Komunikaty PR

NEBOA WSPIERA ADOPCJĘ ŻÓŁWI MORSKICH

2023-05-31  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Korzeń
PREMIO ANNA KORZEŃ

Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl

Troska o przyrodę to ocean możliwości, dlatego Neboa po raz kolejny podejmuje kroki, wpływające na ochronę morskich stworzeń. Marka zaadoptowała żółwicę Rocky, która dzięki specjalistycznej pomocy powróciła właśnie do swojego naturalnego środowiska.

Rocky to ważąca ponad 100 kg samica żółwia z gatunku Karetta, która - najprawdopodobniej na skutek zderzenia z łodzią - przypłynęła ranna na wybrzeże Florydy. Trafiła pod opiekę ośrodka naukowego Loggerhead Marinelife Center, gdzie w pierwszej kolejności zajęto się ranami i uszkodzeniami skorupy. Jednak przeprowadzone wnikliwie badania stanu zwierzęcia wykazały, że dodatkowo cierpi ono na odmę płucną. Rocky została poddana nowatorskiej metodzie leczenia, na którą dobrze zareagowała i po kilku tygodniach obserwacji została wypuszczona na wolność.  Obecnie Rocky pływa wzdłuż wybrzeża Florydy wraz z nadajnikiem satelitarnym, monitorującym stan jej zdrowia.

Wystarczy jeden gest, jedna decyzja, jedna drobna zmiana w codziennych nawykach, aby efektywniej troszczyć się o środowisko naturalne i Planetę. Wspieranie ośrodków opieki nad zwierzętami poprzez wirtualną adopcję, to jeden z prostych sposób niesienia pomocy ich podopiecznym. Los morskich stworzeń jest szczególnie bliski Neboa, stąd adopcja Rocky jest oczywistym wyborem. To dopiero początek, bo plany marki sięgają znacznie dalej. Wciąż wiele wodnych zwierząt potrzebuje opieki, a ponad 300 milionów ton sztucznych odpadów zalega w oceanicznej toni.

Wybierając kosmetyki Neboa, każdy włącza się w ochronę środowiska, bo do produkcji opakowań szamponów, odżywek czy masek wykorzystywany jest plastik pochodzący z recyklingu, a wcierki produkowane są w obiegu zamkniętym z wykorzystaniem energii odnawialnej. Neboa angażuje się także aktywnie w działania Fundacji MARE, takie jak sprzątanie bałtyckich plaż, czy oczyszczanie wód ze śmieci poprzez ufundowanie kosza morskiego PortBin.  

 

Kosmetyki Neboa są dostępne wyłącznie w sieci Rossmann.

 

NEBOA to polska marka naturalnych kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów i ciała. Jej produkty są tworzone zgodnie z filozofią Respect the Nature, która towarzyszy marce na wszystkich obszarach istnienia: od opracowania wegańskich receptur, poprzez opakowania stworzone w duchu less waste, na realnych działaniach na rzecz oczyszczania mórz i oceanów kończąc. Wszystkie kosmetyki Neboa posiadają certyfikat PETA Cruelty Free and Vegan. Jako oficjalny partner Fundacji MARE, a także fundator specjalistycznego kosza PortBin, który oczyszcza Bałtyk z plastiku, Neboa dba o przyszłość polskiego morza i nieustannie poszukuje nowych możliwości ochrony jego cennych zasobów. Portfolio marki obejmuje 19 kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry głowy, 2 produkty do stylizacji włosów  oraz 6 żeli pod prysznic.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Kultowa śniadaniownia Bułkę przez Bibułkę z lokalem w Łodzi Biuro prasowe
2024-04-25 | 12:35

Kultowa śniadaniownia Bułkę przez Bibułkę z lokalem w Łodzi

Podbiła serca warszawiaków, teraz czas na Łódź. Znana i popularna w stolicy restauracja śniadaniowa Bułkę przez Bibułkę, otworzy swój pierwszy lokal poza Warszawą w
Styl życia Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 11:05

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą
Styl życia Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!
2024-04-24 | 11:00

Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 25

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.