Nowa era odpowiedzialnej opieki nad zwierzętami - Vis Plantis i Wow!Pets
Synertime
Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl
Nowa era odpowiedzialnej opieki nad zwierzętami dzięki współpracy Vis Plantis i Wow!Pets
1 lipca, w obchody Międzynarodowego Dnia Psa, firma kosmetyczna Vis Plantis ogłosiła swoje nowe przedsięwzięcie – rozpoczęcie współpracy z marką Wow!Pets, która ma w swoim portfolio produkty dla zwierząt domowych. Znane z innowacyjności i skupienia na jakości, Vis Plantis rozszerza swoją działalność, łącząc siły z Wow!Pets, by zaoferować szeroką gamę produktów, które służą zdrowiu i dobremu samopoczuciu zarówno ludzi, jak i ich czworonożnych towarzyszy.
Vis Plantis, lider w branży kosmetycznej, słynie z wykorzystywania ziołowych składników i ekologicznych opakowań. Firma od dawna angażuje się w pomoc zwierzętom, przekazując procent ze sprzedaży na wsparcie schronisk, a także organizując regularne zbiórki karmy i akcesoriów dla zwierzaków. Wprowadzenie marki Wow!Pets jest naturalnym krokiem w rozszerzaniu tej misji. W centrum tej inicjatywy stoi Zara, amstaffka adoptowana przez właścicieli firmy, która stała się inspiracją dla nowej marki produktów.
Wow!Pets oferuje nie tylko karmy i przysmaki, ale także szeroki asortyment produktów pielęgnacyjnych oraz suplementy diety – wszystko stworzone z tą samą troską i dbałością o detale, jakie charakteryzują kosmetyki Vis Plantis. Innowacyjne formuły tych produktów zostały stworzone tak, by zapewnić zwierzakom najlepsze składniki odżywcze, poprawiając ich zdrowie i samopoczucie.
Przez połączenie sił Vis Plantis i Wow!Pets, obie firmy pragną przekazać światu ważną wiadomość: każdy, niezależnie od tego, czy ma dwie, czy cztery nogi, zasługuje na odrobinę luksusu i najlepszą opiekę. To ukłon w stronę Zary i wszystkich czworonogów, które uczą nas codziennie, jak cieszyć się życiem.
O firmie Vis Plantis: Vis Plantis to lider w produkcji naturalnych kosmetyków, który od lat angażuje się w działania na rzecz poprawy życia zwierząt. Współpraca z Wow!Pets otwiera nowy rozdział w historii firmy, skupiający się na rozszerzeniu oferty o produkty dla zwierząt domowych.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.