Nieoczekiwane wsparcie dla szkoły ze Skarżyska-Kamiennej
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
michal.zebik|goodonepr.pl| |michal.zebik|goodonepr.pl
796 996 253
www.goodonepr.pl
Z początkiem grudnia na portalu zrzutka.pl pojawiło się ogłoszenie Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Skarżysku–Kamiennej, który zbiera środki na zakup interaktywnej podłogi dla swoich podopiecznych. Niedługo później na zbiórkę natrafił producent urządzenia – warszawska firma Funtronic, która zadeklarowała swą pomoc. Do zebrania jest 12 tys. złotych, ale jeżeli uda się zdobyć połowę tej kwoty, producent przekaże urządzenie już w połowie zrzutki.
Magiczny Dywan onEVO to najnowsza wersja interaktywnej podłogi, która jest stosowana przede wszystkim przez szkoły i przedszkola. Urządzenie, poza wspieraniem nauki, pełni również funkcje rehabilitacyjne. Wszystko za sprawą tego, że jest obsługiwane przy pomocy ruchów rąk i nóg, co pobudza do aktywności nie tylko umysłowej, ale także fizycznej. Interaktywna podłoga świetnie sprawdza się w pracy z dziećmi o szczególnych potrzebach edukacyjnych, dlatego stała się marzeniem opiekunów zespołu edukacyjno-wychowawczego w Skarżysku–Kamiennej. Placówka posiada już jedno takie urządzenie, z którego korzystają najmłodsze dzieci w przedszkolu. Potrzeby są jednak znacznie większe, gdyż do Zespołu uczęszcza około 200 wychowanków o różnym stopniu niepełnosprawności.
– Żyjemy w świecie, w którym słowo coraz częściej wypierane jest przez obraz. W dobie współczesnej technologii Magiczny Dywan jest rozwiązaniem, dzięki któremu dzieci będą mogły zdobywać wiedzę o otaczającym ich świecie za pomocą wizualizacji. O tej niezastąpionej pomocy dydaktyczno- terapeutycznej dowiedzieliśmy się z serwisów internetowych. Środki na zakup interaktywnej podłogi postanowiliśmy zebrać za pośrednictwem portalu zrzutka.pl, dzięki któremu możemy dotrzeć do szerszego grona odbiorców, którzy wspierają podobne przedsięwzięcia. Na pomysł zorganizowania zbiórki wpadła jedna z naszych nauczycielek, Pani Ilona Wątła – mówi Marcin Kruk, dyrektor Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Skarżysku–Kamiennej.
Jak dodaje dyrektor, Magiczny Dywan będzie dla Zespołu nieocenioną pomocą podczas zajęć edukacyjnych, rewalidacyjnych czy rehabilitacyjnych także dla starszych dzieci. Pozytywnie wpłynie na rozwój motoryki dużej, koordynacji wzrokowej, ruchowej, a także na spostrzegawczość.
Na koncie ogłoszenie Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Skarżysku–Kamiennej pojawiły się już pierwsze wpłaty, ale do sukcesu zrzutki jeszcze daleko. Dzięki wsparciu producenta jest on jednak znacznie bliższy, niż początkowo przewidywano. Firma obiecała, że przekaże szkole urządzenie już chwili uzbierania połowy wymaganej kwoty. Wszyscy, którzy zechcą wesprzeć akcję i sprawić prezent niepełnosprawnym dzieciom mogą dokonywać wpłat pod adresem: https://zrzutka.pl/whm3ta

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.