Orzeźwiające kawy mrożone Costa Coffee!
Bogaty aromat świeżo mielonej kawy, starannie dobrane dodatki oraz lód – nieodłączny kompan każdego letniego napoju. Iced Caramel Macchiato, Karmelowe Frostino oraz Latte Mrożona – to propozycje, które dostarczą nam energii w upalny dzień i zapewnią pyszne orzeźwienie. Z Costa Coffee lato na pewno będzie wyjątkowe!
Na osłodę i na ochłodę
Choć klasyczna, gorąca kawa towarzyszy nam cały rok, to w okresie letnim idealną alternatywą może być kawa mrożona. Oferuje ona ten sam pełny charakteru smak, dostarczając przy tym niezwykłego orzeźwienia. Wraz z nową Letnią Kampanią, menu Costa Coffee powiększa się więc o trzy propozycje przygotowane w taki sposób, aby ochłodzić nas nawet podczas największych upałów. Iced Caramel Macchiato to klasyczna pozycja w portfolio kawiarni z serca Londynu. Stali Goście na pewno znają gorącą wersję tego kuszącego napoju, ale teraz mogą się nim cieszyć również podczas letnich spacerów. Niezwykły balans delikatnej wanilii i maślanego karmelu podkreśla lekkość perfekcyjnie spienionego mleka. Wytrawne nuty kawy łączą się tutaj ze słodyczą w formie gęstej, karmelowej polewy. Ta kawa od lat cieszy się dużym zainteresowaniem i łatwo dostrzec dlaczego. Na miłośników propozycji nieco bardziej deserowych czeka natomiast Karmelowe Frostino. Tutaj aromat karmelu został jeszcze bardziej uwydatniony i wzbogacony o bitą śmietanę oraz kawałki złotej czekolady. Choć napój jest słodki, to nie ginie w nim naturalny smak ziaren kawy - każdy łasuch będzie wniebowzięty! Orzeźwiające trio zamyka Latte Mrożona. To kolejna dobrze wszystkim znana pozycja Costa Coffee przeniesiona na nowy, letni grunt. Jej cechą charakterystyczną jest fakt, iż przygotowywana została na bazie gałki lodów śmietankowych – zapewnia to przyjemną, gęstą konsystencję i zaskakujący smak. Każda opcja jest inna, ale równie pyszna – tylko od nas zależy, którą zaprosimy do wspólnych chwil skąpanych słońcem.
Lato na okrągło
Trio niezwykłych kaw mrożonych, jak i całą plejadę przepysznych propozycji od Costa Coffee można zamówić w najbliższej kawiarni, lub z dostawą w dowolne miejsce poprzez aplikację UberEats. Co więcej, teraz przy zakupie każdej kawy z menu Costa Coffee, otrzymamy zdrapkę, dzięki której możemy wziąć udział w promocyjnej Loterii Urodzinowej, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody!

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.