Komunikaty PR

Nowy sezon w odmienionej przestrzeni w Centrum Praskim Koneser

2020-05-27  |  10:09
Biuro prasowe
Do pobrania Koneser ( 0.07 MB )

Koneser, centrum kulturalno-rozrywkowe na warszawskiej Pradze, zapowiada aktywności na kolejny sezon. Ogólnodostępny Plac Konesera zaoferuje większe ogródki restauracyjne i nową aranżację trenów zielonych. To wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy preferują obecnie spędzanie czasu w przyjaznej i otwartej przestrzeni.

Centrum Praskie Koneser powiększa na Placu Konesera ogródki restauracyjne, które już niebawem będą miały powierzchnię aż 800 m2, mogącą bezpiecznie pomieścić nawet 500 osób. Odmieniona przestrzeń zostanie zagospodarowana zielenią. Nowa odsłona centralnego miejsca kompleksu to uzupełnienie pięciohektarowej powierzchni o rozwiązania pozwalające spędzać czas na świeżym powietrzu jeszcze większej liczbie osób. – Centrum Praskie Koneser to niewątpliwie kulturalno-rozrywkowe centrum Warszawy. Skorzystanie z doskonałych kawiarni i restauracji, kultury i usług to dla konsumentów, po okresie kwarantanny, niezwykle cenne elementy. Co jednak ważne, ludzie wolą przebywać w miejscach otwartych, takich jak m.in. Plac Konesera. Dlatego sprawiamy, aby nasza dostępna dla wszystkich przestrzeń była jeszcze bardziej zielona, przyjazna i radosna. – zaznacza Monika Piwońska Dyrektor Komercyjny Centrum Praskiego Koneser. Nowe, przestronne ogródki restauracyjne pozwolą na swobodniejsze spędzanie czasu. Z kolei otwarta przestrzeń Placu Konesera sprawia, że do restauracji wchodzi się z pominięciem zamkniętych, pośrednich pomieszczeń. Dla gości dostępne są również parkingi samochodowe i rowerowe, które ułatwiają korzystanie z transportu indywidualnego.  

Otwarte przestrzenie nową formą spędzania czasu?

Działania Centrum Praskiego Koneser wpisują się w trend spędzania czasu na świeżym powietrzu. Jak bowiem ocenia Maciej Kłos, Dyrektor Naczelny International Business Advisors, firmy doradczej obsługującej rynek HoReCa, miejsca, które dysponują jedynie zamkniętymi powierzchniami muszą liczyć się ze zwiększonymi obawami klientów. – Otwarte lokalizacje przyciągają uwagę konsumentów w okresie wiosenno-letnim, a w tym sezonie będą one szczególnie oblegane, przede wszystkim ze względów epidemiologicznych. Dlatego branża handlowa i gastronomiczna musi się nie tylko dostosować do nowych realiów związanych z reżimem sanitarnym, ale także odpowiednio zagospodarować przestrzeń na zewnątrz. Większą popularnością będą się cieszyły miejsca, w których ludzie czują się bezpieczniej, takie jak przyuliczne sklepy i place miejskie – zaznacza Maciej Kłos.

Koneser z planami na wakacje

Centrum Praskie Koneser, oprócz nowej zieleni i ogródków restauracyjnych, latem stawia na bogatą ofertę kulturalno-rozrywkową na otwartym Placu Konesera. Wśród atrakcji nie zabraknie występów znanych teatrów dla dzieci i dorosłych, a także stref kreatywnych dla dzieci, gier podwórkowych, sztuki oraz przewodników miejskich, z którymi codziennie będzie można wyruszyć na zwiedzanie Pragi i Warszawy. Dostępne dla wszystkich będą również różnego rodzaju koncerty muzyczne na żywo. Pełna oferta Centrum Praskiego Koneser zostanie udostępniona na stronie internetowej oraz w portalach społecznościowych.  

Centrum Praskie Koneser to najczęściej nagradzana inwestycja mixed-use w Polsce i  serce odradzającej się warszawskiej Pragi. Usytuowane na terenie XIX-wiecznej fabryki wódki, przywróciło do życia zabytkowe budynki i stworzyło nowy punkt na stołecznej mapie rozrywkowej, gastronomicznej, muzealnej, kulturalnej i zakupowej. Tu można  znaleźć wiele restauracji i barów z kuchnią z całego świata: Bombaj Masala, Zoni, WuWu Bistro, Ferment Praski, frankie’s, ORZO, Koneser Grill by Butchery & Wine, Bar Hotel Moxy, ¾ Koneser Bar, Syreni Śpiew, a także unikatowe sklepy i polskie marki, niedostępne w galeriach handlowych, tworzone przez rodzimych producentów, jak MUSCAT, Minty dot, Mydlarnia Cztery Szpaki czy Domkove. Centrum Praskie Koneser to laureat nagrody „Wdechy 2020” za próby pokazywania w miejscu komercyjnym sztuki niekomercyjnej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.