Komunikaty PR

Odkryj "Moc Ziemi" - Kolor Roku 2021 we wnętrzach

2021-02-02  |  10:00

Czego będziemy poszukiwać we wnętrzach w 2021 roku? Przede wszystkim równowagi i stabilności. Nasze domy – nasz azyl – staną się miejscem odbudowy, odnowy i regeneracji. I taką właśnie przestrzeń pozwoli nam stworzyć „Moc Ziemi” Kolor Roku AkzoNobel wraz z towarzyszącymi mu paletami kolorów.

Moc Ziemi (ang. Brave Ground) to ciepły odcień brązu – prosty, a jednocześnie elegancki i ponadczasowy. Jest przy tym neutralny, dzięki czemu stanowi doskonałe tło dla innych barw, subtelnie eksponując je we wnętrzu. W zależności od efektu, jaki chcemy osiągnąć, pozwala stworzyć przestrzeń dającą poczucie bezpieczeństwa, ale również inspirującą, pobudzającą chęć rozwoju i świadomość drzemiącego w nas potencjału.

Kolor Roku wspaniale współgra z odcieniami niebieskiego, zielenią i brązami, a więc kolorami morza i nieba, trawy i drzew, gleby (paleta kolorów Ziemi). Łącząc je z naturalnymi materiałami i domową roślinnością, zamienimy dom w oazę spokoju, miejsce doskonałe do odpoczynku i relaksu.

Jeśli szukamy bardziej odważnych połączeń, zestawmy Moc Ziemi z różami i czerwienią (kolory Ekspresyjne). Wnętrze będzie wówczas bardziej energetyzujące i pobudzające do kreatywnego działania. Dzięki zrównoważeniu ciepłym brązem nie będzie jednak przytłaczające.

Inspirujące odcienie żółci i ochry zbalansowane neutralnymi barwami i Kolorem Roku to tło, które jest zawsze modne (kolory Ponadczasowe). Pasuje do każdego stylu mebli i tworzy minimalistyczną, klimatyczną przestrzeń.

Miękkie, neutralne szarości i brązy to idealnie wyważone połączenie barw (kolory Bezpieczne). Doskonale pasują do nowoczesnych wnętrz, które dzięki nim stają się cieplejsze, bardziej przyjazne i zachęcają do wspólnego spędzania czasu. Wspaniale komponują się z naturalnymi materiałami, jak drewno, miedź czy ceramika.

Te cztery palety kolorów: Ziemi, Ekspresyjne, Ponadczasowe i Bezpieczne, wprowadzają Kolor Roku do naszych mieszkań i domów. Znakomicie wpisują się w obowiązujące w 2021 roku trendy, umożliwiając nam jednocześnie wyrażenie swojej osobowości oraz potrzeb za pomocą barw.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.