Komunikaty PR

Odkryj "Moc Ziemi" - Kolor Roku 2021 we wnętrzach

2021-02-02  |  10:00

Czego będziemy poszukiwać we wnętrzach w 2021 roku? Przede wszystkim równowagi i stabilności. Nasze domy – nasz azyl – staną się miejscem odbudowy, odnowy i regeneracji. I taką właśnie przestrzeń pozwoli nam stworzyć „Moc Ziemi” Kolor Roku AkzoNobel wraz z towarzyszącymi mu paletami kolorów.

Moc Ziemi (ang. Brave Ground) to ciepły odcień brązu – prosty, a jednocześnie elegancki i ponadczasowy. Jest przy tym neutralny, dzięki czemu stanowi doskonałe tło dla innych barw, subtelnie eksponując je we wnętrzu. W zależności od efektu, jaki chcemy osiągnąć, pozwala stworzyć przestrzeń dającą poczucie bezpieczeństwa, ale również inspirującą, pobudzającą chęć rozwoju i świadomość drzemiącego w nas potencjału.

Kolor Roku wspaniale współgra z odcieniami niebieskiego, zielenią i brązami, a więc kolorami morza i nieba, trawy i drzew, gleby (paleta kolorów Ziemi). Łącząc je z naturalnymi materiałami i domową roślinnością, zamienimy dom w oazę spokoju, miejsce doskonałe do odpoczynku i relaksu.

Jeśli szukamy bardziej odważnych połączeń, zestawmy Moc Ziemi z różami i czerwienią (kolory Ekspresyjne). Wnętrze będzie wówczas bardziej energetyzujące i pobudzające do kreatywnego działania. Dzięki zrównoważeniu ciepłym brązem nie będzie jednak przytłaczające.

Inspirujące odcienie żółci i ochry zbalansowane neutralnymi barwami i Kolorem Roku to tło, które jest zawsze modne (kolory Ponadczasowe). Pasuje do każdego stylu mebli i tworzy minimalistyczną, klimatyczną przestrzeń.

Miękkie, neutralne szarości i brązy to idealnie wyważone połączenie barw (kolory Bezpieczne). Doskonale pasują do nowoczesnych wnętrz, które dzięki nim stają się cieplejsze, bardziej przyjazne i zachęcają do wspólnego spędzania czasu. Wspaniale komponują się z naturalnymi materiałami, jak drewno, miedź czy ceramika.

Te cztery palety kolorów: Ziemi, Ekspresyjne, Ponadczasowe i Bezpieczne, wprowadzają Kolor Roku do naszych mieszkań i domów. Znakomicie wpisują się w obowiązujące w 2021 roku trendy, umożliwiając nam jednocześnie wyrażenie swojej osobowości oraz potrzeb za pomocą barw.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.