Komunikaty PR

Odkryj sekretne właściwości ziół i pielęgnuj swoje naturalne piękno

2024-04-23  |  12:15
Biuro prasowe
Kontakt
Emilia Potocka
Synertime

Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl

Zioła od wieków wykorzystywane są w kosmetyce i medycynie naturalnej. Ze względu na swoje dobroczynne właściwości, pozytywnie wpływają na harmonię ciała i ducha oraz stają się źródłem inspiracji dla miłośników naturalnego piękna. Podążając za korzystnym działaniem roślin, Pharma Care – nowa marka polskiej firmy Vis Plantis, stawia na połączenie znanej od pokoleń siły ziół z zaawansowaną technologią.

Substancje roślinne coraz częściej odgrywają główną rolę w codziennych rytuałach pielęgnacyjnych współczesnych kobiet. Przykładem może być lawenda, która już w czasach starożytnych była ceniona za dobroczynne właściwości. Działa ona łagodząco, przeciwzapalnie i odprężająco. Suszone kwiaty lawendy były używane do aromatyzowania kąpieli w łaźniach, skąd pochodzi sama nazwa rośliny: lavare (lac.) – myć, kąpać. Funkcjonalne właściwości kosmetyczne wykazuje również mięta, której orzeźwiający zapach i smak, to nie tylko przyjemność dla podniebienia, ale i kojący balsam dla skóry. Mięta skutecznie oczyszcza, odświeża i zmniejsza potliwość oraz zapobiega przetłuszczaniu włosów i skóry głowy. Podobnie bogate zastosowanie w kosmetyce ma żeń-szeń, znany w medycynie chińskiej od czterech tysięcy lat. Wykazuje działanie antyoksydacyjne i regenerujące, poprawia ukrwienie skóry głowy i wzmacnia włosy. Warto również zwrócić uwagę na dobroczynne działanie skrzypu polnego, który zagęszcza i odżywia pasma, a także łopianu, obecnego w ziołolecznictwie od wieków. Stanowił on remedium na wiele problemów zdrowotnych, a w kosmetyce doceniono jego działanie wzmacniające i przyspieszające wzrost  włosów.

Apteczna jakość, ziołowe 

Z myślą o pielęgnacji zgodnej z naturą powstała linia kosmetyków Pharma Care by Vis Plantis, będąca prawdziwą skarbnicą ziołowych ekstraktów roślinnych. Marka sięga po to, co nam bliskie i sprawdzone. Jak się okazuje, czasami nie trzeba sprowadzać popularnego składnika z drugiego końca świata – wystarczy bliżej przyjrzeć się temu, co mamy w najbliższym otoczeniu. W produktach można znaleźć też cenione substancje aktywne, takie jak np. biotyna, mocznik, niacynamid oraz borowina, które sprawiają, że kosmetyki są jeszcze bardziej skuteczne. Większość produktów zawiera dodatkowo inulinę, wspierającą ochronę mikrobiomu skóry.

Wierzmy, że w naturalnych, roślinnych ekstraktach drzemie ogromny potencjał, o którym wiedziały już nasze babcie i prababcie. Tworząc markę Pharma Care, założyliśmy, że nasze kosmetyki powinny zawierać możliwie jak najwięcej wartościowych ekstraktów roślinnych – w każdym produkcie znajduje się co najmniej 95% składników pochodzenia naturalnego, pozostałe kilka procent to substancje potrzebne do tego, aby produkt miał odpowiednią konsystencję, był przyjemny w użytkowaniu oraz jeszcze bardziej skuteczny i trwały – mówi Małgorzata Zielińska, Brand Manager marki Pharma Care.

W harmonii z naturą

Nowa linia kosmetyków Pharma Care obejmuje szeroką gamę produktów do włosów, w tym szampony, odżywki i wcierki do włosów przetłuszczających się, wypadających, zniszczonych oraz pozbawionych objętości. Dostępne są także mydła w płynie z mocznikiem (jaśmin, aloes, bawełna), żele pod prysznic z proteinami roślinnymi (aloes, lawenda, róża), sole do kąpieli z naturalnymi glinkami (frezja, magnolia, miód) oraz naturalne sole do kąpieli stóp (odświeżające, rozgrzewające i regenerujące). W procesie tworzenia kosmetyków wszystkie produkty były badane dermatologicznie na grupie osób ze skłonnością do alergii, aby zapewnić bezpieczeństwo stosowania nawet dla delikatnej i bardziej wymagającej skóry. Na opakowaniach kosmetyków umieszczono ciekawostki dotyczące właściwości poszczególnych składników roślinnych.

Marka stawia na harmonię z naturą, dlatego kosmetyki od Pharma Care są nie tylko skuteczne w działaniu, ale także przyjazne dla środowiska. – Postanowiliśmy, że wszystkie produkty będą w 100% wegańskie, czyli pozbawione składników pochodzenia zwierzęcego. Zadbaliśmy też, aby podczas procesu ich tworzenia nie ucierpiało żadne zwierzę. Działamy w duchu less-waste – wszystkie butelki i słoiki, w których znajdują się kosmetyki, zostały wykonane w 100% z materiału z recyklingu i nadają się do ponownego przetworzenia – komentuje Małgorzata Zielińska.

Zachęcamy do odkrywania dobroczynnych właściwości ziół z nową linią kosmetyków Pharma Care. Seria produktów do włosów dostępna jest już w Super-Pharm i wybranych drogeriach Rossmann.

__________________________________________________________________________________

Pharma Care to nowa marka kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała spod skrzydeł Vis Plantis. Cechuje ją świeże podejście do pielęgnacji urody, które łączy w sobie zaawansowane technologie z naturalnymi składnikami. Prawdziwe piękno kryje się w harmonii z naturą, dlatego kosmetyki od Pharma Care są nie tylko skuteczne w działaniu, ale także przyjazne dla środowiska – butelki oraz słoiki używane w produkcji zostały wykonane w 100% z recyklingu i nadają się do ponownego przetworzenia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Synertime
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.