Oferta Wiosenna marki Wawel
Subtelny zapach budzących się do życia kwiatów sprawia, że w powietrzu czuć wiosnę! Wraz z nią na półkach sklepowych pojawiła się Oferta Wiosenna marki Wawel, a w niej znane i lubiane produkty w nowej dedykowanej pod tę okazję szacie graficznej, z motywem kwiatów. Nowa Oferta Wiosenna zaskakuje również owocowymi połączeniami smakowymi. Sięgnij po pyszności z Wawelu, które idealnie sprawdzają się na prezent i do dzielenia się z bliskimi.
Szlachetny smak czekolady
Tej wiosny marka Wawel zaskakuje owocowymi połączeniami smakowymi. Do nowych, limitowanych, szlachetnych smaków czekolad 100g dołączyły: Czekolada Mango i Advocat oraz czekolady mleczne Borówkowa i Malinowa, a także nowość wśród dużych tabliczek - Czekolada Beza z malinami 270g. Czekolady Wawel zawdzięczają swoją wysoką jakość wydłużonemu procesowi konszowania, czyli bardzo długiemu i starannemu procesowi mieszania, który uszlachetnia czekoladę. Proces ten pozwala połączyć poszczególne składniki i nadać czekoladzie jedwabistą i gładką konsystencję. Każda z limitowanych tabliczek tegorocznej Oferty Wiosennej znajduje się w subtelnym opakowaniu z motywem malowanych kwiatów i owoców, nawiązujących do danego smaku.
Na młodszych konsumentów czekają dwie chrupiące, sezonowe nowości! Puszysty mleczny smak połączony z dodatkiem chrupiących kuleczek ryżowych, które trafiły do wnętrza czekolady dużej Cripsy Milk 258g oraz Czekolada Caramel Popcorn 260g z karmelizowanymi cząstkami prażonej kukurydzy, w których z pewnością zasmakują nie tylko najmłodsi. Obie czekolady dostępne są w prezentowych, wiosennych kartonikach z motywem bohatera oferty - wesołego zająca. Idealne na prezent dla młodych fanów ciekawych smaków.
Słodkie chwile na luzie
Tegoroczna Oferta Wiosenna marki Wawel to nie tylko nowości smakowe, ale również nowe kształty czekoladek nadziewanych, inspirowane wielkanocnymi jajkami - dostępne w ofercie na wagę. Wśród nich znajdziemy nowe, owocowe smaki: Banan z karmelem, czyli wyjątkowo słodki duet - pyszny banan połączony z intensywnym karmelem, oblany szlachetną czekoladą Wawel. Druga smaczna propozycja to Agrest z czarnym bzem - słodki, delikatnie kwaskowy smak, dopełniony czarnym bzem. Zaś czekoladka nadziewana Mango to słoneczny smak mango, otoczony pyszną czekoladą - już od pierwszego kęsa przenosi w egzotyczny świat ciepła i radości.
W tym roku do oferty na wagę dołączyły dwa sezonowe smaki najlepszych M!chałków: KLASYCZNE z chrupkami i BIAŁE z chrupkami. Tradycyjny aromat orzeszków arachidowych w M!chałkach KLASYCZNYCH został teraz wzbogacony o chrupki pszenne, które dodają przyjemnej kruchości i chrupkości. M!chałki BIAŁE z chrupkami to pyszne połączenie orzeszków arachidowych z chrupkami pszennymi, polane białą polewą - spróbuj nowego smaku i poczuj podwójną chrupkość!
Słodkie upominki
W Ofercie Wiosennej Wawelu nie mogło zabraknąć eleganckich bombonierek, idealnie sprawdzających się jako prezent. Kultowe, uwielbiane od pokoleń czekoladki nadziewane Malaga, Tiki Taki i Kasztanki to dobry pomysł na różne okazje. Świeży powiew wiosny poczujesz w smaku orzeźwiającej Pastylki Miętowej w bombonierce 210g. Pastelowe kolory limitowanej edycji bombonierek nawiązują do delikatności nadchodzącej pory roku oraz zbliżającej się Wielkanocy. Idealnie sprawdzą się nie tylko jako prezent, ale także jako słodki poczęstunek.
Kolejnym ciekawym pomysłem na miły upominek jest Królewskie Mleczko, czyli lekka puszysta pianka, oblana ciemną czekoladą Wawel, w charakterystycznym okrągłym kształcie. W tegorocznej Ofercie Wiosennej dostępne jest w dwóch wariantach smakowych: Śmietankowym i Malinowym. Delikatna słodycz każdego ze smaków podkreśla puszystość pianki, a szkatułkowy wygląd opakowań w kolorze różowym oraz limitowana, kwiecista obwoluta i aksamitne wykończenia nadają piankom prawdziwie królewski charakter.
Mamy też dobrą wiadomość dla miłośników kultowej Mieszanki Krakowskiej, teraz dostępnej w bombonierce, w kształcie wielkanocnego jaja o gramaturze 150g z niespodzianką - rysunkiem wewnątrz kartonika, zachęcającą do wykonania samodzielnej ozdoby. Posmakuj naturalnej cytryny, dojrzałej pomarańczy, słodkiej maliny oraz egzotycznego ananasa. Poczuj owocowy zawrót głowy kolekcji galaretek oblanych szlachetną czekoladą Wawel!

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.
Moda
Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.