Nowa odsłona linii kabanosów Tarczyński Rośl-INNE
Biuro prasowe Tarczyński
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
tarczynski|alertmedia.pl| |tarczynski|alertmedia.pl
506051987
https://tarczynski.pl/
W ostatnim czasie można dostrzec zmianę nawyków żywieniowych Polaków. Wielu konsumentów poszukuje sposobów na urozmaicenie swojej diety, interesującą propozycją stają się wówczas roślinne zamienniki mięsa. Aby jednak przekonać konsumentów do wyboru tych produktów, kluczowym czynnikiem jest smak. Odpowiadając na te potrzeby, marka Tarczyński wprowadza na rynek nową wersję swojej linii kabanosów Rośl-INNE, dostępnych w trzech smakach: 3 Ziarna, Piri-Piri i Oryginalne. Dzięki nowej, ulepszonej recepturze produkty zyskały bardziej wyrazisty smak, a także charakterystyczną strukturę kabanosów, mimo że są w 100% roślinne.
Roślinne zamienniki mięsa i wędlin zyskały ogromną popularność w Polsce w latach 2019-2022, jednak obecnie tempo wzrostu tej kategorii nie jest już tak dynamiczne. Marka Tarczyński, jako lider w kategorii roślinnych zamienników wędlin, chce ponownie wyznaczyć kierunek rozwoju tego segmentu. Wykorzystując swoje doświadczenie w produkcji kabanosów, firma rozwija ich roślinne warianty, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom konsumentów.
Aby ponownie ożywić zainteresowanie kategorią i zachęcić konsumentów do zakupu kabanosów roślinnych, marka Tarczyński wprowadza na rynek nową odsłonę linii Rośl-INNE z całkowicie zmienioną recepturą. Produkty te wyróżniają się intensywniejszym smakiem, a atrakcyjny design ich opakowań z jasnym komunikatem „NOWY LEPSZY SMAK” ma przyciągnąć uwagę klientów. Smak, obok marki i ceny, jest jednym z kluczowych czynników wpływających na decyzje konsumentów o powrocie do danego produktu spożywczego.
Roślinne zamiennki mięsa, takie jak Tarczyński Rośl-INNE, nie tylko przynoszą korzyści zdrowotne i środowiskowe, ale także otwierają nowe możliwości kulinarne, wspierając innowacyjne podejście do żywienia.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.