Odkryj świąteczne smaki z Costa Coffee
Świąteczne przyjemności od Costa Coffee
Miłośnicy kaw zimowych będą mieli okazję skosztować dwóch nowych pozycji, które pojawią się w świątecznym menu Costa Coffee: Marcepanowa Latte, to kawa, która jest inspirowana recepturą stworzoną przez baristę z konkursu Barista of the Year w Costa Coffee. Nowa kawa łączy w sobie smak i aromat marcepanu i migdałów. Kawa zwieńczona jest bitą śmietaną i mielonymi migdałami. Cudownym dopełnieniem świątecznej oferty jest też Toffee Cake Latte i Toffee Cake Frappé o smaku karmelu i ciasteczek. Kawa występuje w wersji na ciepło i na zimno z dodatkiem bitej śmietany, polewy i chrupiącej posypki.
Mocno korzenna, aromatyczna i słodka to słynna już Piernikowa Latte – klasyk wśród kaw świątecznych. Pozycja, na którą goście czekają przez cały rok, w tym sezonie występuje w odświeżonej wersji – z dodatkiem bitej śmietany i piernikowego ludzika.
Rozgrzewające smaki
W świątecznym zestawie nie może zabraknąć gorącej czekolady. Ta w ofercie Costa Coffee udekorowana została bitą śmietaną, karmelową polewą i chrupiącą posypką – Toffee Cake Hot Chocolate będzie idealną propozycją, dla tych, którzy zimą poszukują alternatywy dla kawy. To niejedyna niekawowa propozycja w ofercie kawiarni. Wśród napojów królują aromatyczna i rozgrzewająca Herbata Premium z goździkami i pomarańczą z dodatkiem miodu i cynamonu oraz Herbata Premium z imbirem i żurawiną z miodem i rozmarynem, a także Cydrowy Czar, czyli rozgrzewający napój, który łączy w sobie słodycz jabłka z nutami korzennymi cynamonu i anyżu, udekorowany pomarańczą.
Słodkie klasyki
Nic tak nie poprawia nastroju w chłodne dni jak połączenie aromatycznego napoju i pysznego ciasta. Dlatego wśród deserów nie mogło zabraknąć kremowego sernika na kruchym spodzie oblanego białą czekoladą z kruszonką, ciasta z jabłkami i bakaliami przekładanego musem morelowym oraz klasycznego miodownika z wyczuwalnymi świątecznymi smakami, takimi jak miód, cynamon, kakao i goździki.
“Koniec roku to dla nas bardzo intensywny, ale też wyjątkowy czas. Staramy się, aby oferta świąteczna była jak najbardziej dopasowana do potrzeb naszych gości. W tym roku stawiamy na tradycyjne świąteczne smaki w nowym “costowym” wydaniu. Sięgamy po sprawdzone zimowe przyprawy, którymi wzbogacamy nasze kawy, napoje i ciasta. Dbamy o to, aby w menu zawsze znalazły się ulubione pozycje naszych gości, jak choćby Piernikowa Latte, na którą wszyscy czekają przez cały rok. Uwielbiamy też zaskakiwać gości nowymi smakami, dlatego wśród nowości pojawią się Toffee Cake Latte i Marcepanowa Latte, która inspirowana jest recepturą stworzoną przez baristę z konkursu Barista of the Year organizowanego corocznie przez Costa Coffee we wszystkich krajach na świecie – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Commercial Marketing Director w Costa Coffee. To na czym najbardziej nam zależy, to, żeby przestrzeń naszych kawiarni była miejscem, w którym można odpocząć po świątecznych zakupach, spotkać się z przyjaciółmi i celebrować ten wyjątkowy okres w gronie najbliższych – dodaje.
W okresie zimowym zmienia się nie tylko oferta, lecz także wystrój w kawiarniach Costa Coffee. Od 1 grudnia w kawiarniach Costa Coffee dominują świąteczne dekoracje, a jedna z kluczowych kawiarni w Warszawie – Złote Tarasy – zamieni się w baśniowy świat fantazji, marzeń i snów. Na czas kampanii zimowej napoje serwowane będą w specjalnie zaprojektowanych, świątecznych kubkach, na które goście czekają z niecierpliwością. W kawiarniach Costa Coffee dostępna będzie również oferta ciast w całości, które będzie można zamówić do domu lub na spotkania świąteczne. Od 1 grudnia w aplikacji Costa Coffee Club dostępny jest kalendarz adwentowy, w którym każdego dnia ukryte będą superpromocje, a od 27 do 31 grudnia dostępne będą promocje z wielkim odliczaniem do Nowego Roku.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.