Komunikaty PR

Nowa era odpowiedzialnej opieki nad zwierzętami - Vis Plantis i Wow!Pets

2024-07-08  |  15:10
Biuro prasowe
Kontakt
Emilia Potocka
Synertime

Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl

Nowa era odpowiedzialnej opieki nad zwierzętami dzięki współpracy Vis Plantis i Wow!Pets

1 lipca, w obchody Międzynarodowego Dnia Psa, firma kosmetyczna Vis Plantis ogłosiła swoje nowe przedsięwzięcie – rozpoczęcie współpracy z marką Wow!Pets, która ma w swoim portfolio produkty dla zwierząt domowych. Znane z innowacyjności i skupienia na jakości, Vis Plantis rozszerza swoją działalność, łącząc siły z Wow!Pets, by zaoferować szeroką gamę produktów, które służą zdrowiu i dobremu samopoczuciu zarówno ludzi, jak i ich czworonożnych towarzyszy.

Vis Plantis, lider w branży kosmetycznej, słynie z wykorzystywania ziołowych składników i ekologicznych opakowań. Firma od dawna angażuje się w pomoc zwierzętom, przekazując procent ze sprzedaży na wsparcie schronisk, a także organizując regularne zbiórki karmy i akcesoriów dla zwierzaków. Wprowadzenie marki Wow!Pets jest naturalnym krokiem w rozszerzaniu tej misji. W centrum tej inicjatywy stoi Zara, amstaffka adoptowana przez właścicieli firmy, która stała się inspiracją dla nowej marki produktów.

Wow!Pets oferuje nie tylko karmy i przysmaki, ale także szeroki asortyment produktów pielęgnacyjnych oraz suplementy diety – wszystko stworzone z tą samą troską i dbałością o detale, jakie charakteryzują kosmetyki Vis Plantis. Innowacyjne formuły tych produktów zostały stworzone tak, by zapewnić zwierzakom najlepsze składniki odżywcze, poprawiając ich zdrowie i samopoczucie.

Przez połączenie sił Vis Plantis i Wow!Pets, obie firmy pragną przekazać światu ważną wiadomość: każdy, niezależnie od tego, czy ma dwie, czy cztery nogi, zasługuje na odrobinę luksusu i najlepszą opiekę. To ukłon w stronę Zary i wszystkich czworonogów, które uczą nas codziennie, jak cieszyć się życiem.

O firmie Vis Plantis: Vis Plantis to lider w produkcji naturalnych kosmetyków, który od lat angażuje się w działania na rzecz poprawy życia zwierząt. Współpraca z Wow!Pets otwiera nowy rozdział w historii firmy, skupiający się na rozszerzeniu oferty o produkty dla zwierząt domowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Synertime
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.