Komunikaty PR

Naturalność w stylu ERKADO

2022-07-27  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
ON BOARD
ON BOARD THINK KONG / ECCO Network

ul. Skierniewicka 14
01-230 Warszawa
jdaszkiewicz|obtk.pl| |jdaszkiewicz|obtk.pl
(+48 22) 321-51-00
https://obtk.pl/

Obecnie nasze domy i mieszkania coraz częściej stają się miejscem, w którym chcemy otaczać się naturą. Chętnie wprowadzamy do wnętrz naturalne materiały, rośliny oraz elementy wystroju inspirowane przyrodą, które sprawiają, że pomieszczenia stają się bardziej nastrojowe, sprzyjając wyciszeniu i ułatwiając relaks. Zwrot ku naturze widać również przy wyborze skrzydeł drzwiowych – coraz częściej stawiamy na te wykonane z naturalnych surowców lub nawiązujących estetyką do natury. W ofercie drzwi wewnętrznych oraz zewnętrznych ERKADO znajduje się szeroki wachlarz drzwi drewnianych oraz tych, które dzięki dostępnym rozwiązaniom sprawią, że nasze wnętrza zamienią się w inspirowany naturą azyl.

 

Solidność stworzona z natury

W ofercie ERKADO znajduje się bogata oferta drzwi drewnianych, których naturalny charakter wzmocniony jest wykorzystaniem przy produkcji lakierów ekologicznych oraz drzew pochodzących z legalnych polskich lasów. Co istotne, produkcja drzwi ERKADO odbywa się w ramach ogólnoświatowych norm FSC, gwarantujących, że drewno zostało pozyskane bez naruszenia bogactwa biologicznego i struktury lasów. Innowacyjna technologia zastosowana przy ich produkcji pozwala na zachowanie walorów estetycznych drzwi drewnianych, eliminując jednocześnie problemy towarzyszące tradycyjnym technologiom płycinowym jak: wypaczanie się skrzydeł, nierównomierne wybarwianie się poszczególnych elementów drzwi, czy problemy z wypełniaczami spoin. Konstrukcja drzwi, która bezpośrednio przekłada się na ich solidność pozwala na zachowanie wysokich właściwości izolacji termicznej oraz akustycznej. Drzwi drewniane ERKADO oparte są na konstrukcji wykonanej z ramiaka sosnowo-meranti lub sosnowo-dębowego, dodatkowo wzmocnionego blachą. Ich zdecydowaną zaletą jest możliwość dostosowania grubości drzwi do własnych potrzeb –  mogą być grube na 72, 82 lub 102 mm. Możliwość kustomizacji dotyczy również warstwy estetycznej i możliwości wykończenia drzwi za pomocą 12 dostępnych oklein, jak np. dąb prosty standard, dąb sękaty i dąb naturalny, których uwidocznione słoje dodają drzwiom naturalnego i surowego charakteru.

 

Drzwi inspirowane naturą

W ofercie drzwi wewnętrznych ERKADO znajdują się modele, które doskonale wpiszą się w naturalny charakter pomieszczenia, w przypadku gdy nie chcemy decydować się na zakup drzwi drewnianych. Szeroki wybór dostępnych oklein pozwoli na stworzenie nastrojowego i przytulnego wnętrza na własnych zasadach. Wśród nich znajdziemy te nawiązujące estetyką do kory jesionu, dębu, klonu czy orzecha. Dostępne okleiny z serii PREMIUM charakteryzują się wysoką odpornością na ścieranie i zarysowania oraz wysokimi walorami wizualnym - nadadzą skrzydłom drzwiowym szlachetnego wyglądu i indywidualnego profilu, wiernie odwzorowując naturalne drewno. Jedna z nich, okleina DĄB PREMIUM występuje również w wersji DĄB NATUR PREMIUM - jej faktura doskonale imituje drewno, a możliwość doboru układu słoi między pionowym i poprzecznym pozwala na większe pole manewru. Z kolei okleiny z kategorii ST CPL cechują się wysoką odpornością na uderzenia, ścieranie, czy zadrapania zagwarantują odporność na wysokie temperatury i promieniowanie UV, pozwalając na stworzenie wnętrza inspirowanego naturą nawet w pomieszczeniach tzw. „trudnych”. Wspomniane okleiny można zastosować również w ościeżnicach i listwach przypodłogowych, a także w lamelach ściennych, które świetnie się komponują i dodatkowo podkreślą naturalny wystrój wnętrza.  Zastosowanie tych samych opcji kolorystycznych nada spójności pomieszczeniom, tworząc harmonijne otoczenie.

*** 

ERKADO od 45 lat oferuje bogatą ofertę drzwi wewnętrznych, zewnętrznych oraz akcesoriów drzwiowych. W produktach marki widoczne jest połączenie tradycji rzemieślniczych z nowymi technologiami oraz najnowszymi rozwiązaniami zapewniającymi zrównoważony proces produkcji. Jako jeden z wiodących producentów drzwi na krajowym rynku, ERKADO posiada swoje hale produkcyjne i magazynowe w 3 lokalizacjach: Gościeradów, Chwałowice oraz Radom, w których zatrudnia 850 pracowników. Firma stale się rozwija, corocznie zwiększając liczbę produkowanych drzwi, ościeżnic oraz innych produktów uzupełniających – w zeszłym roku hale produkcyjne opuściło niespełna 620 tys. skrzydeł drzwiowych. Marka z powodzeniem realizuje swoją strategię ekspansji na zagraniczne rynki. Stały rozwój, dywersyfikacja oferty i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań sprawia, że produkty ERKADO, poza polskim rynkiem, dostępne są już w 34 krajach na całym świecie. W zakresie ochrony środowiska ERKADO dba o to, aby produkcja odbywała się w ramach ogólnoświatowych norm FSC, a infrastruktura spełniała wszelkie normy emisyjności oraz termoizolacji ustalone przez właściwe instytucje krajowe i unijne. Produkty ERKADO dostępne są na terenie całego kraju w salonach firmowych, salonach Premium oraz autoryzowanych punktach sprzedaży.

 

Więcej informacji:  

https://erkado.pl/  

https://www.linkedin.com/company/erkado/   

https://www.facebook.com/Erkado   

https://www.instagram.com/erkadodrzwi/   

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: ON BOARD THINK KONG / ECCO Network
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.