Komunikaty PR

Nowa cukiernia „Nie jestem z cukru” w Blue City

2020-11-10  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Ciasta bez cukru stają się coraz bardziej popularne i nie ma co się dziwić. Smak wypiekanych z pasją deserów bez cukru czy mąki bije na głowę tradycyjne ciasta. Gęsty, pyszny karmel zrobiony z daktyli i orzechów ziemnych, puszysty biszkopt słodzony bananami, krem z dodatkiem sezonowych owoców, czy piankowa beza pieczona z erytrytolem. Tymi wszystkimi cudownymi smakami można się cieszyć bez obaw o figurę i zdrowie.

Cukiernia „Nie jestem z cukru” powstała dzięki połączeniu wiedzy na temat zdrowego odżywiania się i cukierniczych trendów z miłością do pieczenia. W jej ofercie znajdują się ciasta wege, ciasta bezglutenowe, torty i ciasta bez cukru dla diabetyków.  

- Nasze produkty są dla wszystkich, którzy cenią zdrowie i chcą ograniczać spożywania zbędnych kalorii. Wypieki nie zawierają dodatku białego cukru, wszystko słodzimy bananami, daktylami, owocami i erytrytolem  W ofercie mamy również słodkości dla alergików. Wystarczy, że osoby z alergiami i nietolerancjami pokarmowymi poinformują nas jakich składników muszą unikać, a my postaramy się przygotować dla nich desery. Cukiernia cały czas się rozwija tworząc autorskie przepisy - mówi Agnieszka Wojciechowska, twórczyni pomysłu cukierni „Nie jestem z cukru”.

Nowa cukiernia „Nie jestem z cukru” znajduje się w kawiarni Inca Cafe, przy sali zabaw INCA PLAY w Blue City. (poziom +4). Wszystkie ciasta, torty i desery można zamówić przez stronę https://niejestemzcukru.pl lub telefonicznie z odbiorem osobistym. Cukiernia oferuje również swoje produkty dla kawiarni i restauracji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.