Komunikaty PR

Nowe menu KOKU Sushi - wege, premium, family

2020-07-13  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.43 MB )

Mimo, że w branży gastronomicznej nadal panuje chaos, KOKU Sushi robi swoje. Jak zwykle z nastaniem ciepłego sezonu ogłasza nowe menu i zwycięzcę konkursu Best Restaurant, czyli najlepszy lokal w sieci. W tym roku wygrała Łomża.

W ramach konkursu KOKU Sushi wybiera ekipę, która najsolidniej pracowała przez cały sezon i osiągnęła najlepsze wyniki. Zwycięzca otrzymuje puchar, ale bardziej liczy się tytuł Best Restaurant, ponieważ wcale nie łatwo jest go zdobyć. Jury bierze pod uwagę opinie klientów, jakość dań i obsługi, a także zaangażowanie zespołu. Zdaniem właścicieli największej w Polsce sieci sushi barów działa to na partnerów motywująco, budzi ich pomysłowość i zdrową konkurencję, a tym samym korzystnie wpływa na rozwój całej sieci.

Best Restaurant jest w Łomży

Nagrodzony franczyzobiorca z Łomży Daniel Dąbkowski wypowiada się o swoim sukcesie skromnie:

Nie chodzi o fajerwerki. Powodzenie zapewnia regularność, powtarzalność, systematyczny rozwój i podnoszenie jakości, zauważanie i poprawianie niedociągnięć, a przede wszystkim codzienna dbałość o każdego klienta. Nie brzmi to spektakularnie, ale to właśnie daje efekt

- mówi Daniel Dąbkowski właściciel KOKU Sushi w Łomży

Więcej dobrych słów o zwycięzcy dorocznego konkursu ma współwłaściciel sieci Piotr Olechno.

Ta restauracja nie zniżkuje, nieustająco trzyma poziom i podnosi kwalifikacje kucharzy. Podczas audytów zdobywa największą liczbę punktów. Otrzymuje bardzo dobre recenzje od gości. Doceniliśmy też dbałość o lokal, który cały czas jest modernizowany i ulepszany-  wymienia Piotr Olechno. - Właściciel ciągle szuka nowych pomysłów. Kiedy w pandemii zaproponowaliśmy naszym partnerom długie trasy dowozów, był pierwszym, który przyłączył się do naszej akcji, i to z dużym powodzeniem.

Menu na czasie

Nowe menu zwykle jest przedstawiane podczas corocznego zjazdu franczyzobiorców. W tym roku z powodu pandemii ogłoszone zostało tylko w internecie. To moment finałowy pracy nad kartą, która trwa nawet pół roku. Poprzedza go wielomiesięczna analiza zachowań klientów, światowych trendów kulinarnych i statystyk z całej sieci. To co sprzedaje się gorzej wymieniane jest na nowe, bardziej aktualne propozycje. Karta nie może być ani zbyt długa, ani za krótka. Powstaje na podstawie rozważnych wyborów, by w menu znalazło się “top of the top”.

W karcie, która obowiązuje w KOKU Sushi od połowy czerwca najwyraźniej zarysowują się trzy trendy: wege, premium, family.

Położyliśmy nacisk na dania wegańskie i wegetariańskie. Powstała specjalna oferta dla tej grupy klientów. W każdej dziale menu - od przekąsek po desery - jest jakaś potrawa dla wegetarian czy wegan, bo takie jest oczekiwanie klientów - mówi  Urszula Olechno, współwłaścicielka sieci. - Rozwijamy też nurt sushi premium. To dania bardzo urozmaicone, gdzie przenikają  się różne struktury, obok siebie występują nieoczywiste smaki, dając bardzo ciekawy efekt. Inspirujemy się w tej kwestii kuchnią z różnych stron świata i eksperymentujemy. W premium dużą wagę przykłada się do prezentacji dania.

W nowym menu znalazła się też poszerzona oferta rodzinna. Skonstruowana została na podstawie analizy tego, co zamawiają rodziny przychodzące do Koku Sushi na obiad czy kolację, a jest ich coraz więcej. Zestawy są więc bogatsze, bardziej urozmaicone i zróżnicowane.

Nowe menu to też zmiany napojów. Z nastaniem lata zimowe grzańce czy ciepłe herbaty zastąpiły letnie lemoniady na bazie owoców oraz drinki takie jak  gruszkowe wino verde czy arbuzowe prosecco.

Trzy genialne rolki

Ambicją wielu franczyzobiorców KOKU Sushi jest wymyślenie nowego dania, które na stałe wejdzie do menu sieci. Wszyscy więc bardzo poważnie podchodzą do ogłaszanego przez markę konkursu "Nowe Inspiracje" na najlepsze rolki i dania kuchni japońskiej.


Nie jest niespodzianką, że laureatem I miejsca w tegorocznej edycji jest Grzegorz Cwalina,  sushi master w KOKU Sushi Łomża. Jest on autorem rolki uramaki łosoś unagi.


Strzałem w dziesiątkę było użycie słodkiego sosu unagi kabayaki oraz owinięcie rolki węgorzem usmażonym w japońskim cieście tempura, a połączenie z kawiorem dało zaskakującą chrupkość. Jest to nowość w naszym menu, można w niej odnaleźć smak umami - komentuje Mariusz Olechno, sushi chef w sieci KOKU Sushi.

Drugie miejsce zajął Krzysztof Giżewski z lokalu na białostockim Rynku, który stworzył uramaki rainbow. Kunszt wykonania tęczowej rolki zaskoczył oceniających. Połączenie łososia, tuńczyka, krewetki oraz sałatki z surimi wraz z egzotyczną marakują, dało efekt bomby smakowej. Wygląd drugiej jego rolki zgłoszonej do konkursu - uramaki z tatarem z tuńczyka i węgorzem w tempurze - jurorzy ocenili jako “kosmiczny”.

Nagroda za trzecie miejsce powędrowała do KOKU Sushi w Gnieźnie za sushi premium uramaki z tatarem z łososia i pikantnym tuńczykiem. Kapituła konkursu doceniła pomysłowe wykorzystanie papieru ryżowego do zwinięcia rolki, co wpłynęło na brawurową prezentację.

Konkurs “Nowe Inspiracje” to ukłon w stronę sushiloversów, którzy lubią być pozytywnie zaskakiwani, łakną nowych smaków i niebanalnych połączeń, ale przede wszystkim docenienie kreatywności kucharzy pracujących dla sieci.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.