Komunikaty PR

O diecie wegańskiej kilka słów, czyli Veganuary dobiegł końca i co dalej?

2021-02-09  |  14:00
Biuro prasowe

Trendy żywieniowe regularnie ulegają zmianom, a warto zauważyć, że Polacy jedzą coraz zdrowiej i chętniej czytają etykiety kupowanych produktów. W ostatnich latach ogromną popularnością cieszy się m.in. dieta roślinna, a według raportu IQS przeprowadzonego w 2019 roku, aż 43% Polaków deklaruje rezygnację z produktów pochodzenia zwierzęcego lub chęć ich ograniczenia. Należy przyznać, że jest to niewątpliwie duży krok naprzód dla ochrony środowiska i zwierząt. Jak jednak zacząć, by szybko się nie znudzić i podołać roślinnemu wyzwaniu?

Veganuary, czyli hasło regularnie powtarzane z początkiem każdego roku, to kampania zapoczątkowana siedem lat temu przez brytyjską organizację pozarządową. Założeniem akcji jest zachęcenie jak największej liczby osób na całym świecie do przejścia na dietę wegańską w styczniu. By ułatwić uczestnikom wyzwanie, po zapisaniu się do inicjatywy codziennie otrzymują oni informacje dotyczące wegańskiego stylu życia i wskazówki mające ułatwić trudne początki, np. listy zakupów czy przepisy. Statystyki zebrane przez koordynatorów akcji pokazują, że dla wielu partycypowanie w kampanii jest wystarczającym bodźcem do zmiany stylu życia na stałe. Pozostają jednak tacy, którzy wraz z końcem pierwszego miesiąca roku zaczynają powracać do starych nawyków żywieniowych. Przejście na dietę roślinną niewątpliwie wymaga elastyczności, ale przede wszystkim kreatywności w kuchni. Choć zamienników w Polsce pojawia się coraz więcej, a największe sieci sklepów prześcigają się w ilości oferowanych, wegańskich produktów, często brakuje nam pomysłów lub czasu na przygotowanie pełnowartościowych posiłków roślinnych. Dla wszystkich tych, którzy przekonali się do tego rodzaju diety, ale natłok obowiązków nie pozwala im spędzać wielu godzin w kuchni, znalazło się rozwiązanie, które może okazać się strzałem w dziesiątkę!

Catering Maczfit, poza dietą wegetariańską, oferuje także dietę wegańską, czyli pięć posiłków dostarczanych każdego dnia pod drzwi klientów. Każdy z nich jest przygotowany przez doświadczonych dietetyków i kucharzy, a użytkownicy mogą wybierać spośród wielu wariantów kalorycznych. Co ważne, wszystkie są w stu procentach roślinne, pełnowartościowe i… po prostu zdrowe. Marka nie zapomina również o tych, którzy uwielbiają przygotowywać posiłki w domowym zaciszu, jednak z przyczyn organizacyjnych czasami brakuje im na to czasu. Dietę Maczfit można wstrzymywać i wznawiać, by użytkownicy sami mogli decydować, kiedy chcą otrzymać gotowe posiłki, a kiedy przyrządzać je samemu. Dodatkowym udogodnieniem jest również możliwość zmiany adresu dostawy w dowolnym momencie. Firma dowozi swoje posiłki do blisko 1500 miejscowości w Polsce, co znacznie ułatwia użytkownikom dbanie o zdrowe żywienie nawet podczas podróży.

Maczfit jako jedyny catering dietetyczny w Polsce posiada również uznany certyfikat V-Label, czyli rozpoznawalny na całym świecie symbol certyfikujący produkty i usługi przeznaczone dla wegetarian i wegan. Znak V-Label umieszczony na etykiecie to gwarancja, że dany produkt został sprawdzony pod kątem obecności substancji pochodzenia zwierzęcego nie tylko w składzie produktu, lecz także w zastosowanych substancjach pomocniczych i składnikach wykorzystywanych na wszystkich etapach produkcji.

Jak się okazuje, przejście na weganizm może okazać się jeszcze prostsze, niż myślimy, a catering dietetyczny będzie naszym najlepszym pomocnikiem w drodze po zdrowie, satysfakcję, a przy okazji również wymarzoną sylwetkę! Na koniec mały bonus, dla tych, którzy wciąż się wahają – wspólnie możemy uratować życie wielu zwierząt!

Więcej informacji na temat oferty lidera cateringu dietetycznego w Polsce znajdziemy na www.maczfit.pl. Firma oferuje aż 12 programów dietetycznych, a także Wybór Menu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe
2024-07-25 | 12:00

To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka

Dobry Flow – pod takim tytułem rusza kolejna sekcja tegorocznego łódzkiego Festiwalu Filmowego tme Polówka.  Filmy w ramach sekcji „Dobry Flow” emitowane
Styl życia WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
2024-07-25 | 10:00

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA I NIEDZIELNY LUNCH BEZ DZIECIAKÓW   Kiedy inne teatry wakacyjnie śpią – ten gra.
Styl życia Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
2024-07-24 | 15:00

Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach

Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.