Komunikaty PR

Noworoczne spotkanie z chińskimi znakami

2022-01-17  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Zięba
Instytut Konfucjusza w Krakowie

Oleandry 2A
30-063 Kraków
media|instytutkonfucjusza.pl| |media|instytutkonfucjusza.pl
12 663 26 07
www.instytutkonfucjusza.uj.edu.pl/

W związku ze zbliżającym się Chińskim Nowym Rokiem, który nadejdzie już 1 lutego 2022, Instytut Konfucjusza w Krakowie serdecznie zaprasza na specjalne spotkanie poświęcone chińskim znakom oraz noworocznej kaligrafii.

 

Noworoczne spotkanie z chińskimi znakami odbędzie się w poniedziałek 17 stycznia 2022 w godz. 18:00-19:30 w Instytucie Konfucjusza w Krakowie, ul. Oleandry 2A, sala 1.03.

 

Uczestnicy wysłuchają prezentacji o chińskich znakach i noworocznych zwyczajach, wezmą udział w małym quizie z nagrodami. Na koniec wydarzenia uczestnicy własnoręcznie napiszą tuszem znak “szczęście”, który tradycyjnie przykleja się na drzwiach w okresie noworocznym, by przyciągnąć do swojego domu pomyślność i dobrą energię.

 

Wydarzenie będzie prowadzone w języku chińskim i tłumaczone na język polski.

 

Uwaga! Podczas spotkania obowiązuje noworoczny dress code: uczestnicy powinni mieć na sobie coś w kolorze czerwonym.

 

Czas:  poniedziałek, 17 stycznia, godz. 18.00-19:30.

Miejsce:

Instytut Konfucjusza w Krakowie

ul. Oleandry 2A.

Sala: 1.03.

Wstęp na spotkanie jest wolny. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc obowiązują wcześniejsze zapisy mailowe: instytut.konfucjusza@uj.edu.pl

 

Szczegółowe informacje www.instytutkonfucjusza.uj.edu.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Instytut Konfucjusza w Krakowie
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.