Komunikaty PR

Ogrodownia współtworzy najmodniejsze miejsca warszawskiej Woli

2021-11-26  |  15:30
Biuro prasowe

Warszawska Wola staje się modną dzielnicą Stolicy. Po Browarach Warszawskich przyszedł czas na otwarcie kolejnego popularnego punktu po lewej stronie Wisły – Fabryki Norblina. W obu inwestycjach swój udział miała Ogrodownia.

Podobnie jak w Browarach, w Fabryce Norblina wyraźnie odczuwalny jest jej historyczny charakter. Przez długi czas Fabryka reprezentowała wyjątkową, choć zaniedbaną, poprzemysłową architekturę. Przekształcenie 2-hektarowego terenu w nowoczesną część miasta m.in. z biurami, sklepami i restauracjami zajęło prawie cztery lata. W ponad 180-letnim obiekcie zachowano zabytkowy układ pofabrycznych budynków i zadbano o wkomponowanie murów w nową zabudowę. Pracownia Ogrodownia zajęła się natomiast niestandardową nawierzchnią, która tworzy niepowtarzalny klimat Fabryki.  

– Mamy duże doświadczenie w wykonywaniu nawierzchni, ale tym razem nie był to typowy i prosty projekt – mówi Mariusz Pasek z Ogrodowni. – Zastosowaliśmy wielkoformatowe płyty i wkomponowaliśmy je w drobne elementy i obrotnice dawnej kolejki wewnątrzzakładowej. Szczególnej staranności wymagało wykonanie styków płyt betonowych z torami. To było duże wyzwanie, by połączyć użytkowy pomysł i nie naruszyć przy tym tak imponującej, historycznej perełki. Efekt rekompensuje nasze trudy, bo czegoś podobnego nigdzie indziej nie zobaczymy!

Dodatkowa trudność w wykonaniu polegała na zapewnieniu odpowiedniej nośności nawierzchni, a przy tym przepuszczalności dla wody. Został więc użyty specjalny system zapraw i podbudowy. Dzięki temu udało się uzyskać podłoże o dużej nośności, przy jednocześnie niskiej wartości wysokości warstw podbudowy pod nawierzchnię.

Ogrodownia wykonała nie tylko nawierzchnię w Fabryce Norblina – dziełem pracowni jest także mała architektura z przestrzenią zieloną w Browarach Warszawskich, w tym słynne schody przy restauracji Roberta Lewandowskiego. W obu tych wolskich miejscach tłumy odwiedzających często fotografują wykonane projekty i doceniają ich wygląd.

Ogrodownia zajmuje się inwestycjami mieszkaniowymi, publicznymi i komercyjnymi we współpracy z wieloma renomowanymi firmami architektonicznymi i wykonawczymi. Stworzenie projektu i wykonanie architektury zieleni powierzyło Ogrodowni wiele firm i instytucji, które postawiły na kreatywność i jednocześnie niezawodny profesjonalizm firmy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.