Komunikaty PR

Nowa odsłona kawiarni So Coffee w Poznań Plaza

2022-08-03  |  12:00

Klienci Poznań Plaza mogą cieszyć się smakiem doskonałej kawy w unowocześnionym lokalu So Coffee. Nowa odsłona kawiarni to efekt rebrandingu i odświeżania wizerunku marki pod hasłem „Wiele smaków – jedno So Coffee”.  

Dzięki szerokiej ofercie, w So Coffee każdy znajdzie coś dla siebie. Dla smakoszy kawy przygotowana została specjalna mieszanka wyselekcjonowanych ziaren arabiki i robusty, która zapewnia idealną konsystencję, odpowiedni poziom kwasowości oraz efekt jedwabistej cremy. Zaangażowanie baristów sprawia, że każda filiżanka kawy trafiająca w ręce gości cechuje się najwyższą jakością.

W swoim menu kawiarnia posiada także świeżo wyciskane soki 100%, lody z własnej manufaktury, ciasta i słodkie przekąski oraz ofertę wytrawnych przysmaków, a w niej m.in. kanapki, tosty i wrapy przygotowywane na miejscu.

Odnowiona wersja lokalu znajduje się na parterze Poznań. Do dyspozycji gości są 72 miejsca siedzące. Znakiem rozpoznawczym kawiarni są pastelowe kolory, stylowe oświetlenie i szlachetne, ekologiczne materiały (drewno, metal, kamień). Ciekawym elementem wystroju jest też zielona ściana z neonem, która nadaje miejscu wyjątkowy klimat.

Serdecznie zapraszamy na chwilę przyjemności do So Coffee, a także do odwiedzin pozostałych sklepów i punktów usługowych Poznań Plaza!

 

So Coffee

So Coffee to jedna z największych ogólnopolskich sieci kawiarni należąca do grupy Lagardère Travel Retail. Już od 2012 roku podąża za ludźmi, ich smakami i potrzebami. Globalna marka, której kawiarnie inspirowane są lokalnością. So Coffee to miejsce pełne smaków powstałych z różnorodnych doświadczeń, trendów, chwil i emocji ważnych dla miejscowej społeczności.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Problemy społeczne

Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.

Gwiazdy

Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.