Komunikaty PR

Od papieru do związku z żelaza

2022-05-19  |  14:00
Biuro prasowe

Od papieru do związku z żelaza

Do tak szczególnego dnia jak małżeński jubileusz można podejść na dwa sposoby. Albo omawiamy z drugą stroną każdy drobiazg, jaki może uświetnić obchody pamiętnego wydarzenia, albo udajemy, że o nim całkiem zapomnieliśmy, a tymczasem szykujemy dyskretnie niespodziankę. Tadam... i oto nadchodzi: rocznica ślubu: pierwsza, piąta, piętnasta…!  Jak ją uczcić? Sprawdź pomysły  marki Oak View.

Jeśli połączyło Was prawdziwe uczucie, dotrwanie w związku do rocznicy papierowej, bawełnianej czy skórzanej to żadna sztuka. To te rocznice jako pierwsze pojawiają się w poślubnym kalendarzu. Czas jednak robi swoje i z czasem pojawia się pytanie – jak w harmonii doczekać rocznic kolejnych? Porcelanowej, perłowej, złotej... Najlepiej na wyrost się nie zastanawiać, ale beztrosko i w wesołym gronie świętować każdą z kolejnych!

 

Motylem jestem, czyli pierwszy rok po ślubie

Przez pierwsze miesiące czujemy motyle w brzuchu. Partner wydaje się nam niezbędny do życia niczym tlen i każdą wolną chwilę spędzamy ze sobą. Kto z nas wie, że ten poweselny power zawdzięczamy… hormonom (m.in. dopaminie, oksytocynie, serotoninie i estrogenowi). Z upływem czasu nasze uczucia stabilizują się. Przychodzi głębokie poczucie bezpieczeństwa i intymności. I oby taki stan trwał w nieskończoność!

Niestety, w wielu związkach dzieje się inaczej. Zaczynają się pojawiać drobne, a potem coraz głębsze rysy. Zaczynamy zauważać wady drugiej strony. Błahe przywary, dodające kiedyś uroku (jak to możliwe?!), okazują się uciążliwe i potwornie denerwujące. Ale nie rozpaczajmy. Potraktujmy obchody papierowej rocznicy jak egzamin. Nauczymy się akceptować drugą osobę taką, jaka jest naprawdę, zamiast przywiązywać się do naszego wyobrażenie o niej.

Impreza rocznicowa udana? To znaczy, że udało się wyjść z zagrożenia obronną ręką, a nasz związek staje się coraz mocniejszy.

Papierową rocznicę warto potraktować na luzie. A zatem kosztowny wspólny skok na spadochronie, zjedzenie pizzy w Rzymie czy szarpnięcie się na bukiet z setki róż odłóżcie na kiedy indziej. Roześlijmy wieści o rocznicowej balandze do najlepszych i jak najliczniejszych przyjaciół i zajrzyjmy do sieci po inspirację w sprawie prezentu. Sporo tam sensownych podpowiedzi. Może to być na przykład elegancko wydana mapa miasta – z wklejonym symbolicznym serduszkiem w miejscu w którym się poznaliście. Można też wyszukać na rozmaitych forach artystów, którzy za niewielkie pieniądze przerobią waszą ulubioną (wspólnie!) fotografię w atrakcyjną i ciekawą grafikę. Dobrym pomysłem może też być po prostu oryginalny album na zdjęcia. Za kilka lat, siedząc wygodnie w fotelu z lampką wina Oak View i przeglądając fotki, powrócicie do radosnych chwil „z motylami” z pierwszych miesięcy związku.

 

Po pięciu latach odpukaj w niemalowane 

Po pięciu latach związku przychodzi zwykle pora na głębsze podsumowanie. Drewniana rocznica powinna pokazać nam:

- czy jesteśmy skłonni do kompromisów. W udanym związku dumę trzeba często chować do kieszeni. Jeśli wyrażacie na to stałą gotowość, warto nagrodzić się kieliszkiem Oak View.

- jak znosimy codzienność we dwoje. Taką pozbawioną porywających rozrywek, a za to pełną szarych, typowych problemów. Psychologowie radzą, by ją po prostu polubić, ale koniecznie w wersji razem.

- jak reagujemy na problemy. Łatwo jest być z drugim człowiekiem, gdy wszystko nam się ładnie układa. Ale każdy związek prawdziwy test przechodzi, gdy pojawiają się kłopoty w pracy, ze zdrowiem, z rodzinnymi relacjami. To wtedy tak naprawdę dowiadujemy się, czy dokonaliśmy dobrego życiowego wyboru.

Drewniana? Do it yourself, czyli zrób prezent samodzielnie! Jeśli chcecie być w zgodzie z duchem czasu sięgnijcie po... drewno. Wyobraźnia podsuwa całe mnóstwo rzeczy, które można z tego ekologicznego surowca zrobić i będą służyć przez lata. Na przykład taka podstawka z plastra pnia, która pięknie będzie się prezentować w połączeniu z nastrojowymi świecami i stylowymi kieliszkami. Nie od rzeczy i do kompletu będzie drewniana skrzyneczka na wino z inicjałami ukochanej osoby. Drewniana rocznica to także znakomita okazja, by zaprosić przyjaciół, z którymi wspaniale bawiliśmy się podczas weselnego przyjęcia. Jeśli uda nam się skłonić ich, by zdradzili, co najlepiej zapamiętali z tego wydarzenia, może wyjść naprawdę intrygujący i... zabawny wieczór!

 

15-letnie małżeństwo jak twardy kryształ z wyrafinowanym szlifem

Po piętnastu latach związku wszystko na ogół jest jasne. Kryzysy związane z trzecim i siódmym rokiem związku są już dawno zażegnane. Jedyny problem to czym podczas rocznicowej fety zaskoczymy drugą stronę. Twardość i wyrafinowany szlif kryształu pozwalają bowiem spokojnie myśleć o dalszej wspólnej przyszłości.

W przypadku rocznicy kryształowej osoby z natury oszczędne będą cierpieć. Nawet sama myśl o umiarze i powściągliwości z okresu papierowej jest niestosowna! Tym razem naszej wyobraźni nie powinien ograniczać nawet stan portfela. Raz się żyje! Szalony weekend w Wenecji lub tydzień w egipskim kurorcie – jak najbardziej! Elegancki wisiorek z perłą i oryginalny szwajcarski zegarek – takie „staroświeckie” prezenty wciąż zadają szyku! A co dla najwierniejszych przyjaciół? Niezapomniane przyjęcie, bo wprawdzie nie aż nad morzem Czerwonym, ale z morzem czerwonego Oak View!
 

Z marką Oak View nie zabraknie Wam pomysłów na świętowanie żadnej z rocznic: porcelanowej, srebrnej czy nawet złotej, bo jak mówił pisarz Edmondo de Amicis: Wino dodaje uśmiechu przyjaźni i iskierce miłości!

O marce Oak View:

Kalifornia pozostaje jednym z największych producentów wina na świecie i bardzo popularnym miejscem dla enoturystów. Nieustannie smagane dotykiem słonecznych promieni, słynące z idealnego mikroklimatu i warunków do uprawy kalifornijskie winnice, przyniosły owoce w postaci gamy produktów Oak View. Białe, różowe, czerwone, półsłodkie i półwytrawne – wszystkie gatunki wytworzono z niezmiennie największą starannością, dbając o zachowanie owocowej i zrównoważonej kompozycji smakowej oraz zachowując delikatny i gładki charakter.

Kontakt:

Karolina Kraśnicka

Karolina.krasnicka@lbrelations.pl

Tel: 536 022 809

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.