Komunikaty PR

Nowa odsłona linii kabanosów Tarczyński Rośl-INNE

2024-09-04  |  10:05
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro prasowe Tarczyński

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
tarczynski|alertmedia.pl| |tarczynski|alertmedia.pl
506051987
https://tarczynski.pl/

W ostatnim czasie można dostrzec zmianę nawyków żywieniowych Polaków. Wielu konsumentów poszukuje sposobów na urozmaicenie swojej diety, interesującą propozycją stają się wówczas roślinne zamienniki mięsa. Aby jednak przekonać konsumentów do wyboru tych produktów, kluczowym czynnikiem jest smak. Odpowiadając na te potrzeby, marka Tarczyński wprowadza na rynek nową wersję swojej linii kabanosów Rośl-INNE, dostępnych w trzech smakach: 3 Ziarna, Piri-Piri i Oryginalne. Dzięki nowej, ulepszonej recepturze produkty zyskały bardziej wyrazisty smak, a także charakterystyczną strukturę kabanosów, mimo że są w 100% roślinne.

Roślinne zamienniki mięsa i wędlin zyskały ogromną popularność w Polsce w latach 2019-2022, jednak obecnie tempo wzrostu tej kategorii nie jest już tak dynamiczne. Marka Tarczyński, jako lider w kategorii roślinnych zamienników wędlin, chce ponownie wyznaczyć kierunek rozwoju tego segmentu. Wykorzystując swoje doświadczenie w produkcji kabanosów, firma rozwija ich roślinne warianty, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom konsumentów.

Aby ponownie ożywić zainteresowanie kategorią i zachęcić konsumentów do zakupu kabanosów roślinnych, marka Tarczyński wprowadza na rynek nową odsłonę linii Rośl-INNE z całkowicie zmienioną recepturą. Produkty te wyróżniają się intensywniejszym smakiem, a atrakcyjny design ich opakowań z jasnym komunikatem „NOWY LEPSZY SMAK” ma przyciągnąć uwagę klientów. Smak, obok marki i ceny, jest jednym z kluczowych czynników wpływających na decyzje konsumentów o powrocie do danego produktu spożywczego.

Roślinne zamiennki mięsa, takie jak Tarczyński Rośl-INNE, nie tylko przynoszą korzyści zdrowotne i środowiskowe, ale także otwierają nowe możliwości kulinarne, wspierając innowacyjne podejście do żywienia.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro prasowe Tarczyński
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.