Komunikaty PR

Niecodzienna akcja Monda Vivo z okazji Dnia Kobiet!

2021-03-03  |  09:40
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 6.41 MB )

Niecodzienna akcja Monda Vivo z okazji Dnia Kobiet!

 

Ważnym dla siebie kobietom, podziękowała już Dorota Wellman, Anna Wendzikowska. Beata Tadla i Anna Kalczyńska. W ten „oryginalny” sposób, Dzień Kobiet możemy świętować cały rok. „Chodzi o to aby okazywać sobie wdzięczność i wzajemnie się doceniać. Nikt tego za nas nie zrobi. Bądźmy dla siebie lepsze! Zacznijmy 8 marca i dbajmy o to już zawsze” – namawia Dorota Milczarczyk założycielka ruchu Monda ViVo.

 

„Dziękuję ci za… - Kobiety dziękują Kobietom” to akcja, która startuje już 5 marca. Tego dnia na profilach Facebook i Instagram Monda Vivo pojawi się specjalnie zaprojektowana grafika pod którą będziemy mogły odznaczać bliskie nam kobiety, którym jesteśmy wdzięczne. Wystarczy w komentarzu pod ilustracją zostawić swoje podziękowanie zaczynając od #dziekujeciza…, następnie oznaczyć osobę, której dziękujesz. Zachęcamy również do udostępniania naszego obrazka, dodania #mondavivo oraz nominowania kolejnej kobiety do podziękowań. Jeśli udostępnimy ilustrację na swoim wallu, zwiększymy szansę dotarcia do większej ilości osób i wzmocnimy przekaz oraz solidarność wśród kobiet.

„Co to daje? Sporo!  Będąc wdzięczną i łagodniejszą dla innych, staniesz się lepsza dla siebie. Doceniając inne kobiety, zaczniesz doceniać siebie. Spróbuj, a zobaczysz jak z biegiem czasu zmieni się twoje podejście do samej siebie.” namawiają organizatorki.  „Dorota Wellman podziękowała Ninie Terentiew podczas naszego spotkania na profilu Monda Vivo, Anna Wendzikowska  podziękowała Agnieszce Wojtkowiak a Beata Tadla i Anna Kalczyńska podziękowały swoim mamom”. – kontynuuje Dorota Milczarczyk.

Zdaniem Katarzyny Człuchaj – Łagód, dyrektor zarządzającej Mobile Instytute, „Polki obarczone są przekonaniem: „dobrze, to wciąż za mało”. To taki schemat konieczności spełnienia najwyższych oczekiwań. Co gorsza, nie chodzi tu o czyjeś oczekiwania. Kobiety same sobie ustawiają najwyższą, niemożliwą do przeskoczenia poprzeczkę”.

Pod koniec 2020 roku agencja badawcza Mobile Instytute opublikowała raport: „Siła kobiet. Jakie są współczesne Polki”. Okazuje się, że mimo, że życiowo zaradne i ambitne, wciąż są niepewne swojej wartości, a przede wszystkim dążą do zbytniej perfekcji we wszystkich swoich działaniach. Dlaczego? Może dlatego, że w dzieciństwie starały się sprostać wygórowanym oczekiwaniom rodziców, za które były chwalone, nagradzane i „kochane”. Może dlatego, że mylą miłość z akceptacją partnera? A może dlatego, że wciąż są „niewidzialne” dla wielu dziedzin gospodarki oraz medycyny. Na krytyczną postawę kobiet wobec siebie duży wpływ mają również media i Social Media, które dają wyraźny sygnał jaka ma być współczesna kobieta jako matka, żona, kochanka, pracownica czy przyjaciółka. Ma być piękna, seksowna, fit, ma dbać o rodzinę, pysznie jej gotować według najnowszych kulinarnych trendów. Powinna mieć jednocześnie czas na realizację swoich pasji, ponieważ bez nich jest po prostu nudna.

„O tym wszystkim, na podstawie wniosków które pojawiły się w Raporcie, będziemy rozmawiały w podczas spotkania na FB Monda Vivo, właśnie 8 marca”zapowiada Agnieszka Wojtkowiak współzałożycielka organizacji. „Tego dnia planujemy spotkanie zatytułowane „ 8 kobiet na 8-go marca”, podczas którego poznamy opinie pań z różnych stron świata oraz ekspertek zajmujących się na co dzień badaniem dobrostanu kobiet. Dowiemy się czy niska samoocena to tylko nasza przypadłość. Serdecznie zapraszamy do tej formy wspólnego świętowania Dnia Kobiet. https://www.facebook.com/MondaViVo.

 

Monda Vivo World Woman Club – to platforma komunikacyjna dla międzynarodowej społeczności kobiet: Polek i cudzoziemek, których drogi krzyżują się w Polsce. Organizacja powstała w listopadzie 2020 roku. Jej założycielkami są Dorota Milczarczyk oraz Agnieszka Wojtkowiak.

Projekt Monda ViVo wystartował formatami realizowanymi w Social Mediach, gdzie aktualnie dociera do ponad 40 000 osób miesięcznie i skupia się na dostarczaniu wartościowych  treści.

 Dla społeczności Monda ViVo zrealizowane zostały w cyklach cotygodniowych m.in.:

  • „Kobiety inspirują kobiety” - cykl rozmów z Ambasadorkami Monda ViVo pochodzącymi z różnych stron świata
  • „Bądź najlepszą wersją siebie” – autorskie programy Ambasadorek, takie jak spotkania mentoringowe, coaching, ale również lekcje Samby online z choreografką i tancerką z Rio De Janeiro
  • „Dlaczego by nie” – spotkania na które zapraszane są kobiety, które chcą zarażać swoją pasją

Monda ViVo gościło już m.in. Dorotę Wellman – dziennikarkę, Małgorzatę Ohme – dziennikarkę, Paulinę Biernat - tancerkę i psycholożkę, Elisabeth Dudę – polski- francuską aktorkę, pisarkę i felietonistkę oraz   Katarzynę Wilkołaską – Żuromska, pełnomocniczkę Prezydenta m.st Warszaw ds. Kobiet.

 

https://mondavivo.com

https://www.facebook.com/MondaViVo,

 https://www.instagram.com/monda_vivo/ ,

 https://www.youtube.com/channel/UC4XIeZB91Qick3v0nCWCSnQ

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.