Komunikaty PR

Niezwykły koncert z okazji rebrandingu – Jessie Ware zahipnotyzowała publiczność

2022-09-30  |  15:00

Rebranding Galerii Mokotów i jej dołączenie do międzynarodowej grupy Westfield jest bez wątpienia najważniejszym wydarzeniem w historii tego doskonale znanego warszawskiego centrum, od czasu jego powstania. Z tej okazji na dachu Westfield Mokotów, 29 września 2022 r., zaśpiewała niezwykła artystka – Jessie Ware. W czwartkowy wieczór licznie zgromadzona publiczność (pod sceną i przed ekranami) dała się zahipnotyzować niezwykłemu głosowi brytyjskiej piosenkarki i porwać jej muzyce łączącej pop, rock i R&B. Jednak koncert to dopiero początek świętowania w Westfield Mokotów.

Rebranding Galerii Mokotów stał się faktem. W czwartek 29 września 2022 roku Galeria Mokotów została oficjalnie Westfield Mokotów.

Dołączenie nowego centrum handlowego do grona obiektów marki Westfield to dla nas zawsze bardzo ważne i wyjątkowe wydarzenie. Zmiana ta potwierdza, że dane centrum wyróżnia się najwyższą jakością obsługi, dostępnością doskonałych marek, a także najlepszymi doświadczeniami zakupowymi. Westfield jest obietnicą daną naszym klientom, że bez względu na miejsce, w którym się znajdą – czy to Paryż, Nowym Jork czy Warszawa – w obiekcie z logo Westfield zawsze czeka na nich najlepsza oferta oraz najwyższa jakość i standard obsługi. – powiedział Arnaud Burlin, Chief Operating Officer Central Europe Unibail-Rodamco-WestfieldGaleria Mokotów, ze swoim doskonałym położeniem, wyjątkowymi wydarzeniami i silną pozycją na polskim rynku zawsze była dla nas niezwykle ważnym obiektem w portfolio URW. Cieszę się, że dziś, dzięki dołączeniu do grona centrów Westfield, ta pozycja została nie tylko potwierdzona, ale też wzmocniona, otwierając tym samym nowy rozdział w historii tego miejsca. – dodał.

Cieszymy się i jesteśmy dumni, że Galeria Mokotów dołączyła do prestiżowego grona centrów handlowych Westfield. Wykorzystamy to w najlepszy możliwy sposób – czerpiąc inspiracje i korzystając z możliwości jakie daje ta międzynarodowa marka, jednocześnie nie zapominając o naszym wyjątkowym charakterze, tak cenionym przez odwiedzających nas klientów. Pozostaniemy  miejscem bardzo silnie zakorzenionym na Mokotowie i otwartym na potrzeby naszych sąsiadów. – powiedziała Izabela Wójcik, dyrektor Westfield Mokotów Już pierwsze wydarzenie, które organizujemy jako Westfield Mokotów okazało się spektakularne. Organizacja koncertu na dachu była nie lada wyzwaniem, ale efekt końcowy jest niezapomniany. Bardzo się cieszę, że świętowaliśmy rebranding z tak znakomitą gwiazdą jak Jessie Ware, w gronie naszych wspaniałych gości i klientów.  

Świętowanie rebrandingu Westfield Mokotów rozpoczęło się od krótkiej części oficjalnej, podczas której gości zgromadzonych w strefie VIP przywitał Chief Operating Officer Central Europe Unibail-Rodamco-Westfield – Arnaud Burlin, przybliżając historię i misję marki Westfield, a także przypominając  powody, dla których Galeria Mokotów dołączyła do tego wyjątkowego grona.

Kilka minut po 20.00 na scenę weszła ONA – wyjątkowa i niepowtarzalna Jessie Ware, wraz z zespołem i tancerzami Publiczność od pierwszych dźwięków dała się ponieść czarowi i charyzmie tej wielokrotnie nagradzanej gwiazdy, śpiewając i tańcząc w rytm jej największych przebojów, m.in.: Wildest Moments, Kiss of Life, What’s Your Pleasure, Save a Kiss, a także najnowszego singla „Free Yourself”, zapowiadającego piąty studyjny album artystki. Jak powiedziała publiczności Jessie, wczorajszy koncert był pierwszym występem na dachu w jej karierze, i bardzo jej się to podobało.

To był zdecydowanie jeden z najbardziej emocjonujących, hipnotyzujących i roztańczonych wieczorów w 20-letniej historii (byłej) Galerii Mokotów. A to nie koniec atrakcji jakie Westfield Mokotów przygotowało z okazji rebrandingu. Od 29 września do 8 października można wziąć udział w wielkiej „Loterii śladami Westfield” i wygrać niesamowite nagrody – wycieczki do Nowego Jorku, Paryża i Londynu (w każdym z tych miast znajdują się flagowe obiekty Westfield), kultowy, włoski skuter w pięknym czerwonym kolorze, a także ponad 700 nagród natychmiastowych, w tym markowe ubrania, torebki czy kosmetyki.

Więcej informacji o Loterii znajduje się na stronie Westfield Mokotów – www.westfieldmokotow.pl

Zdjęcia z koncertu: Piotr Tarasewicz

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.