Noworoczne postanowienia z Costa Coffee
Początek roku często kojarzony jest z nowymi postanowieniami. Mogą się one wiązać z wieloma kwestiami, ale stale powracającym tematem są np. nawyki żywieniowe. Zimowa Oferta sieci kawiarni Costa Coffee pozwoli cieszyć się odkrywaniem pożywnych nowości, nie łamiąc przy tym złożonych sobie obietnic. Zamawiając słodką przekąskę lub sięgając po ulubioną kawę przygotowaną na bazie np. napoju roślinnego możemy być pewni, że jakość zawsze idzie w parze z wyśmienitym smakiem.
Słodkiego, pysznego życia!
Wyobraźmy sobie, że sięgając po słodkie przekąski nie łamiemy naszych postanowień noworocznych. Jest to możliwe, ponieważ w Costa Coffee znajdziemy przepyszne propozycje dla każdego łasucha. Dla tych, którym po głowie chodzi wyborne ciastko do kawy, a ze swojej diety starają się wykluczyć gluten, doskonałą opcją będzie bezglutenowe brownie. Wypiekane na bazie najlepszej belgijskiej czekolady ciastko zaimponuje głębią kakaowego smaku i idealnie podkreśli goryczkę świeżo mielonej kawy. Z kolei osoby poszukujące bogatej w wartości odżywcze słodkiej przekąski mogą wybrać batonik Be-Kind. Smakołyk zawiera pełnowartościowe składniki, wśród których prym wiodą orzechy. W produkcie na próżno szukać też sztucznych aromatów i konserwantów. To idealny wybór dla fanów niskokalorycznego źródła błonnika. Pycha!
W owsie siła
Szukasz alternatywy dla mleka krowiego i zamienników, które jednocześnie będą doskonale komponować się ze smakiem Twojej ulubionej, aromatycznej kawy? Zapraszamy do Costa Coffee! Opierając się na opiniach baristów i klientów, obok dostępnych w menu napojów: sojowego, migdałowego oraz kokosowo-sojowego, w kawiarniach Costa Coffee pojawił się właśnie wyśmienity napój owsiany. Co do jego smaku nie ulega wątpliwości, że świetnie łączy się z kawą i ją komplementuje, dodając wytrawny posmak owsa zbalansowany odpowiednim poziomem słodyczy. Jest idealnym rozwiązaniem dla osób szukających urozmaicenia, chcących od ulubionej latte „czegoś więcej.” Będzie więc rewelacyjnym wyborem nie tylko dla wegan, ale dla każdego, kto chce trzymać się swoich żywieniowych postanowień noworocznych.
W Costa Coffee nie trzeba wybierać pomiędzy jakością, a genialnym smakiem. Dostępne w kawiarniach produkty zachwycą podniebienie każdego smakosza. Zamawiając je na wynos lub przez aplikację Uber Eats możesz cieszyć nowym rokiem w akompaniamencie nowych, zaskakujących smaków.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.