Komunikaty PR

OFFOWA MODA: OTWARTE DRZWI W CUKIER PUDER VINTAGE STORE I KOBIECE PONIEDZIAŁKI

2024-01-18  |  13:30
Biuro prasowe

OFFOWA MODA: OTWARTE DRZWI W CUKIER PUDER VINTAGE STORE I KOBIECE PONIEDZIAŁKI

Zmiana wizerunku w ramach noworocznych postanowień? A może karnawałowe poszukiwania wyjątkowej stylizacji w stylu vintage? W realizacji obu celów pomóc może wizyta w OFF Piotrkowska Center, gdzie już w tę sobotę Cukier Puder Vintage Store – kusząc rabatami 70% – zaprasza na Dzień Otwartej Pracowni. Już w kolejnym tygodniu, stylistki gwiazd zapraszają na kolejne spotkanie w ramach „Kobiecych poniedziałków”.

Dzień Otwartej Pracowni to niecodzienna okazja, by pobuszować wśród wieszaków butiku Cukier Puder Vintage Store, wyróżnionego swego czasu przez Vogue.pl w rankingu najlepszych sklepów Vintage. Na co dzień, odwiedzać można go tylko po wcześniejszym umówieniu, a w sobotę będzie otwarty dla wszystkich w godzinach 12.00-19.00.

Cukier Puder Vintage Store stworzyły kolekcjonerki mody z dawnych lat. W 2011 roku działalność zaczęła Katarzyna, a trzy lata później dołączyła do niej Agnieszka, która wcześniej zbierała, przemierzając Londyn, perełki vintage. 

Cukier Puder Vintage Store wykorzystuje coś, co powstało wiele lat temu i daje temu nowe życie i jak podkreślają twórczynie tego miejsca:  stawiają na jakość, nie na ilość i ponadczasowość wybranych przez nie ubrań, których noszenie nie tylko gwarantuje oryginalność, ale też odpowiedzialne podejście do mody. Poszukiwacze nietuzinkowych stylizacji na karnawał znajdą tu welurową suknię z lat 80. czy garnitur z imitacji skóry węża z lat 90., a na codzienne wyjścia jedwabne koszule, sukienki i swetry. Ci, którzy wybiorą się do butiku w sobotę liczyć mogą na rabat 70% na ubrania i akcesoria, w tym na oryginalne okulary przeciwsłoneczne.

Z kolei na te panie, które szukają jeszcze swojego stylu i wizerunku oraz sposobu na podkreślenie atutów sylwetki i urody w każdy poniedziałek stycznia i lutego czekają  Angelika Józefczyk i Monika Kuźnicka-Bojdak. Projektantka i stylistka gwiazd oraz trenerka urody zachęcone sukcesem grudniowych spotkań, postanowiły zorganizować nowy cykl – „kobiece poniedziałki.”

Kreacje projektu Angeliki Józefczyk można podziwiać na czerwonych dywanach gal Oscarów, Emmy, Grammy, a także festiwalu w Cannes. Jej suknie i garnitury noszą Joanna Racewicz, Joanna Krupa, Agnieszka Hyży czy Dorota Gardias. Podczas Kobiecych Poniedziałków projektantka pomoże w dobraniu sukni i garniturów, które sprawdzą się nie tylko podczas karnawałowych nocy.

Z kolei Monika Kuźnicka-Bojdak – makijażystka i trenerka – urody swojego fachu uczyła się od Luisa Casco, Kamila Nejmana-Kanga czy Magdaleny Pieczonki. Ekspertka wydobywa make-upem osobowość każdej klientki bez względu na okazję. Podczas Kobiecych poniedziałków podzieli się wiedzą na temat pielęgnacji skóry, ale i na temat podbudowania pewności siebie.

Uczestniczki Kobiecych Poniedziałków poznają swój typ urody i sylwetki, pasującą do nich gamę kolorystyczną i kroje, w których prezentują się najlepiej. Stylistki pomogą im w doborze kreacji zarówno okazjonalnej, jak i codziennej, a także w zaprojektowaniu wymarzonego eleganckiego stroju.

Półtoragodzinne konsultacje w ramach Kobiecych Czwartków odbywać się będą do końca lutego. Każda z uczestniczek będzie mogła spotkać się z wybraną stylistką, pomiędzy godziną 11:00 a 17:00. Zapisy odbywają się drogą telefoniczną. Chcąc umówić się z Angeliką Józefczyk należy wybrać numer +48 512 390 735, a z Moniką Kuźnicką-Bojdak +48 518 808 705.

Spotkania odbywają się w Studiu Moniki Kuźnickiej przy ul.  Roosevelta 10C/6 na pierwszym piętrze i w Salonie Angeliki Józefczyk na Roosevelta 6/12.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.