Niezwykły koncert z okazji rebrandingu – Jessie Ware zahipnotyzowała publiczność
Rebranding Galerii Mokotów i jej dołączenie do międzynarodowej grupy Westfield jest bez wątpienia najważniejszym wydarzeniem w historii tego doskonale znanego warszawskiego centrum, od czasu jego powstania. Z tej okazji na dachu Westfield Mokotów, 29 września 2022 r., zaśpiewała niezwykła artystka – Jessie Ware. W czwartkowy wieczór licznie zgromadzona publiczność (pod sceną i przed ekranami) dała się zahipnotyzować niezwykłemu głosowi brytyjskiej piosenkarki i porwać jej muzyce łączącej pop, rock i R&B. Jednak koncert to dopiero początek świętowania w Westfield Mokotów.
Rebranding Galerii Mokotów stał się faktem. W czwartek 29 września 2022 roku Galeria Mokotów została oficjalnie Westfield Mokotów.
Dołączenie nowego centrum handlowego do grona obiektów marki Westfield to dla nas zawsze bardzo ważne i wyjątkowe wydarzenie. Zmiana ta potwierdza, że dane centrum wyróżnia się najwyższą jakością obsługi, dostępnością doskonałych marek, a także najlepszymi doświadczeniami zakupowymi. Westfield jest obietnicą daną naszym klientom, że bez względu na miejsce, w którym się znajdą – czy to Paryż, Nowym Jork czy Warszawa – w obiekcie z logo Westfield zawsze czeka na nich najlepsza oferta oraz najwyższa jakość i standard obsługi. – powiedział Arnaud Burlin, Chief Operating Officer Central Europe Unibail-Rodamco-Westfield – Galeria Mokotów, ze swoim doskonałym położeniem, wyjątkowymi wydarzeniami i silną pozycją na polskim rynku zawsze była dla nas niezwykle ważnym obiektem w portfolio URW. Cieszę się, że dziś, dzięki dołączeniu do grona centrów Westfield, ta pozycja została nie tylko potwierdzona, ale też wzmocniona, otwierając tym samym nowy rozdział w historii tego miejsca. – dodał.
Cieszymy się i jesteśmy dumni, że Galeria Mokotów dołączyła do prestiżowego grona centrów handlowych Westfield. Wykorzystamy to w najlepszy możliwy sposób – czerpiąc inspiracje i korzystając z możliwości jakie daje ta międzynarodowa marka, jednocześnie nie zapominając o naszym wyjątkowym charakterze, tak cenionym przez odwiedzających nas klientów. Pozostaniemy miejscem bardzo silnie zakorzenionym na Mokotowie i otwartym na potrzeby naszych sąsiadów. – powiedziała Izabela Wójcik, dyrektor Westfield Mokotów – Już pierwsze wydarzenie, które organizujemy jako Westfield Mokotów okazało się spektakularne. Organizacja koncertu na dachu była nie lada wyzwaniem, ale efekt końcowy jest niezapomniany. Bardzo się cieszę, że świętowaliśmy rebranding z tak znakomitą gwiazdą jak Jessie Ware, w gronie naszych wspaniałych gości i klientów.
Świętowanie rebrandingu Westfield Mokotów rozpoczęło się od krótkiej części oficjalnej, podczas której gości zgromadzonych w strefie VIP przywitał Chief Operating Officer Central Europe Unibail-Rodamco-Westfield – Arnaud Burlin, przybliżając historię i misję marki Westfield, a także przypominając powody, dla których Galeria Mokotów dołączyła do tego wyjątkowego grona.
Kilka minut po 20.00 na scenę weszła ONA – wyjątkowa i niepowtarzalna Jessie Ware, wraz z zespołem i tancerzami Publiczność od pierwszych dźwięków dała się ponieść czarowi i charyzmie tej wielokrotnie nagradzanej gwiazdy, śpiewając i tańcząc w rytm jej największych przebojów, m.in.: Wildest Moments, Kiss of Life, What’s Your Pleasure, Save a Kiss, a także najnowszego singla „Free Yourself”, zapowiadającego piąty studyjny album artystki. Jak powiedziała publiczności Jessie, wczorajszy koncert był pierwszym występem na dachu w jej karierze, i bardzo jej się to podobało.
To był zdecydowanie jeden z najbardziej emocjonujących, hipnotyzujących i roztańczonych wieczorów w 20-letniej historii (byłej) Galerii Mokotów. A to nie koniec atrakcji jakie Westfield Mokotów przygotowało z okazji rebrandingu. Od 29 września do 8 października można wziąć udział w wielkiej „Loterii śladami Westfield” i wygrać niesamowite nagrody – wycieczki do Nowego Jorku, Paryża i Londynu (w każdym z tych miast znajdują się flagowe obiekty Westfield), kultowy, włoski skuter w pięknym czerwonym kolorze, a także ponad 700 nagród natychmiastowych, w tym markowe ubrania, torebki czy kosmetyki.
Więcej informacji o Loterii znajduje się na stronie Westfield Mokotów – www.westfieldmokotow.pl
Zdjęcia z koncertu: Piotr Tarasewicz
![Tężnia solankowa w Raszynie otwarta Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1675374397,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Tężnia solankowa w Raszynie otwarta
![Tysiąc km smoczą łodzią w dół Wisły - ZROBILIŚMY TO!](/files/_uploaded/glownekonf_844901187,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Tysiąc km smoczą łodzią w dół Wisły - ZROBILIŚMY TO!
![Polski fotograf u ministra w Ghanie!](/files/_uploaded/glownekonf_1449140828,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Polski fotograf u ministra w Ghanie!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/pakosinska-kobiety-foto-2,w_274,_small.jpg)
Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama
Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.
Handel
Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki
![](/files/1922771799/inquiry-konsumenci-foto,w_133,_small.jpg)
Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.
Media
Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach
![](/files/1922771799/poplawska-dracz-tantiemy-foto,w_133,_small.jpg)
W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.