Komunikaty PR

Nowość marki Kuvings – zaskocz najbliższych przed świętami

2020-12-02  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.04 MB )

Marka Kuvings, która do tej pory słynęła z profesjonalnych blenderów i wyciskarek do soków, lada moment będzie mogła pochwalić się kolejnym innowacyjnym produktem. To elektryczny wielofunkcyjny MultiGrill. Jego premiera odbędzie się jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia, tak by mógł on znaleźć swoje miejsce pod niejedną choinką.

– Dzięki temu urządzeniu grillować można wszędzie i przez cały rok. Co więcej pasuje do każdej nowoczesnej kuchni, a jego wielofunkcyjność z pewnością przekona do siebie każdego, kto bardziej lub mniej lubi gotować – mówi Jarosław Zimnoch, właściciel firmy Domowe Sanatorium, która jest jedynym dystrybutorem marki Kuvings w Polsce.

 

Gotuje, dusi, smaży, piecze i grilluje…

...i chciałoby się dodać tańczy i recytuje, ale na tych pięciu podstawowych funkcjach poprzestańmy. Dania przygotowywane za pomocą MultiGrilla niezależnie od ich rodzaju są idealne.

– To proste w obsłudze urządzenie można przenieść w dowolne miejsce i zabrać ze sobą na wakacje. Precyzyjnie ustawia temperaturę i co ważne, tacki na których przygotowywane są  potrawy można śmiało myć w zmywarce – dodaje Jarosław Zimnoch.

Kupując Kuvings Multigrill, klient otrzymuje w standardzie dwie płyty, ale w każdej chwili można zwiększyć jego funkcjonalność, dokupując cztery dodatkowe opcje. Dzięki nim poza tradycyjnymi stekami czy zapiekanymi warzywami na grillu można usmażyć naleśniki, zrobić prawdziwą włoską pizzę, usmażyć jajka lub upiec muffinki, ciasteczka, a nawet pączki.

Klientów zmylić może retro wygląd w stylu "New Retro Design", ale pod tym przebraniem kryje się innowacyjność umożliwiająca precyzyjne i wielofunkcyjne zastosowanie .

Doceniana marka

O tym, że Kuvings to marka sama w sobie świadczyć może kolejny, piąty już Laur Konsumenta, przyznany w kategorii wyciskarek. To rzetelne, wielokanałowe badanie opinii polskich użytkowników. Przeprowadzane na grupie minimum 1000 respondentów, już od 14 lat stanowi jeden z najbardziej wiarygodnych wyznaczników popularności i uznania marek.

– Jest to dla nas ogromne wyróżnienie, które pokazuje nie tylko popularność marki, ale co najważniejsze jakość. Liczymy na to, że również MultiGrill zostanie w przyszłości doceniony przez konsumentów – mówi Jarosław Zimnoch.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.