Nowe smaki czekolad marki Wawel
Do czekoladowego portfolio marki Wawel dołączyły dwa wyjątkowe smaki, inspirowane znanymi i lubianymi ciastami: czekolada Tarta cytrynowa 43% cocoa 100 g, zachwycająca delikatnie orzeźwiającym nadzieniem cytrynowym z chrupiącymi drobinkami oraz czekolada Brownie z malinami 43% cocoa 100 g, kusząca smakiem soczystej maliny i szlachetnej czekolady Wawel. Obie powstają w oparciu o sprawdzone receptury i najwyższej jakości surowce oraz dobre składniki.
Nowe smaki czekolad Wawel bazują na szlachetnej czekoladzie, której aksamitna konsystencja oraz głęboki, aromatyczny smak są efektem wydłużonego procesu konszowania. Wnętrze wypełnia starannie przygotowane nadzienie, w którym idealnie dopełniają się smaki rześkiej cytryny i subtelnie chrupiącej słodkiej tarty lub pełnej słońca, kuszącej maliny z intensywnie kakaowym brownie. Czekoladowe nowości marki Wawel zostały stworzone z najwyższej jakości składników oraz przy użyciu tylko naturalnych aromatów.
Słodkie wypieki w kostce czekolady
– Z uwagą obserwujemy naszych konsumentów i szukamy takich smaków, które szczególnie ich zachwycają. Popularne podczas rodzinnych wydarzeń czy spotkań z przyjaciółmi ciasta zainspirowały nas do stworzenia dwóch oryginalnych połączeń smakowych: Tarta cytrynowa i Brownie z malinami. Jesteśmy pewni, że przypadną do gustu miłośnikom tych słodkich wypieków i podbiją podniebienia zarówno starszych, jak i młodszych konsumentów – mówi Dorota Piwowarska, Category Manager w firmie Wawel.
Opakowania słodkich nowości również kolorystyką i grafiką nawiązują do ciast, którymi są inspirowane. Jasne, słoneczne, delikatnie pastelowe opakowanie Tarty cytrynowej przywodzi na myśl zapach cytrusowego gaju, pełnego dojrzewających w słońcu cytryn, jednocześnie kusząc apetyczną grafiką kruchej tarty i kostkami szlachetnej czekolady Wawel. Delikatnie brązowe opakowanie Brownie z malinami obiecuje czekoladową przyjemność z nutą owocowej słodyczy.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.
Ochrona środowiska
Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.
Muzyka
Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.