Komunikaty PR

Niezapomniane wieczory pod gwiazdami – Moto-Polówka na 600-lecie Łodzi

2023-07-27  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania 08 ( 0.32 MB )

Z okazji 600-lecia Łodzi TME Polówka wraz z Portem Łódź przedłuża obchody jubileuszu naszego miasta aż do końca września. W okresie od 1 sierpnia do 26 września łodzianie będą mogli się cieszyć prawdziwą ucztą filmową, która będzie doskonałym zwieńczeniem letnich atrakcji w mieście.

W ramach Polówki na 600-lecie Łodzi w Porcie Łódź w każdy sierpniowy wtorek na parkingu zewnętrznym przed Centrum odbędą się projekcje Moto-Polówki czyli kina samochodowego. Widzowie będą mieli szansę obejrzeć zarówno hollywoodzkie hity, jak zdobywcę trzech Oscarów – „Green Book”, ale także klasykę polskiego kina i niezapomnianą kreację Stanisława Tyma w filmie „Miś”. Wyjątkowe seanse rozpoczynać się będą po godzinie 21:00.

Podczas wrześniowej Moto-Polówki na miłośników dobrego filmu czekać będą m.in. Lady Gaga i „Dom Gucci”. Uczestnicy będą oglądać filmy na największym ekranie w mieście, a dźwięk odtwarzać w swoich samochodowych odbiornikach radiowych na wskazanych wcześniej częstotliwościach. Port Łódź oferuje 60 wjazdówek VIP w pierwszych rzędach (do odebrania od piątku 28 lipca od godz. 17:00 w punkcie Info). VIP-owskie wjazdówki są jednocześnie voucherami na Portowe atrakcje – 2 godziny zabawy w Porcie Łódź Junior lub godzina gry w minigolfa dla 4 osób w Sport Stacji.

Dla widzów bez wjazdówek dostępna będzie pozostała część parkingu zewnętrznego między rondami, bez rezerwacji.

Harmonogram filmowy na sierpień i wrzesień:

 

01.08.2023     Na noże

08.08.2023     Palm Springs

15.08.2023     Miś

22.08.2023     Przed wschodem słońca

29.08.2023     Green Book

05.09.2023     Mad Max. Fury Road

12.09.2023     Dom Gucci

19.09.2023     Pamiętnik

26.09.2023     Na Rauszu

Wszystkie szczegóły już niebawem na stronie Portu Łódź: https://www.portlodz.pl/pl 

W czwartkowe wieczory na patio niezmiennie odbywają się również Polówki z cyklu „Kultowa dobranocka”, na które organizatorzy także serdecznie zapraszają.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.