instagram, X (Twitter).
[1]. Źródło: Nielsen, Total Polska, kategoria ciastka (z włączeniem ciastek miękkich) + rogaliki oraz tabliczki czekoladowe, udziały wartościowe (z wyłączeniem marek własnych), MAT listopad 2023 r.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze
Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.
Prawo
Trwają prace nad nowymi przepisami chroniącymi dzieci przed wykorzystywaniem seksualnym. Mają dostosować prawo do rozwoju technologii

Surowsze kary dla przestępców, zniesienie terminu przedawnienia i zrównanie przestępstw offline z tymi dokonywanymi w internecie – to niektóre zmiany zaproponowane przez Parlament Europejski do przepisów dotyczących ochrony dzieci przed nadużyciami seksualnymi. Europosłowie chcą, by były to kwestie zharmonizowane w ramach UE. Szczególnie istotne jest dostosowanie prawa do wyzwań związanych z rozwojem nowych technologii – powinno ono uwzględniać m.in. filmy czy obrazy wytworzone z pomocą AI.
Motoryzacja
Anna Powierza: W wakacje jadę z córką pod namiot rozkładany na dachu samochodu. Będziemy nad samym brzegiem jeziora

Aktorka zaplanowała już część swojego urlopu i wręcz już nie może się doczekać wyjazdu pod namiot. Tym razem wybrała model montowany na dachu auta, co ma zapewnić większy komfort wypoczynku. Anna Powierza zaznacza, że w takiej wersji można funkcjonować bez żadnych ograniczeń. Nie zdradza jednak, kiedy dokładnie wyjeżdża ani jaką lokalizację wybrała. Wiadomo tylko, że będzie jej towarzyszyć córka, 11-letnia Helena.