OSTATNI WEEKEND W PLENERZE. OFF ŻEGNA OGRÓDKI MUZYKĄ I WYSTAWAMI
OSTATNI WEEKEND W PLENERZE.
OFF ŻEGNA OGRÓDKI MUZYKĄ I WYSTAWAMI
To będzie ostatni w tym sezonie weekend pod parasolami ogródków w OFF Piotrkowska
Center. Sobota na dziedzińcu OFFa upłynie w rytmie elektronicznych brzmień serwowanych
przez trójkę djów projektu Impakt: Chrisa Korczaka, Zuzkę oraz Johnny’ego J. Z kolei
w ogródku pubu Spaleni Słońcem wystąpi DJ Sewio. Ostatni weekend przedłużonego lata w
plenerze to również propozycje dla miłośników sztuk wizualnych. DOKI zaprezentują grafiki
Łukasza Koniecznego z cyklu „Echoes of Solaris", a Drukarnia Skład Wina i Chleba –
malarstwo Wojciecha Brewki na wystawie „Journey”.
Sezon ogródkowy trwa w OFF Piotrkowska Center od majówki, wypełniając przestrzenie dawnej
fabryki Ramischa gwarem i muzyką. Za sprawą ciepłej jesieni trwał nieco dłużej niż zwykle, ale w ten
weekend nieodwołalnie się skończy.
– Pełne wydarzeń plenerowe babie lato na OFFie dobiega końca, więc zamykamy je w świetnym
stylu: muzycznie i artystycznie – mówi Maciej Majzner z OFF Piotrkowska Center. – Warto też
zaglądać do specjalnych weekendowych kart menu naszych restauracji, które tak jak Companeros
przygotowały na ten czas smakowite cenowe niespodzianki – dodaje.
W sobotę – od godziny 14.00 do północy – na dziedzińcu OFFa rozgości się Impakt – łódzka grupa,
która od dwóch lat organizuje koncerty i buduje społeczność wokół muzyki elektronicznej.
Różnorodność brzmień gwarantują zaproszeni przez Impakt artyści: Chris Korczak, Zuzka oraz
Johnny J.
Również w sobotę, od g. 20.00 pub Spaleni Słońcem uruchomi własną strefę muzyczną, w której
wystąpi DJ Sewio. Jego sety wypełnią hip-hopowe i afrobeatowe rytmy.
W najbliższy weekend warto zajrzeć nie tylko do ogródków, ale i do wnętrz restauracji w OFF
Piotrkowska Center. Począwszy od piątku przez dwa tygodnie w DOKACH oglądać będzie można
grafiki Łukasza Koniecznego. „Echoes of Solaris" to seria inspirowana książką Stanisława Lema.
Stworzone w technice kolagrafii prace poprzez wykorzystanie form, kolorów i tekstur otwierają
przestrzeń do interpretacji, tworząc mistyczny świat.
– Ocean na Solaris, podobnie jak prace w serii, opiera się na ludzkich wspomnieniach i emocjach.
To sprawia, że zarówno powieść, jak i seria artystyczna są niezwykle angażujące i osobiste dla
każdego widza, wywołując indywidualne skojarzenia – podkreślają organizatorzy wystawy i dodają, że
w przestrzeni restauracji DOKI zobaczyć będzie można 24 prace.
Z kolei w restauracji Drukarnia Skład Chleba i Wina wciąż można podziwiać prace Wojciecha Brewki
na wystawie zatytułowanej „Journey”. Charakterystyczny styl łączący elementy Urban Art i malarstwa
sztalugowego, pozwolił artyście mocno zaznaczyć swoją pozycję na scenie polskiej sztuki
współczesnej. Choć malarstwo stało się jego głównym zajęciem dopiero dekadę temu, to już teraz
jego dzieła osiągają rekordowe kwoty na aukcjach młodej sztuki i cieszą się ogromnym powodzeniem
wśród kolekcjonerów.
Wystawa „Journey” obejmuje wybrane dzieła z pięciu cykli prac artysty. Są to utrzymane w street-
artowej estetyce portrety zwierząt, ludzi czy… zabawek po przejściach.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.