Nowa oferta Dine In w Nobu Warsaw
Restauracja Nobu Warsaw ponownie zaprasza gości, tym razem do hotelowych apartamentów. Z tej okazji przygotowana została specjalna oferta, dzięki której można cieszyć się kultowymi daniami z restauracji w przestrzeni hotelowej. Dine In to ekskluzywne doświadczenie kuchni Nobu z prywatnym serwisem w wynajętym za niewielką opłatą apartamencie.
Nobu Hotel Warsaw wychodzi naprzeciw potrzebom swoich gości, którzy od miesięcy tęsknią za wyjątkową atmosferą hotelu i restauracji. Luzowanie obostrzeń epidemicznych marka pragnie uczcić specjalną usługą Dine In. To przeżycie, które pozwala na zorganizowanie kolacji czy obiadu w zarezerwowanym tylko do własnej dyspozycji apartamencie. Gościom korzystającym z Dine In przysługuje prywatny serwis, dlatego zamówione przez nich dania i napoje zostają bezpośrednio dostarczone do ich pokoju. Po wielu miesiącach oczekiwań nareszcie można poczuć na własnej skórze niezwykłą gościnność i indywidualną obsługę, z których marka znana jest na całym świecie.
WIECZÓR JEDYNY W SWOIM RODZAJU
W czasach, gdy stoliki polskich restauracji pozostają niedostępne dla gości, Nobu postanawia przenieść klimat przestrzeni restauracyjnej do hotelowych apartamentów. Dine In to propozycja, w której kultowa kuchnia łączy się z prestiżem prywatnych i stylowych apartamentów. To świetna okazja na randkę – romantyczny wieczór we dwoje, specjalną okazję, np. urodziny lub nieco inne, niż te, do których przywykliśmy, spotkania z przyjaciółmi.
Przed gośćmi korzystającymi z usługi stanie ciężki, lecz przyjemny wybór – w ramach Dine In dostępne są najbardziej znane pozycje z karty restauracyjnej. Innowacyjne podejście Nobu Matsuhisy do japońskiej kuchni pozwoliło na stworzenie kultowych dań godnych miana wizytówki firmy, takich jak sałatka z homara z sosem Spicy Lemon czy Black Cod Miso. Od tego tygodnia cieszyć się nimi można już nie tylko w swoim domu.
ATRAKCYJNE OFERTY OD NOBU
Dine In to jednak nie wszystko, co Nobu Hotel Warsaw premierowo przyszykowało dla swoich gości. Sympatyków tradycyjnej kuchni japońskiej może również zainteresować pakiet Taste of Nobu, czyli pobyt połączony z 5-daniowym posiłkiem Omakase, serwowanym do pokoju w postaci room service. Omakase oznacza „Zostawiam wybór Tobie”. To wyjątkowa selekcja dań w formie niespodzianki przygotowanych przez Szefa Kuchni – Yannicka Lohou.
Ponadto, Nobu Hotel Warsaw oferuje obecnie w pełni elastyczną opcję rezerwacji noclegów, która zawiera śniadanie oraz bezpłatny upgrade w cenie pokoju.
Dzięki wieloletniej tradycji dbania o zachowanie najwyższej jakości zarówno usług, jak i posiłków serwowanych gościom, Nobu nie zapomina o przestrzeganiu obowiązkowych przepisów oraz respektowaniu ograniczeń. Wszelkie atrakcje dostępne w ofertach, w tym Dine In, spełniają wszystkie zasady bezpieczeństwa i higieny, co pozwala gościom czuć się w przestrzeni hotelowej swobodnie i bezpiecznie.
Więcej o ofertach specjalnych na: https://warsaw.nobuhotels.com/pl/offers/

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.