OSTATNI WEEKEND W PLENERZE. OFF ŻEGNA OGRÓDKI MUZYKĄ I WYSTAWAMI
OSTATNI WEEKEND W PLENERZE.
OFF ŻEGNA OGRÓDKI MUZYKĄ I WYSTAWAMI
To będzie ostatni w tym sezonie weekend pod parasolami ogródków w OFF Piotrkowska
Center. Sobota na dziedzińcu OFFa upłynie w rytmie elektronicznych brzmień serwowanych
przez trójkę djów projektu Impakt: Chrisa Korczaka, Zuzkę oraz Johnny’ego J. Z kolei
w ogródku pubu Spaleni Słońcem wystąpi DJ Sewio. Ostatni weekend przedłużonego lata w
plenerze to również propozycje dla miłośników sztuk wizualnych. DOKI zaprezentują grafiki
Łukasza Koniecznego z cyklu „Echoes of Solaris", a Drukarnia Skład Wina i Chleba –
malarstwo Wojciecha Brewki na wystawie „Journey”.
Sezon ogródkowy trwa w OFF Piotrkowska Center od majówki, wypełniając przestrzenie dawnej
fabryki Ramischa gwarem i muzyką. Za sprawą ciepłej jesieni trwał nieco dłużej niż zwykle, ale w ten
weekend nieodwołalnie się skończy.
– Pełne wydarzeń plenerowe babie lato na OFFie dobiega końca, więc zamykamy je w świetnym
stylu: muzycznie i artystycznie – mówi Maciej Majzner z OFF Piotrkowska Center. – Warto też
zaglądać do specjalnych weekendowych kart menu naszych restauracji, które tak jak Companeros
przygotowały na ten czas smakowite cenowe niespodzianki – dodaje.
W sobotę – od godziny 14.00 do północy – na dziedzińcu OFFa rozgości się Impakt – łódzka grupa,
która od dwóch lat organizuje koncerty i buduje społeczność wokół muzyki elektronicznej.
Różnorodność brzmień gwarantują zaproszeni przez Impakt artyści: Chris Korczak, Zuzka oraz
Johnny J.
Również w sobotę, od g. 20.00 pub Spaleni Słońcem uruchomi własną strefę muzyczną, w której
wystąpi DJ Sewio. Jego sety wypełnią hip-hopowe i afrobeatowe rytmy.
W najbliższy weekend warto zajrzeć nie tylko do ogródków, ale i do wnętrz restauracji w OFF
Piotrkowska Center. Począwszy od piątku przez dwa tygodnie w DOKACH oglądać będzie można
grafiki Łukasza Koniecznego. „Echoes of Solaris" to seria inspirowana książką Stanisława Lema.
Stworzone w technice kolagrafii prace poprzez wykorzystanie form, kolorów i tekstur otwierają
przestrzeń do interpretacji, tworząc mistyczny świat.
– Ocean na Solaris, podobnie jak prace w serii, opiera się na ludzkich wspomnieniach i emocjach.
To sprawia, że zarówno powieść, jak i seria artystyczna są niezwykle angażujące i osobiste dla
każdego widza, wywołując indywidualne skojarzenia – podkreślają organizatorzy wystawy i dodają, że
w przestrzeni restauracji DOKI zobaczyć będzie można 24 prace.
Z kolei w restauracji Drukarnia Skład Chleba i Wina wciąż można podziwiać prace Wojciecha Brewki
na wystawie zatytułowanej „Journey”. Charakterystyczny styl łączący elementy Urban Art i malarstwa
sztalugowego, pozwolił artyście mocno zaznaczyć swoją pozycję na scenie polskiej sztuki
współczesnej. Choć malarstwo stało się jego głównym zajęciem dopiero dekadę temu, to już teraz
jego dzieła osiągają rekordowe kwoty na aukcjach młodej sztuki i cieszą się ogromnym powodzeniem
wśród kolekcjonerów.
Wystawa „Journey” obejmuje wybrane dzieła z pięciu cykli prac artysty. Są to utrzymane w street-
artowej estetyce portrety zwierząt, ludzi czy… zabawek po przejściach.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.