Komunikaty PR

Niezwykłe otulenie dla zmysłów. Poznaj must have domowego spa.

2020-12-07  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agnieszka Kamila Nieroda
Talk&More Group

Ogrodnicza 5b
03-605 Warszawa
a.nieroda|talkandmore.pl| |a.nieroda|talkandmore.pl
606290505
www.talkandmore.pl

Ostatnio czas spędzamy głównie w domu. To dom stał się centrum naszych działań, ale również oazą bezpieczeństwa. To tutaj też odpoczywamy, regenerujemy się i dbamy o swoje samopoczucie. Warto więc szczególnie zadbać o nasz relaks, wprowadzając do przestrzeni „umilacze czasospędzania”. W tej roli doskonale sprawdzą się naturalne sojowe woski zapachowe i pachnące świecidła od KLAREKO. Nadadzą one wnętrzu niepowtarzalny aromat, jednocześnie ocieplając klimat. To zmysłowe „must have” tegorocznego sezonu jesienno-zimowego!

Naturalne, stopniowo uwalniające swój aromat sojowe woski KLAREKO skutecznie budują niepowtarzalny i zmysłowy klimat. Pozwalają stworzyć scenerię, w której można się w pełni zrelaksować, a także ukoić wszystkie zmysły. A Świecidło KLAREKO nie jest kolejną świecą sojową. To wyjątkowy ręcznie zrobiony czasoumilacz, który nada niepowtarzalny, ciepły klimat i aromat wnętrzu.

Ręcznie robione woski i świece zawierają tylko i wyłącznie naturalne olejki eteryczne, które z delikatnie wypełniają wnętrze niezwykle otulającym aromatem. W tym sezonie sprawdzą się rozgrzewające, korzenne aromaty cynamonu i goździków, przynoszący ukojenie zapach lawendy lub dodająca energii mięta - o tej porze roku również potrzebujemy aromatycznego pobudzenia. Podgrzewany wosk uwalnia swój zapach nawet przez 10 godzin, a świeca pali się aż 55 godzin, nie wydzielając przy tym żadnych substancji toksycznych.

Wegańskie, naturalne, wielozadaniowe

Sojowe woski KLAREKO można używać na wiele sposobów. Najpopularniejszy to podgrzewanie wosku w kominku zapachowym. Ale to nie jedyne jego zastosowanie! Można także po prostu położyć wosk na spodku lub w małej misce, albo postawić otwarty słoiczek. Wówczas wosk przez długi czas będzie uwalniał skrywane w sobie aromatyczne olejki. Dodatkowo, wkładając pachnący wosk do szafy czy garderoby, skutecznie zadbamy o świeżość ubrań.

Jaki są sekrety sojowych wosków i świec KLAREKO?

•      ręcznie wykonane

•      pachną wyłącznie naturalnymi olejkami eterycznymi

•      nie zawierają i nie wydzielają żadnych toksycznych substancji - ich skład to tylko sojowy wosk i olejki eteryczne

•      rozgrzany wosk nie parzy skóry

•      rozlany wosk łatwo można usunąć z tkanin i mebli

•      zużyty wosk można wykorzystać ponownie np. dokładając do świecy

Pozytywna energia, którą Marta i Karina (właścicielki marki) wkładają w każde Świecidło czy woski, uwalniać się będzie we wszystkich chwilach palenia.

Umilacze KLAREKO dostępne na www.kalreko.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Talk&More Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.