Komunikaty PR

Niezwykły koncert z okazji rebrandingu – Jessie Ware zahipnotyzowała publiczność

2022-09-30  |  15:00

Rebranding Galerii Mokotów i jej dołączenie do międzynarodowej grupy Westfield jest bez wątpienia najważniejszym wydarzeniem w historii tego doskonale znanego warszawskiego centrum, od czasu jego powstania. Z tej okazji na dachu Westfield Mokotów, 29 września 2022 r., zaśpiewała niezwykła artystka – Jessie Ware. W czwartkowy wieczór licznie zgromadzona publiczność (pod sceną i przed ekranami) dała się zahipnotyzować niezwykłemu głosowi brytyjskiej piosenkarki i porwać jej muzyce łączącej pop, rock i R&B. Jednak koncert to dopiero początek świętowania w Westfield Mokotów.

Rebranding Galerii Mokotów stał się faktem. W czwartek 29 września 2022 roku Galeria Mokotów została oficjalnie Westfield Mokotów.

Dołączenie nowego centrum handlowego do grona obiektów marki Westfield to dla nas zawsze bardzo ważne i wyjątkowe wydarzenie. Zmiana ta potwierdza, że dane centrum wyróżnia się najwyższą jakością obsługi, dostępnością doskonałych marek, a także najlepszymi doświadczeniami zakupowymi. Westfield jest obietnicą daną naszym klientom, że bez względu na miejsce, w którym się znajdą – czy to Paryż, Nowym Jork czy Warszawa – w obiekcie z logo Westfield zawsze czeka na nich najlepsza oferta oraz najwyższa jakość i standard obsługi. – powiedział Arnaud Burlin, Chief Operating Officer Central Europe Unibail-Rodamco-WestfieldGaleria Mokotów, ze swoim doskonałym położeniem, wyjątkowymi wydarzeniami i silną pozycją na polskim rynku zawsze była dla nas niezwykle ważnym obiektem w portfolio URW. Cieszę się, że dziś, dzięki dołączeniu do grona centrów Westfield, ta pozycja została nie tylko potwierdzona, ale też wzmocniona, otwierając tym samym nowy rozdział w historii tego miejsca. – dodał.

Cieszymy się i jesteśmy dumni, że Galeria Mokotów dołączyła do prestiżowego grona centrów handlowych Westfield. Wykorzystamy to w najlepszy możliwy sposób – czerpiąc inspiracje i korzystając z możliwości jakie daje ta międzynarodowa marka, jednocześnie nie zapominając o naszym wyjątkowym charakterze, tak cenionym przez odwiedzających nas klientów. Pozostaniemy  miejscem bardzo silnie zakorzenionym na Mokotowie i otwartym na potrzeby naszych sąsiadów. – powiedziała Izabela Wójcik, dyrektor Westfield Mokotów Już pierwsze wydarzenie, które organizujemy jako Westfield Mokotów okazało się spektakularne. Organizacja koncertu na dachu była nie lada wyzwaniem, ale efekt końcowy jest niezapomniany. Bardzo się cieszę, że świętowaliśmy rebranding z tak znakomitą gwiazdą jak Jessie Ware, w gronie naszych wspaniałych gości i klientów.  

Świętowanie rebrandingu Westfield Mokotów rozpoczęło się od krótkiej części oficjalnej, podczas której gości zgromadzonych w strefie VIP przywitał Chief Operating Officer Central Europe Unibail-Rodamco-Westfield – Arnaud Burlin, przybliżając historię i misję marki Westfield, a także przypominając  powody, dla których Galeria Mokotów dołączyła do tego wyjątkowego grona.

Kilka minut po 20.00 na scenę weszła ONA – wyjątkowa i niepowtarzalna Jessie Ware, wraz z zespołem i tancerzami Publiczność od pierwszych dźwięków dała się ponieść czarowi i charyzmie tej wielokrotnie nagradzanej gwiazdy, śpiewając i tańcząc w rytm jej największych przebojów, m.in.: Wildest Moments, Kiss of Life, What’s Your Pleasure, Save a Kiss, a także najnowszego singla „Free Yourself”, zapowiadającego piąty studyjny album artystki. Jak powiedziała publiczności Jessie, wczorajszy koncert był pierwszym występem na dachu w jej karierze, i bardzo jej się to podobało.

To był zdecydowanie jeden z najbardziej emocjonujących, hipnotyzujących i roztańczonych wieczorów w 20-letniej historii (byłej) Galerii Mokotów. A to nie koniec atrakcji jakie Westfield Mokotów przygotowało z okazji rebrandingu. Od 29 września do 8 października można wziąć udział w wielkiej „Loterii śladami Westfield” i wygrać niesamowite nagrody – wycieczki do Nowego Jorku, Paryża i Londynu (w każdym z tych miast znajdują się flagowe obiekty Westfield), kultowy, włoski skuter w pięknym czerwonym kolorze, a także ponad 700 nagród natychmiastowych, w tym markowe ubrania, torebki czy kosmetyki.

Więcej informacji o Loterii znajduje się na stronie Westfield Mokotów – www.westfieldmokotow.pl

Zdjęcia z koncertu: Piotr Tarasewicz

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Tężnia solankowa w Raszynie otwarta Biuro prasowe
2024-07-02 | 12:00

Tężnia solankowa w Raszynie otwarta

 Wójt Gminy Raszyn wraz z przedstawicielami Fundacji Pracowniczej Grupy VKR oraz  firmy VELUX Polska dokonali uroczystego otwarcia Tężni Solankowej w Raszynie. Od 26 czerwca
Styl życia Tysiąc km smoczą łodzią w dół Wisły - ZROBILIŚMY TO!
2024-07-01 | 01:00

Tysiąc km smoczą łodzią w dół Wisły - ZROBILIŚMY TO!

19 załogantów stałych i 6 załogantów wspomagających – w sumie 25 wioślarzy w ciągu ośmiu dni pokonało Wisłę i spłynęło z Krakowa do
Styl życia Polski fotograf u ministra w Ghanie!
2024-06-28 | 10:00

Polski fotograf u ministra w Ghanie!

Polski fotograf u ministra w Ghanie!   Wojciech Zaremba dokumentuje życie w Ghanie. Jego zdjęcia były wielokrotnie prezentowane na wystawach w Polsce. Pasją naszego rodaka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama

Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.

Handel

Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki

Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.