Komunikaty PR

Orzeźwiające kawy mrożone Costa Coffee!

2021-05-19  |  14:03
Biuro prasowe

Bogaty aromat świeżo mielonej kawy, starannie dobrane dodatki oraz lód – nieodłączny kompan każdego letniego napoju. Iced Caramel Macchiato, Karmelowe Frostino oraz Latte Mrożona – to propozycje, które dostarczą nam energii w upalny dzień i zapewnią pyszne orzeźwienie. Z Costa Coffee lato na pewno będzie wyjątkowe!

 

Na osłodę i na ochłodę

 

Choć klasyczna, gorąca kawa towarzyszy nam cały rok, to w okresie letnim idealną alternatywą może być kawa mrożona. Oferuje ona ten sam pełny charakteru smak, dostarczając przy tym niezwykłego orzeźwienia. Wraz z nową Letnią Kampanią, menu Costa Coffee powiększa się więc o trzy propozycje przygotowane w taki sposób, aby ochłodzić nas nawet podczas największych upałów. Iced Caramel Macchiato to klasyczna pozycja w portfolio kawiarni z serca Londynu. Stali Goście na pewno znają gorącą wersję tego kuszącego napoju, ale teraz mogą się nim cieszyć również podczas letnich spacerów. Niezwykły balans delikatnej wanilii i maślanego karmelu podkreśla lekkość perfekcyjnie spienionego mleka. Wytrawne nuty kawy łączą się tutaj ze słodyczą w formie gęstej, karmelowej polewy. Ta kawa od lat cieszy się dużym zainteresowaniem i łatwo dostrzec dlaczego. Na miłośników propozycji nieco bardziej deserowych czeka natomiast Karmelowe Frostino. Tutaj aromat karmelu został jeszcze bardziej uwydatniony i wzbogacony o bitą śmietanę oraz kawałki złotej czekolady. Choć napój jest słodki, to nie ginie w nim naturalny smak ziaren kawy - każdy łasuch będzie wniebowzięty! Orzeźwiające trio zamyka Latte Mrożona. To kolejna dobrze wszystkim znana pozycja Costa Coffee przeniesiona na nowy, letni grunt. Jej cechą charakterystyczną jest fakt, iż przygotowywana została na bazie gałki lodów śmietankowych – zapewnia to przyjemną, gęstą konsystencję i zaskakujący smak. Każda opcja jest inna, ale równie pyszna – tylko od nas zależy, którą zaprosimy do wspólnych chwil skąpanych słońcem.

 

Lato na okrągło

 

Trio niezwykłych kaw mrożonych, jak i całą plejadę przepysznych propozycji od Costa Coffee można zamówić w najbliższej kawiarni, lub z dostawą w dowolne miejsce poprzez aplikację UberEats. Co więcej, teraz przy zakupie każdej kawy z menu Costa Coffee, otrzymamy zdrapkę, dzięki której możemy wziąć udział w promocyjnej Loterii Urodzinowej, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.