Komunikaty PR

Nowa odsłona kawiarni So Coffee w Poznań Plaza

2022-08-03  |  12:00

Klienci Poznań Plaza mogą cieszyć się smakiem doskonałej kawy w unowocześnionym lokalu So Coffee. Nowa odsłona kawiarni to efekt rebrandingu i odświeżania wizerunku marki pod hasłem „Wiele smaków – jedno So Coffee”.  

Dzięki szerokiej ofercie, w So Coffee każdy znajdzie coś dla siebie. Dla smakoszy kawy przygotowana została specjalna mieszanka wyselekcjonowanych ziaren arabiki i robusty, która zapewnia idealną konsystencję, odpowiedni poziom kwasowości oraz efekt jedwabistej cremy. Zaangażowanie baristów sprawia, że każda filiżanka kawy trafiająca w ręce gości cechuje się najwyższą jakością.

W swoim menu kawiarnia posiada także świeżo wyciskane soki 100%, lody z własnej manufaktury, ciasta i słodkie przekąski oraz ofertę wytrawnych przysmaków, a w niej m.in. kanapki, tosty i wrapy przygotowywane na miejscu.

Odnowiona wersja lokalu znajduje się na parterze Poznań. Do dyspozycji gości są 72 miejsca siedzące. Znakiem rozpoznawczym kawiarni są pastelowe kolory, stylowe oświetlenie i szlachetne, ekologiczne materiały (drewno, metal, kamień). Ciekawym elementem wystroju jest też zielona ściana z neonem, która nadaje miejscu wyjątkowy klimat.

Serdecznie zapraszamy na chwilę przyjemności do So Coffee, a także do odwiedzin pozostałych sklepów i punktów usługowych Poznań Plaza!

 

So Coffee

So Coffee to jedna z największych ogólnopolskich sieci kawiarni należąca do grupy Lagardère Travel Retail. Już od 2012 roku podąża za ludźmi, ich smakami i potrzebami. Globalna marka, której kawiarnie inspirowane są lokalnością. So Coffee to miejsce pełne smaków powstałych z różnorodnych doświadczeń, trendów, chwil i emocji ważnych dla miejscowej społeczności.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Farmacja

Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.