Komunikaty PR

Open the door for Tubądzin - zobacz nowy odcinek cyklu o wyjątkowych wnętrzach

2023-03-28  |  13:00
Biuro prasowe

Nowy odcinek cyklu Open the door for Tubądzin zabiera do gustownie urządzonej przestrzeni restauracyjnej. Bistro MonoCafe w Łodzi zaskakuje nietuzinkowymi rozwiązaniami aranżacyjnymi. W jednym miejscu spotyka się architektura XIX-wiecznych zakładów produkcyjnych oraz nowoczesność.

W odrestaurowanym kompleksie łódzkiego Monopolis mieści się Mono Cafe & Bistro, prowadzone przez Annę Zając i jej męża Jakuba. W ich lokalu czuje się ducha historii, ale też można zasmakować w nowoczesnej i oryginalnej kuchni.

Chcąc połączyć kultową czerwoną cegłę z nowoczesnością, projektanci sięgnęli po produkty idealnie scalające dwie konwencje. Tak powstała przyjemna przestrzeń, która przyciąga nie tylko aromatem świeżo parzonej kawy, ale również perfekcyjnie dopracowanymi detalami. Nie brak tu zarówno oryginalnych elementów wykończenia pamiętających okres PRL, industrialnych nawiązań z metalem w roli głównej, jak i… miękkiego weluru. Aranżacja prezentuje się zjawiskowo.

W nowym odcinku Open the door for Tubądzin właściciele Mono Cafe & Bistro opowiadają o stylu soft loft, który pozwala płynnie połączyć pamiątki przeszłości ze współczesnością. Zdradzają też skąd czerpią inspirację w sferze designu oraz w codziennej pracy. Zestawienie wyjątkowej estetyki wnętrza z wyrafinowaną kuchnią zapewnia niepowtarzalne przeżycia sensualne.

Odcinek można oglądać już od 28 marca. Pojawił się on równocześnie na kanale marki w serwisie YouTube oraz na profilach społecznościowych w serwisach Facebook i Instagram.

Open the door for Tubądzin to cykl, który zabiera widzów do domów oraz pracowni polskich artystów i miłośników unikalnych wnętrz. To wyjątkowa okazja, aby zobaczyć niezwykłe wnętrzarskie aranżacje stworzone przez i dla rodzimych twórców. Goście cyklu pokazują jak żyją, pracują, a także dzielą się swoimi inspiracjami aranżacyjnymi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.