Komunikaty PR

Nowa cukiernia „Nie jestem z cukru” w Blue City

2020-11-10  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Ciasta bez cukru stają się coraz bardziej popularne i nie ma co się dziwić. Smak wypiekanych z pasją deserów bez cukru czy mąki bije na głowę tradycyjne ciasta. Gęsty, pyszny karmel zrobiony z daktyli i orzechów ziemnych, puszysty biszkopt słodzony bananami, krem z dodatkiem sezonowych owoców, czy piankowa beza pieczona z erytrytolem. Tymi wszystkimi cudownymi smakami można się cieszyć bez obaw o figurę i zdrowie.

Cukiernia „Nie jestem z cukru” powstała dzięki połączeniu wiedzy na temat zdrowego odżywiania się i cukierniczych trendów z miłością do pieczenia. W jej ofercie znajdują się ciasta wege, ciasta bezglutenowe, torty i ciasta bez cukru dla diabetyków.  

- Nasze produkty są dla wszystkich, którzy cenią zdrowie i chcą ograniczać spożywania zbędnych kalorii. Wypieki nie zawierają dodatku białego cukru, wszystko słodzimy bananami, daktylami, owocami i erytrytolem  W ofercie mamy również słodkości dla alergików. Wystarczy, że osoby z alergiami i nietolerancjami pokarmowymi poinformują nas jakich składników muszą unikać, a my postaramy się przygotować dla nich desery. Cukiernia cały czas się rozwija tworząc autorskie przepisy - mówi Agnieszka Wojciechowska, twórczyni pomysłu cukierni „Nie jestem z cukru”.

Nowa cukiernia „Nie jestem z cukru” znajduje się w kawiarni Inca Cafe, przy sali zabaw INCA PLAY w Blue City. (poziom +4). Wszystkie ciasta, torty i desery można zamówić przez stronę https://niejestemzcukru.pl lub telefonicznie z odbiorem osobistym. Cukiernia oferuje również swoje produkty dla kawiarni i restauracji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.