PAPAxCHEDDAR - najnowsza globalna kampania marki Papa John's
Kampania PAPA X CHEDDAR to globalna kampania Papa John’s, gdzie klimat rodem
z wybiegów mody spotyka się z jedzeniem. Nowa akcja z przymrużeniem oka nawiązuje do kultury ulicznej Gen Z, korespondującej z miejskim stylem marki, oraz do popularnych kolaboracji modowych.
„To naprawdę wyjątkowa kampania pod kątem pomysłu, klimatu, wykonania. Wszystko jest tu bardzo spójne. Do współpracy przy klipie promocyjnym zaproszono reżysera Josha Cohena (znanego ze współpracy z takimi markami jak adidas i Nike) a za przygotowaniem instrumentalnego utworu „Cheddar” stoi artysta hip-hopowy B Zino. Bardzo silnie podkreślamy osobowość marki, jednocześnie traktując całość mocno humorystycznie.” – komentuje Joanna Zawada, Dyrektor Marketingu Papa John’s Poland.
Polska jest jednym z pierwszych rynków przystępujących do akcji. Od 25 maja do oferty wchodzi nowa pizza CHEDDAR CHICKEN z kurczakiem, szpinakiem i pomidorami, plus przystawki – Rollsy CHEDDAR i Paluszki CHEDDAR. Produkty będą dostępne także w limitowanych ofertach promocyjnych.
To nie koniec modowych odniesień w tej kampanii. Wraz z początkiem czerwca sieć pizzerii Papa John’s ruszy ze sprzedażą swojego autorskiego streetwear na międzynarodowej platformie modowej DEPOP: www.depop.com/papaxcheddar. Również polscy fani marki będą mieli możliwość skorzystania z opcji zakupienia oryginalnych ubrań i akcesoriów z tej mocno limitowanej serii. Zysk ze sprzedaży przeznaczony zostanie na cele charytatywne.
W Polsce kampania będzie promowana w lokalach sieci, poprzez marketing bezpośredni, za pośrednictwem wybranych radiostacji oraz w kanałach digitalowych, głównie mediach społecznościowych. Do współpracy zaproszeni będą także wybrani mikro-influencerzy.
Więcej szczegółów: papajohns.pl

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Marcelina Zawadzka: Kiedyś sama decydowałam o swoim życiu i nie byłam od nikogo zależna. Teraz już przy opiece nad synkiem jestem zdana na pomoc innych
Prezenterka przyznaje, że bycie mamą to ciągłe wykraczanie poza swoją strefę komfortu, bo od momentu narodzin dziecka jest się całkowicie odpowiedzialnym za tę małą istotę i trzeba ustawić wszystko pod jej potrzeby. Każdego dnia macierzyństwo uczy ją pokory i pokazuje, że nie na wszystko ma wpływ i nie wszystkiemu jest w stanie zapobiec. Często nie pozostaje nic innego, jak przyjąć trudne doświadczenia i wyciągnąć z nich odpowiednią lekcję. Marcelina Zawadzka zdradza, że jej dziewięciomiesięczny syn już stawia pierwsze kroki i jest niezwykle ciekawy świata. Czasami towarzyszy jej także w pracy.
Prawo
Liczba związków nieformalnych w Polsce przekracza pół miliona. W Sejmie trwają prace nad przepisami dla nich

Temat związków partnerskich ponownie znalazł się w centrum debaty publicznej i politycznej w Polsce. W Sejmie trwają prace nad poselskim projektem ustawy o związkach partnerskich. Choć poparcie społeczne dla prawnego uznania relacji niemałżeńskich – zarówno jednopłciowych, jak i heteroseksualnych – pozostaje wysokie, wciąż kwestia ta czeka na rozstrzygnięcie.
Podróże
Beata Pawlikowska: Babia Góra to jest teraz moje ulubione miejsce w Polsce. Jest w niej coś magicznego, więc marzę o tym, żeby tam wrócić

Podróżniczka przyznaje, że majowa wyprawa na Babią Górę mimo kiepskiej pogody okazała się niezwykle ekscytującą przygodą. W prognozach na ten dzień miało być 20 stopni ciepła i dużo słońca, natomiast kiedy wyszła na szlak, padał deszcz, deszcz ze śniegiem i grad, a termometry pokazywały zaledwie kilka stopni powyżej zera. Beata Pawlikowska cieszy się jednak, że nie zniechęciła się taką aurą, bo ta wędrówka zadziałała na nią niezwykle kojąco.