Komunikaty PR

Nowy Sinsay i interaktywna oferta rozrywkowa w Atrium Reduta

2020-10-08  |  10:00
Biuro prasowe

Centrum handlowe Atrium Reduta wzbogaca ofertę handlowo-rozrywkową o nowe koncepty. 7 października 2020 działalność rozpoczął nowoczesny salon Sinsay, a pod koniec września otwarto Str3fę Gr4cza x-kom – gaming room skierowany do miłośników gier, e-sportu i nowych technologii.  

W salonie marki Sinsay, na prawie 1250 m2 powierzchni, oprócz oferty modowej dla kobiet
i mężczyzn, klienci znajdą ciekawą propozycję akcesoriów, artykułów dla domu oraz duży dział z ubrankami dla dzieci. Dzięki jasnym, nowoczesnym wnętrzom lokalu bogata oferta marki jest dobrze wyeksponowana, co ułatwia klientom znalezienie preferowanego asortymentu i jeszcze skuteczniejsze wyrażenie siebie.

Sinsay znajduje się na I piętrze Atrium Reduta w sąsiedztwie kolejnej nowości – Strefy Gracza
x-kom.
Nowo otwarta przestrzeń gamingowa umożliwia fanom rozgrywek przetestowanie na miejscu najnowszego typu urządzeń i rozwiązań dla graczy, w tym gamingowych konsoli, laptopów, monitorów oraz szeregu akcesoriów.

Jako, że Atrium Reduta systematycznie proponuje swoim klientom nowe rozwiązania i oferty, w najbliższym czasie do Sinsay i Strefy Gracza dołączą kolejne nowości – przestronny salon modowy Mohito oraz pierwsze w Warszawie Muzeum Szczęścia i Iluzji – Be Happy Museum. Atrium Reduta jest pierwszym centrum handlowym w Warszawie, które udostępni klientom tę atrakcję i jedyną jej lokalizacją na mapie stolicy. Niepowtarzalna sceneria z kultowymi donatami, ogromnymi słodyczami oraz największy w Polsce basen z piankami Marshmallow sprawią, że
w Be Happy Museum będzie można skutecznie oderwać się od rzeczywistości, zrobić niezliczoną ilość zdjęć, a następnie pochwalić się nimi w social mediach. Równie duże emocje czekają na odwiedzających w pokojach iluzji. Ekspozycja będzie systematycznie zmieniania
i wzbogacana o dodatkowe elementy.

- Dużo uwagi poświęcamy jakości naszej oferty i jej odpowiedniemu dopasowaniu do aktualnych oczekiwań lokalnego rynku. Dzięki otwarciu salonu Sinsay po relokacji możemy zaproponować naszym klientom jeszcze bogatszy asortyment marki w atrakcyjnych cenach. Już w listopadzie ofertę modową LPP wzbogaci Mohito. Mocno stawiamy także na innowacyjną propozycję rozrywkową, która skutecznie łączy customer experience offline ze światem online. Dlatego cieszymy się, że to właśnie w Atrium Reduta powstała Strefa Gracza x-kom, która jest urzeczywistnieniem marzeń o własnym pokoju gier każdego fana gamingu. Z niecierpliwością czekamy także na otwarcie Be Happy Museum, które w naszym przekonaniu skradnie serca niejednego miłośnika selfie. Wierzę, że zaproponowane przez nas nowości będą dla naszych gości źródłem ciekawych inspiracji i pozytywnych doświadczeń – mówi Mariola Chmielewska, dyrektor Atrium Reduta.

Więcej szczegółów na temat wydarzeń oraz oferty Atrium Reduta można znaleźć na stronie: www.atrium-reduta.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dziecko

Edukacja

W ubiegłym roku spadła liczba samobójstw. Dalsza reforma psychiatrii powinna pomóc utrzymać tę tendencję

W 2024 roku po raz pierwszy od kilku lat liczba samobójstw w Polsce spadła, jednak skala problemu wciąż jest poważna. Polska jest w trakcie reformy psychiatrii, w ramach której największy nacisk w kształtowaniu opieki ma być położony na wsparcie środowiskowe. Eksperci zwracają jednak uwagę również na potrzebę utrzymania działań oddolnych i podniesienia społecznej wiedzy na temat prewencji suicydalnej. Bardzo istotne w tym kontekście jest odpowiednie kształtowanie dyskursu medialnego, a także edukowanie na temat tego, jakie zasady są kluczowe w pierwszej pomocy emocjonalnej.

Psychologia

Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań

– Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.