Komunikaty PR

Niezwykły koncert z okazji rebrandingu – Jessie Ware zahipnotyzowała publiczność

2022-09-30  |  15:00

Rebranding Galerii Mokotów i jej dołączenie do międzynarodowej grupy Westfield jest bez wątpienia najważniejszym wydarzeniem w historii tego doskonale znanego warszawskiego centrum, od czasu jego powstania. Z tej okazji na dachu Westfield Mokotów, 29 września 2022 r., zaśpiewała niezwykła artystka – Jessie Ware. W czwartkowy wieczór licznie zgromadzona publiczność (pod sceną i przed ekranami) dała się zahipnotyzować niezwykłemu głosowi brytyjskiej piosenkarki i porwać jej muzyce łączącej pop, rock i R&B. Jednak koncert to dopiero początek świętowania w Westfield Mokotów.

Rebranding Galerii Mokotów stał się faktem. W czwartek 29 września 2022 roku Galeria Mokotów została oficjalnie Westfield Mokotów.

Dołączenie nowego centrum handlowego do grona obiektów marki Westfield to dla nas zawsze bardzo ważne i wyjątkowe wydarzenie. Zmiana ta potwierdza, że dane centrum wyróżnia się najwyższą jakością obsługi, dostępnością doskonałych marek, a także najlepszymi doświadczeniami zakupowymi. Westfield jest obietnicą daną naszym klientom, że bez względu na miejsce, w którym się znajdą – czy to Paryż, Nowym Jork czy Warszawa – w obiekcie z logo Westfield zawsze czeka na nich najlepsza oferta oraz najwyższa jakość i standard obsługi. – powiedział Arnaud Burlin, Chief Operating Officer Central Europe Unibail-Rodamco-WestfieldGaleria Mokotów, ze swoim doskonałym położeniem, wyjątkowymi wydarzeniami i silną pozycją na polskim rynku zawsze była dla nas niezwykle ważnym obiektem w portfolio URW. Cieszę się, że dziś, dzięki dołączeniu do grona centrów Westfield, ta pozycja została nie tylko potwierdzona, ale też wzmocniona, otwierając tym samym nowy rozdział w historii tego miejsca. – dodał.

Cieszymy się i jesteśmy dumni, że Galeria Mokotów dołączyła do prestiżowego grona centrów handlowych Westfield. Wykorzystamy to w najlepszy możliwy sposób – czerpiąc inspiracje i korzystając z możliwości jakie daje ta międzynarodowa marka, jednocześnie nie zapominając o naszym wyjątkowym charakterze, tak cenionym przez odwiedzających nas klientów. Pozostaniemy  miejscem bardzo silnie zakorzenionym na Mokotowie i otwartym na potrzeby naszych sąsiadów. – powiedziała Izabela Wójcik, dyrektor Westfield Mokotów Już pierwsze wydarzenie, które organizujemy jako Westfield Mokotów okazało się spektakularne. Organizacja koncertu na dachu była nie lada wyzwaniem, ale efekt końcowy jest niezapomniany. Bardzo się cieszę, że świętowaliśmy rebranding z tak znakomitą gwiazdą jak Jessie Ware, w gronie naszych wspaniałych gości i klientów.  

Świętowanie rebrandingu Westfield Mokotów rozpoczęło się od krótkiej części oficjalnej, podczas której gości zgromadzonych w strefie VIP przywitał Chief Operating Officer Central Europe Unibail-Rodamco-Westfield – Arnaud Burlin, przybliżając historię i misję marki Westfield, a także przypominając  powody, dla których Galeria Mokotów dołączyła do tego wyjątkowego grona.

Kilka minut po 20.00 na scenę weszła ONA – wyjątkowa i niepowtarzalna Jessie Ware, wraz z zespołem i tancerzami Publiczność od pierwszych dźwięków dała się ponieść czarowi i charyzmie tej wielokrotnie nagradzanej gwiazdy, śpiewając i tańcząc w rytm jej największych przebojów, m.in.: Wildest Moments, Kiss of Life, What’s Your Pleasure, Save a Kiss, a także najnowszego singla „Free Yourself”, zapowiadającego piąty studyjny album artystki. Jak powiedziała publiczności Jessie, wczorajszy koncert był pierwszym występem na dachu w jej karierze, i bardzo jej się to podobało.

To był zdecydowanie jeden z najbardziej emocjonujących, hipnotyzujących i roztańczonych wieczorów w 20-letniej historii (byłej) Galerii Mokotów. A to nie koniec atrakcji jakie Westfield Mokotów przygotowało z okazji rebrandingu. Od 29 września do 8 października można wziąć udział w wielkiej „Loterii śladami Westfield” i wygrać niesamowite nagrody – wycieczki do Nowego Jorku, Paryża i Londynu (w każdym z tych miast znajdują się flagowe obiekty Westfield), kultowy, włoski skuter w pięknym czerwonym kolorze, a także ponad 700 nagród natychmiastowych, w tym markowe ubrania, torebki czy kosmetyki.

Więcej informacji o Loterii znajduje się na stronie Westfield Mokotów – www.westfieldmokotow.pl

Zdjęcia z koncertu: Piotr Tarasewicz

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.

Ochrona środowiska

Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.

Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.