Komunikaty PR

Otwarcie Ogrodów Ulricha coraz bliżej. Zabytkowe szklarnie przyciągają najemców

2022-06-15  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Angelika Szpręgiel
Havas PR Warsaw

ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl

Na warszawskiej Woli trwa rewitalizacja historycznych Ogrodów Ulricha, zainicjowana przez Wola Park, należący do Ingka Centres. Prace na terenie obiektu z każdym dniem przyspieszają, a dawne gospodarstwo ogrodnicze już wkrótce nabierze nowego blasku. Jednocześnie wzbogaca się oferta gastronomiczna kompleksu, do którego dołącza aż ośmiu nowych najemców. Otwarcie Parku i Szklarni Ulricha planowane jest na październik bieżącego roku.

 

Ogrody Ulricha, czyli zabytkowe gospodarstwo ogrodnicze należące do rodziny Ulrichów, znajdujące się w bliskim sąsiedztwie CH Wola Park w Warszawie, otworzą się w zupełnie nowej odsłonie. Będzie to innowacyjna przestrzeń rekreacyjno-kulturalna pełna zieleni, smacznego jedzenia oraz wartościowej wiedzy o ekologii, która odpowie na potrzeby mieszkańców i stanie się ważnym punktem na mapie stolicy.

 

Na projekt, wypracowany wspólnie z lokalną społecznością, składają się m.in. dwie historyczne szklarnie, w których w XIX wieku hodowano tropikalną roślinność. W jednej z nich znajdzie się strefa gastronomiczna wyróżniająca się bogatą ofertą zielonych propozycji kulinarnych, w drugiej – strefa rozrywki i edukacji dla najmłodszych. Wśród pierwszych najemców, którzy wzbogacą Ogrody Ulricha, jest w sumie aż osiem lokali – pięć restauracji, dwa bary oraz sala zabaw dla dzieci – Fikołki.

 

Od chwili powstania koncepcji obiektu kluczowe było zapewnienie przyszłym gościom jak najatrakcyjniejszej oferty gastronomicznej. Dlatego do grona najemców dołączają dobrze znana sieć restauracji inspirowana street foodem Pasibus, pizzeria w stylu neapolitańskim Ragazzi, a także dwa bary centralne, Tap Bar i Botanic Bar, które będą utrzymane w duchu całego kompleksu. Na klientów czekać będzie również szeroki wybór dań kuchni azjatyckiej w Silk & Spicy oraz Pika Pika Ramen & Sushi, a także kuchni izraelskiej w Yafo.

 

Jesteśmy coraz bliżej otwarcia Parku i Szklarni Ulricha, co bardzo nas cieszy. To projekt unikalny nie tylko w skali dzielnicy, ale i całego miasta. Widzimy ogromny potencjał tego miejsca, które ma szansę stać się ulubionym punktem spotkań warszawiaków. Chcemy, żeby w naszych Ogrodach mogli spędzać wolny czas, zdrowo zjeść oraz odpocząć od zgiełku miasta, przez co wniesiemy swój wkład dla lokalnej społeczności. Poprzez Ogrody Ulricha realizujemy naszą strategię People and Planet Positive, która właśnie na tym się opiera – mówi Anna Bozhenko, Dyrektorka Centrum Handlowego Wola Park.

 

Ostatnie miesiące stały pod znakiem intensywnych prac w Ogrodach. Zakończono montaż stalowej konstrukcji szklarni, jak również szklenie obu budynków. Wykonano już także szlichty cementowe, czyli wylewki betonowe, a w Szklarni B rozpoczęło się układanie posadzki. Jednocześnie kontynuowane są prace konserwatorskie i zewnętrzne przy pozostałych budynkach, czyli Zielonej Chacie oraz Willi Ulricha. Całość uzupełnią przearanżowane Park Ulricha oraz Ogród Codzienny, dzięki czemu Ogrody staną się zieloną oazą w sercu miasta.

 

Postępy prac można śledzić na stronie internetowej inwestycji: www.ogrodyulricha.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Havas PR Warsaw
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.