Komunikaty PR

Nowość! Autentycznie wybitna Oranżada Hellena Zero Cukru

2021-08-18  |  01:00
Biuro prasowe

Do oferty marki Hellena dołączyła Oranżada Hellena Zero Cukru. Nowość, oferowana w trzech pojemnościach, jest dostępna w sprzedaży od początku 2021 r.

Od 2021 Oranżada Hellena oferuje swój sztandarowy napój również bez dodatku cukru. Nowa Oranżada Hellena Zero Cukru jest wybitna - dzięki doskonale dopracowanej recepturze, zachowuje oryginalny, landrynkowy smak, z którym kojarzona jest marka. Gwarantuje radość i niezapomniane beztroskie chwile.

W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynkowe, trendy konsumenckie i wprowadzenie opłaty cukrowej rozszerzamy asortyment o Oranżadę Hellena bez zawartości cukru. Co istotne, eliminacja cukru nie powoduje zmiany charakterystycznego, niepowtarzalnego dla marki smaku. Naszej nowości zapewnimy maximum wsparcia w mediach i punktach sprzedaży detalicznej – informuje Magdalena Koszela, Senior Brand Manager w Colian Sp. z o.o.

Napój jest idealny dla diabetyków i osób dbających o linię. Nie zawiera cukru, a jego wartość kaloryczna produktu wynosi zaledwie 1 kcal na 100 ml. Charakter i funkcje napoju podkreśla czarny pasek z białym napisem „ZERO CUKRU” dodany do rozpoznawalnego designu etykiet Oranżady Hellena.

Oranżada Hellena Zero Cukru jest oferowana w rodzinnych butelkach o pojemności 0,85 l i 1,25 l, a także w wariancie impulsowym 0,4 l.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia ‘Eko-Mural’ w mieście Murali Biuro prasowe
2024-07-03 | 07:00

‘Eko-Mural’ w mieście Murali

Fundacja Pracownicza Grupy VKR w 2023 roku w ramach programu „Zdrowe nawyki” wsparła wykonanie największego muralu w Namysłowie. Projekt ten powstał dzięki
Styl życia Wielorazowa torba – czy to już nawyk Polaków? 43% ma ją zawsze przy sobie
2024-07-02 | 18:00

Wielorazowa torba – czy to już nawyk Polaków? 43% ma ją zawsze przy sobie

43% Polaków zawsze ma przy sobie wielorazową torbę na zakupy, prawie ¼ korzysta z niej często, bo 3 razy w tygodniu, od czasu do czasu (raz w tygodniu) pamięta o niej ponad 14%.
Styl życia Let’s colour Centrum Zdrowia Dziecka!
2024-07-02 | 13:35

Let’s colour Centrum Zdrowia Dziecka!

Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie jest jedną z największych placówek medycznych dla małych pacjentów w Polsce. To miejsce szczególne na mapie naszego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Ochrona środowiska

Radykalne formy protestów klimatycznych mogą mieć wpływ na spadek poparcia społecznego dla działań na rzecz klimatu. Najmniej akceptowalne blokady dróg czy niszczenie obrazów

Aktywiści klimatyczni coraz częściej wykorzystują pokojowe nieposłuszeństwo obywatelskie, aby podnieść ekologiczną świadomość społeczeństwa. Badania przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu George’a Masona wykazały, że niektóre z ich działań, jak np. marsze i protesty okupacyjne, są postrzegane jako bardziej akceptowalne niż na przykład blokady dróg czy niszczenie obrazów. To sugeruje, że forma protestu może więc wpłynąć na to, jak bardzo ludzie popierają postulaty głoszone przez protestujących, ale wymaga to dalszych badań.