Komunikaty PR

„Normalne, że ich dotykam” – nowa kampania edukacyjna marki Avon

2022-09-27  |  11:00
Biuro prasowe

Kampanię  „Normalne, że ich dotykam” promuje emocjonalny spot w duchu „body positive”, w którym Natalia Nykiel zachęca dziewczyny do bycia bliżej ze sobą oraz do dotykania i poznawania swoich piersi. Motywem przewodnim jest charakterystyczny gest samobadania. Spot dostępny na YouTube na kanale Avon Polska.

Video będzie promowane szeroko w social mediach: na Instagramie, Facebooku, YouTube, TikToku oraz Spotify. Dodatkowo, by zaangażować nastolatki i zachęcić je do przyjrzenia się swoim piersiom, w dniach 1-16 października na TikToku zostanie zorganizowany konkurs. Zadaniem uczestniczek będzie zatańczenie do singla Natalii i zakończenie swojego tańca gestem samobadania, który artystka wykonuje w teledysku.

Kampania obejmuje również działania edukacyjne w szkołach. Ekspertki Avon, przeszkolone przez Fundację Rak’n’Roll, przeprowadzą lekcje samobadania piersi w 100 szkołach w całej Polsce. Scenariusz lekcji powstał przy współpracy z partnerami merytorycznymi i jest zgodny z podstawą programową lekcji biologii, wychowania do życia w rodzinie i wychowania fizycznego. Lekcje w szkołach są bezpłatne, a nauczyciele mogą zdobyć więcej informacji i zgłaszać swoje klasy na stronie www.avon.pl/programedukacyjny

Celem naszej kampanii jest wprowadzenie realnej zmiany społecznej, w odpowiedzi na prawie całkowity brak wiedzy i świadomości, jak ważny jest nawyk sprawdzania zdrowia piersi. Nastolatki same przyznały, że najlepszym miejscem na zaszczepienie tego nawyku jest szkoła. Wierzymy, że połączenie beauty i wellness, merytoryki i body positivity pomoże nam w budowaniu świadomości
i akceptacji własnego ciała wśród młodych dziewczyn
– mówi Ewa Grzech, Head of Integrated Communications Avon Polska.

Za koncept kreatywny oraz realizację kampanii, w tym zakup mediów, odpowiada agencja Garden of Words, za realizację spotu dom produkcyjny AGVE oraz reżyser Jan Dybus i operator Michał Palikot. Akcja jest finansowana w ramach kampanii Avon Kontra Rak Piersi, która jest zasilana w całości ze sprzedaży produktów Avon z Różową Wstążką.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.