Nowe smaki czekolad marki Wawel
Do czekoladowego portfolio marki Wawel dołączyły dwa wyjątkowe smaki, inspirowane znanymi i lubianymi ciastami: czekolada Tarta cytrynowa 43% cocoa 100 g, zachwycająca delikatnie orzeźwiającym nadzieniem cytrynowym z chrupiącymi drobinkami oraz czekolada Brownie z malinami 43% cocoa 100 g, kusząca smakiem soczystej maliny i szlachetnej czekolady Wawel. Obie powstają w oparciu o sprawdzone receptury i najwyższej jakości surowce oraz dobre składniki.
Nowe smaki czekolad Wawel bazują na szlachetnej czekoladzie, której aksamitna konsystencja oraz głęboki, aromatyczny smak są efektem wydłużonego procesu konszowania. Wnętrze wypełnia starannie przygotowane nadzienie, w którym idealnie dopełniają się smaki rześkiej cytryny i subtelnie chrupiącej słodkiej tarty lub pełnej słońca, kuszącej maliny z intensywnie kakaowym brownie. Czekoladowe nowości marki Wawel zostały stworzone z najwyższej jakości składników oraz przy użyciu tylko naturalnych aromatów.
Słodkie wypieki w kostce czekolady
– Z uwagą obserwujemy naszych konsumentów i szukamy takich smaków, które szczególnie ich zachwycają. Popularne podczas rodzinnych wydarzeń czy spotkań z przyjaciółmi ciasta zainspirowały nas do stworzenia dwóch oryginalnych połączeń smakowych: Tarta cytrynowa i Brownie z malinami. Jesteśmy pewni, że przypadną do gustu miłośnikom tych słodkich wypieków i podbiją podniebienia zarówno starszych, jak i młodszych konsumentów – mówi Dorota Piwowarska, Category Manager w firmie Wawel.
Opakowania słodkich nowości również kolorystyką i grafiką nawiązują do ciast, którymi są inspirowane. Jasne, słoneczne, delikatnie pastelowe opakowanie Tarty cytrynowej przywodzi na myśl zapach cytrusowego gaju, pełnego dojrzewających w słońcu cytryn, jednocześnie kusząc apetyczną grafiką kruchej tarty i kostkami szlachetnej czekolady Wawel. Delikatnie brązowe opakowanie Brownie z malinami obiecuje czekoladową przyjemność z nutą owocowej słodyczy.
Międzynarodowy Dzień Hummusu 2024
Majowe przyjemności w Promenadzie!
Główka Pracuje! Port Łódź uruchamia interaktywne przestrzenie umysłowej siłki.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca
Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.
Prawo
Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia
Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.
Handel
Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa
Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.