Nowość marki Kuvings – zaskocz najbliższych przed świętami
Marka Kuvings, która do tej pory słynęła z profesjonalnych blenderów i wyciskarek do soków, lada moment będzie mogła pochwalić się kolejnym innowacyjnym produktem. To elektryczny wielofunkcyjny MultiGrill. Jego premiera odbędzie się jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia, tak by mógł on znaleźć swoje miejsce pod niejedną choinką.
– Dzięki temu urządzeniu grillować można wszędzie i przez cały rok. Co więcej pasuje do każdej nowoczesnej kuchni, a jego wielofunkcyjność z pewnością przekona do siebie każdego, kto bardziej lub mniej lubi gotować – mówi Jarosław Zimnoch, właściciel firmy Domowe Sanatorium, która jest jedynym dystrybutorem marki Kuvings w Polsce.
Gotuje, dusi, smaży, piecze i grilluje…
...i chciałoby się dodać tańczy i recytuje, ale na tych pięciu podstawowych funkcjach poprzestańmy. Dania przygotowywane za pomocą MultiGrilla niezależnie od ich rodzaju są idealne.
– To proste w obsłudze urządzenie można przenieść w dowolne miejsce i zabrać ze sobą na wakacje. Precyzyjnie ustawia temperaturę i co ważne, tacki na których przygotowywane są potrawy można śmiało myć w zmywarce – dodaje Jarosław Zimnoch.
Kupując Kuvings Multigrill, klient otrzymuje w standardzie dwie płyty, ale w każdej chwili można zwiększyć jego funkcjonalność, dokupując cztery dodatkowe opcje. Dzięki nim poza tradycyjnymi stekami czy zapiekanymi warzywami na grillu można usmażyć naleśniki, zrobić prawdziwą włoską pizzę, usmażyć jajka lub upiec muffinki, ciasteczka, a nawet pączki.
Klientów zmylić może retro wygląd w stylu "New Retro Design", ale pod tym przebraniem kryje się innowacyjność umożliwiająca precyzyjne i wielofunkcyjne zastosowanie .
Doceniana marka
O tym, że Kuvings to marka sama w sobie świadczyć może kolejny, piąty już Laur Konsumenta, przyznany w kategorii wyciskarek. To rzetelne, wielokanałowe badanie opinii polskich użytkowników. Przeprowadzane na grupie minimum 1000 respondentów, już od 14 lat stanowi jeden z najbardziej wiarygodnych wyznaczników popularności i uznania marek.
– Jest to dla nas ogromne wyróżnienie, które pokazuje nie tylko popularność marki, ale co najważniejsze jakość. Liczymy na to, że również MultiGrill zostanie w przyszłości doceniony przez konsumentów – mówi Jarosław Zimnoch.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.