Komunikaty PR

Nestlé wprowadza w Polsce kawę Starbucks do przyrządzania w domu

2020-09-15  |  07:15
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

W ramach globalnej umowy, Nestlé, wiodąca firma w obszarze żywienia i zarazem największy na świecie producent kawy, wprowadza kawę Starbucks do sklepów w Polsce. W pierwszej kolejności, jesienią, dostępne będą kapsułki do ekspresów NESCAFÉ Dolce Gusto oraz Nespresso. Kolejne produkty zostaną wprowadzone do końca roku.

 

W 2018 roku Nestlé nabyło nieograniczone prawa wprowadzania do globalnego obrotu produktów kawowych i herbacianych z asortymentu pakowanych towarów konsumpcyjnych i produktów gastronomicznych Starbucks poza kawiarniami tej marki i z wyłączeniem artykułów gotowych do spożycia. Polska dołącza do kilkudziesięciu krajów świata z Europy, Azji, Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Bliskiego Wschodu, w których dostępne są kawy Starbucks od Nestlé.

 

Jesteśmy świadkami synergii trzech wiodących marek kawowych: NESCAFÉ – najczęściej wybieranej marki kawy na świecie, Nespresso – marki premium w segmencie kawy porcjowanej, oraz Starbucks – ikony kaw z kawiarni. To odpowiedź na oczekiwania miłośników tego napoju, którzy chcą w domu cieszyć się kawą o najwyższej jakości i smaku, znanym im z ulubionych kawiarni – mówi Marjana Davidovic, Dyrektor Dywizji Napojów Nestlé w Polsce – Wprowadzenie nowych produktów świetnie wpisuje się w coraz silniejszy trend spożycia kawy w domu. Produkty Starbucks od Nestlé dostarczą nowego wymiaru przyjemności wielbicielom tego napoju, którzy cenią najwyższą jakość, radość z jej picia i przyrządzania oraz lubią mieć możliwość wyboru intensywności smaku.

 

Kawy Starbucks od Nestlé będą dostępne w trzech wariantach palenia ziaren: Blond Roast (smak delikatny i łagodny), Medium Roast (gładki i zrównoważony), Dark Roast (pełny i wyrazisty). Wszystkie warianty przygotowywane są w 100% z wysokiej jakości ziaren arabiki, pozyskiwanej w zrównoważony sposób z upraw objętych programem Starbucks C.A.F.É Practices, w ramach którego obowiązuje kompleksowy system norm w zakresie odpowiedzialności społecznej, weryfikowany przez zewnętrznych ekspertów.

 

W pierwszej kolejności, jesienią, w Polsce dostępne będą kapsułki Starbucks do ekspresów NESCAFÉ Dolce Gusto oraz od Nespresso. W pierwszym przypadku będzie to pięć wariantów: kremowe Cappuccino, klasyczne Caramel Macchiato, delikatne Latte Macchiato, bogate w smaku Espresso oraz Grande z nutą toffi. Nespresso zaoferuje pięć wariantów kawy Starbucks, m.in. Caffe Verona z nutami karmelu i gorzkiej czekolady oraz House Blend – z nutami orzechów i kakao. 

 

Od września kawy Starbucks od Nestlé są dostępne w sklepach Carrefour, a także w kanałach e-commerce: na Carrefour.pl, Frisco.pl oraz w oficjalnym sklepie Nestlé na Allegro.pl. Dodatkowo kapsułki NESCAFÉ Dolce Gusto można zakupić także na stronie marki pod adresem dolce-gusto.pl.

 

O Nestlé

 

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.