Nowe smaki czekolad marki Wawel
Do czekoladowego portfolio marki Wawel dołączyły dwa wyjątkowe smaki, inspirowane znanymi i lubianymi ciastami: czekolada Tarta cytrynowa 43% cocoa 100 g, zachwycająca delikatnie orzeźwiającym nadzieniem cytrynowym z chrupiącymi drobinkami oraz czekolada Brownie z malinami 43% cocoa 100 g, kusząca smakiem soczystej maliny i szlachetnej czekolady Wawel. Obie powstają w oparciu o sprawdzone receptury i najwyższej jakości surowce oraz dobre składniki.
Nowe smaki czekolad Wawel bazują na szlachetnej czekoladzie, której aksamitna konsystencja oraz głęboki, aromatyczny smak są efektem wydłużonego procesu konszowania. Wnętrze wypełnia starannie przygotowane nadzienie, w którym idealnie dopełniają się smaki rześkiej cytryny i subtelnie chrupiącej słodkiej tarty lub pełnej słońca, kuszącej maliny z intensywnie kakaowym brownie. Czekoladowe nowości marki Wawel zostały stworzone z najwyższej jakości składników oraz przy użyciu tylko naturalnych aromatów.
Słodkie wypieki w kostce czekolady
– Z uwagą obserwujemy naszych konsumentów i szukamy takich smaków, które szczególnie ich zachwycają. Popularne podczas rodzinnych wydarzeń czy spotkań z przyjaciółmi ciasta zainspirowały nas do stworzenia dwóch oryginalnych połączeń smakowych: Tarta cytrynowa i Brownie z malinami. Jesteśmy pewni, że przypadną do gustu miłośnikom tych słodkich wypieków i podbiją podniebienia zarówno starszych, jak i młodszych konsumentów – mówi Dorota Piwowarska, Category Manager w firmie Wawel.
Opakowania słodkich nowości również kolorystyką i grafiką nawiązują do ciast, którymi są inspirowane. Jasne, słoneczne, delikatnie pastelowe opakowanie Tarty cytrynowej przywodzi na myśl zapach cytrusowego gaju, pełnego dojrzewających w słońcu cytryn, jednocześnie kusząc apetyczną grafiką kruchej tarty i kostkami szlachetnej czekolady Wawel. Delikatnie brązowe opakowanie Brownie z malinami obiecuje czekoladową przyjemność z nutą owocowej słodyczy.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.