Komunikaty PR

„Normalne, że ich dotykam” – nowa kampania edukacyjna marki Avon

2022-09-27  |  11:00
Biuro prasowe

Kampanię  „Normalne, że ich dotykam” promuje emocjonalny spot w duchu „body positive”, w którym Natalia Nykiel zachęca dziewczyny do bycia bliżej ze sobą oraz do dotykania i poznawania swoich piersi. Motywem przewodnim jest charakterystyczny gest samobadania. Spot dostępny na YouTube na kanale Avon Polska.

Video będzie promowane szeroko w social mediach: na Instagramie, Facebooku, YouTube, TikToku oraz Spotify. Dodatkowo, by zaangażować nastolatki i zachęcić je do przyjrzenia się swoim piersiom, w dniach 1-16 października na TikToku zostanie zorganizowany konkurs. Zadaniem uczestniczek będzie zatańczenie do singla Natalii i zakończenie swojego tańca gestem samobadania, który artystka wykonuje w teledysku.

Kampania obejmuje również działania edukacyjne w szkołach. Ekspertki Avon, przeszkolone przez Fundację Rak’n’Roll, przeprowadzą lekcje samobadania piersi w 100 szkołach w całej Polsce. Scenariusz lekcji powstał przy współpracy z partnerami merytorycznymi i jest zgodny z podstawą programową lekcji biologii, wychowania do życia w rodzinie i wychowania fizycznego. Lekcje w szkołach są bezpłatne, a nauczyciele mogą zdobyć więcej informacji i zgłaszać swoje klasy na stronie www.avon.pl/programedukacyjny

Celem naszej kampanii jest wprowadzenie realnej zmiany społecznej, w odpowiedzi na prawie całkowity brak wiedzy i świadomości, jak ważny jest nawyk sprawdzania zdrowia piersi. Nastolatki same przyznały, że najlepszym miejscem na zaszczepienie tego nawyku jest szkoła. Wierzymy, że połączenie beauty i wellness, merytoryki i body positivity pomoże nam w budowaniu świadomości
i akceptacji własnego ciała wśród młodych dziewczyn
– mówi Ewa Grzech, Head of Integrated Communications Avon Polska.

Za koncept kreatywny oraz realizację kampanii, w tym zakup mediów, odpowiada agencja Garden of Words, za realizację spotu dom produkcyjny AGVE oraz reżyser Jan Dybus i operator Michał Palikot. Akcja jest finansowana w ramach kampanii Avon Kontra Rak Piersi, która jest zasilana w całości ze sprzedaży produktów Avon z Różową Wstążką.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.